15.rész

3.8K 115 1
                                    

Sam egy sráccal beszélgetett, mikor megláttam. Nem akartam oda menni, hozzá. Csak zavarnám, de ő észrevett és intett, hogy menjek oda. Oda sétáltam a barátnőm mellé.

-Sziasztok.-Köszöntem.

-Ell ő itt Luke. Ő is fellépő.-Mutatott a srácra aki, önelégűlten mosolygott, fekete farmert, és egy fehér pólót viselt.

-Nagyon csinos vagy.-Nézett végig rajtam. Mire egy kamu mosolyt küldtem felé.-És ti csajok kivel érkeztetek? Mert VIP belépőtök van.

-Ruellel.-Mondta a barátnőm.

-Ruellel?-Kérdezett vissza,mire bólinottunk.

-Barátok vagyunk.-Mondtam, mire Sam elnevette magát.

-Én és Ruel barátok vagyunk, de Ellievel több.-Mondta, mire kikerekedett a szemem és meglöktem.

-Samantha!-Szóltam rá.

-Értem, akkor veled nem kezdek ki.-Nézett rám a srác. Csak a szemeimet forgattam.-Sam nincs kedved elkisérni amíg átöltözök?-Kérdezte a lánytól.

-De, van kedvem.-Egyezett bele.

-Jó szórakozást srácok.-Mondtam és otthagytam őket. Kimentem a VIP-ból és  a tömegbe sétáltam. Ruel koncertje már elkezdődött. A lányok sikítoztak összevissza. Valaki pont a fülembe. Rengetegen voltak. Beálltam a szélére és hallgattam Ruel gyönyörű hangját. Nagyon gyorsan eltelt az a 45 perc amíg énekelt. Elindult vissza az öltözőbe. Áttörtem magam a tömegen, és vissza mentem, mikor rákanyarodtam az öltöző folyosójára, megpillantottam Ruelt. Ő is észre vett, ezért megvárt. Egy törülköző volt a nyakán. Levolt izzadva, bár nem csodálom, rettentő meleg volt, és ő ott ugrált a szinpadon.

-Ügyes voltál.-Mondtam a szemeibe.

-Tudom.-Vont vállat, és behúzott az öltözőbe. Egyből levette az ingjét, és a kézmosó csapalá dugta a fejét. Majd megnyitotta, a haja egyből vizes lett, onnan lefolytak a vízcseppek a felsőtestére. Elzárta a csapot, és megtörülte a törülközővel a haját. Mosolyogva néztem a jelenetet.-Sam?-Kérdezte.

-Szerintem azzal a Luke sráccal hempereg.-Mondtam, mire Ruel rám kapta a tekintetét, és felnevetett.

-Mi?

-Lemaradtál.....-Vontam vállat. Ruel elkezdett vissza öltözni, a fellépő ruháit vissza gyürte. És készen is volt. Mellém ült a kanapéra.-Elfáradtál?-Kérdeztem.

-Kicsit.-Karolta át a vállam. A jobb kezével, gyengédem az arcomért nyúlt és vele szembe fordította, majd méllyen a szemeimbe nézett. Ruel közelebb hajolt, és az ajkai felé húzott. A reakciómat leste, hogy elfordítom-e a fejemet, vagy meghátrálok-e, de nem tettem. Egy hajszál válaszott el minket, már szinte éreztem a száját......mikor kopogtak.

-Ezt nem hiszem el!-Dünnyögte Ruel, majd elengedett.

-Ruel! Bonnie vagyok.-Kiáltotta az ajtón túl egy lány.

-Ki ő?-Kérdeztem.

-Egy együttes énekese, ő is fellép ma.-Mondta, mire felálltam...

-Akkor beszélj vele. Addig megkeresem Samet.-Indultam az ajtó felé. Ruel utánam nyúlt és vissza húzott.

-Innen folytatjuk!-Mosolyodott el. Mire én is mosolyogtam, és bólintottam. Ruel is felállt, és az ajtó felé indult. Mire megint kopogtak. Majd hirtelen kinyitotta.

-Szia..-Kezte a lány, majd engem is észrevett, elfintorodott és befejezte a köszönést.-Sztok.

-Helló.-Köszöntem és kisétáltam mellette. Azt még láttam, hogy a lány besétál az öltözőbe, majd becsukja maga után az ajtót.
Luke öltözőjénél, hangokat hallottam, meg megláttam a ne zavarjanak táblát. Tovább sétáltam, ezek még nem végeztek...
Kimentem és elkezdtem nézelődni a fesztiválon, majd megláttam egy Rueles standot elmosolyodtam. Minden hülyeségre rányomtatták az arcát. Pólók, bögrék, képek. Poszterek. Tollak. Párnák....minden volt és az volt a durva, hogy sort álltak érte. Én is beálltam nézelődni, a Rueles cuccok közé.

-Elliekém.-Hallottam meg egy ismerős hangot, amitől még a hideg is kirázott. Felkaptam a fejem és megláttam apát, a két lányával a Rueles szarokat túrták.

-Helló.-Köszöntem.

-Hát te?-Kérdezte mosolyogva. Mosolygva? Es mi az, hogy hát te? Én nem lehetek fesztiválon?

-Fesztiválozok.-Mondtam.-Ti?- Kérdeztem mű mosollyal az arcomon.

-Elhoztam már a lányokat.-Mondta mire a lányok megláttak. Nálam egy evvel fiatalabbak. Vérszerint nem apám gyerekei, de úgy szereti őket. A lányok rám néztek, majd elfintorodtak. Ennyi kellet, megfogtam magam és elindultam vissza.

-Jó szórakozást!-Mondtam gúnyosan. Elkezdte vissza sietni a VIP-ba.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now