Reggel egy éles hangra keltem. Ruel telefonjára, a fiú egyből kinyomta. Én is elkezdtem mocorogni, majd megfordultam felé.
-Aludj még, Ell. Nekem lassan mennem kell.-Suttogta.-Holnap megyek én is haza.-Motyogtam a takaróba.
-Nagyon jó lesz.-Mászott ki az ágyból. Egy mélyet lélegeztem, és megéreztem a kedvenc illatomat. Ruel illatát, az egész szobát bejárta....mosolyogva másztam ki az ágyból. Elindultam ruhát keresni. Egy szoknyát, és egy csinos toppot válaszotottam. Gyors felöltöztem és megfésülködtem. Kimentem a szobából, a nagyi ilyenkor már fent szokott lenni, ezért a konyhába mentem. Ott volt Ruellel, épp reggelit csinált.
-Jó reggel.-Ültem le a fiú mellé.-Jó reggelt.-Köszöntek. Az órára néztem ami fél 6-ot mutatott. Brutál korán van. A fejem az asztalra hajtottam, és lecsuktam a szemeimet. Olyan 5 perc után kényelmetlennek tituláltam, ezért felnéztem. Nagyi és Ruel beszélgettek. Kicsit oldalra fordultam, majd neki döltem Ruelnek, na így már kényelmes volt.
-Kicsi lány miért nem alszol még?-Kérdezte kedvesen.-Mert nem vagyok álmos.-Suttogtam.
-Azt látom.-Nevetett.
-Ne mocorogj magas fiú.-Mondtam. 10 perc múlva készen lett a reggeli, és enni kezdtünk. Majd Ruelnek indulnia kellett. Kikisértük a nagyival.
-Vigyázz magadra! Ha erre jársz gyere be nyugodtan.-Ölelte meg a nagyi.
-Úgy lesz.-Mondta Ruel, majd hozzám fordult. Szorosan megölelt.
-Hívj fel amint haza értél. Lassan vezess. Holnap megyek én is.-Suttogtam.
-Felhívlak és már is várom, hogy gyere.-Ölelt még mindig. Majd lassan elengedett, egy puszit nyomtam az arcára, majd beszállt az autójába és elhajtott.
-Kedves fiú.-Mondta nagyi.
-Az.
-Látom csak barátok vagytok.-Nevetett.
-Semmi több.-Haraptam be a számat, a nagyi csak kedvesen mosolygott.
Bementünk és elkezdtem pakolni a bőröndömbe, a ruhákat bele sűrítettem.
Majd nem sokkal később megjöttek a szomszédok.-Sziasztok.-Köszöntem.
-Elment a szőkeség?-Kérdezte gúnyosan JJ.
-El... én is megyek holnap haza.
-Ja csak azért mert kibekűltetek.-Forgatta a szemeit.
-Hú de bunkó valaki.-Mondtam.
-Ne is foglalkozz vele.-Legyintett Rosie.-Nagyon kedves barátod van.
-Na igen, Ruel már csak ilyen.-Bólogattam.
-Hihetetlen, hogy egy énekes a legjobb barátod.-Mondta.
-Tényleg fura.
A nap nagyrészét velük töltöttem, Ruel időben, épségben haza ért. Másnap reggel 6-kor én is indultam. Könnyezve búcsúztam el a nagyitól. Máris hiányzik. Majd felhajtottam az autópályára és végig ott mentem haza. Minél hamarabb haza akartam érni. Majd délután megis érkeztem. Anya Sam és a húgom voltak otthon. Mindenki szorosan megöleltem és leültünk beszélgetni. Mindenki elmesélt mindent.-Gyere Ell menjünk.-Mondta Sam.
-Hova?
-A törzshelyünkre!-Húzott az ajtó felé.
-Nekünk van olyanunk?-Mosolyogtam.
-Lett, amíg leléptél ott találkozunk mindig Ruellel.-Ültünk be az autójába.
-Öm értem. Akkor gyerünk.-Sam a gázra lépett és 20 percel később ott is voltunk.
Bementünk és leültünk a szokásos asztalukhoz.-Szóval ez a törzshely.-Mutatott körbe.
-Hát....ez...szép.-Tartottam vissza a nevetésemet.
-Haha, nagyon vicces vagy. De majd látnod kell a pincér fiúkát. Annyirrrraaa cukiii.-Tette a kezét a szájára.
-Huu akkor kíváncsian várom.-
Ruel is percek múlva megérkezett.-Sziasztok csajok.-ült le velünk szembe.
-Szia Ruel.-Köszönt aranyosan Sam.
-Szia.-Mosolyogtam rá. Majd neki is elmeséltem, hogy épségben haza értem.
-Ott jön.-Bökött vállon Sam. Oldalra fordítottam a fejem, és egy írtó helyes srác jött az asztalunkhoz.
-Sziasztok sikerükt választani?-Kérdezte. Sam lefagyott. Én elmondtam, hogy mit szeretnék, és Ruel is.
-Sam.-Bökdöstem. Mire csak vissza bökött.
-A szokásosat a lánynak.-Mondta Ruel, mire a pincér bólintott majd elment.
-Láttad Ellie. Ugye milyen szexi vadállat?-Kérdezte komolyan.
-Vadállatnak nem mondanám.... de megkell hagyni tényleg szexi.-Bólogattam.
-Ugyeee.-Bólogatott velem Sam.
-Jézusom...nők.-Fogta a fejét Ruel.
-Ezt te nem értheted.-Forgatta a szemét Sam.
-Szerinted ő szexi?-Kérdezte Ruel tőlem.
-Igen.-Bólogattam. Mire gúnyosan felnevetett.
-Huu Ell jön vissza.-Bökdösött Sam. A férfi kihozta az ételt. Mi Sammel tátott szájjal bámúltunk.-Na jó, ez már nyugalom megzavarása.-Mondta mérgesen.
-Jelentsük fel.-Mondta Ruel. Mire csak nevettem. Megbeszéltük, hogy holnap 2-kor jön értünk Ruel, és megyünk egy fesztiválra. Becsempész minket.
-Jó éjt.-Búcsúzott Sam a fiútól.
-Jó éjt csajok.-Mosolygott majd beült az autójába majd elhajtott. Sam haza dobott majd mentünk aludni.
Nem gondoltam volna előre, hogy a holnapi nap, megváltoztatja az életemet....--------------------------------------------------------------
Hellóka! Nagyon köszönöm, hogy olvassátok a könyvem.
340 olvasónál tartunk, aminek nagyon hálás vagyok.
Legyetek jók!
Puszi B♡
YOU ARE READING
Nem vagy az esetem!
Romance•Befejezett• 17 éves Elliet elrángatja a legjobb barátnője egy Ruel koncertre. Egy dedikált fénykép megváltoztatta az életét. Ruel egy személyes elérhetőségét írt rá. 2023 Romantikus 🥇