28.rész

3.2K 90 4
                                    

Hamar el is érkeztünk a hétvégéhez. Vártam már. Sammel összepakoltuk amit vinni akarok. Egy táskába bele fért. Ma eljön apu Kiaráért megint, elviszi magához. A húgom nagyon nem akar menni, de nem bír semmit se tenni ellene. Ruel 9-re jön értem. Felvettem a táskám és először anyuhoz léptem, és megöleltem.

-Vigyázzatok magatokra. És tartani a távolságot.-Mondta mire csak bólogattam.

-Oké.
Kiarához léptem, és őt is megöleltem.

-Hívj amint oda értetek.-Mondta aranyosan.

-Úgy lesz. Kitartást apádhoz.-Mondtam, mire szomorúan bólintott. Felvettem a cipőm és kisétáltam, Ruel akkor érkezett meg. Nem szállt ki. A táskám hátra tettem, majd beültem mellé. Széles mosoly ült az arcán.

-Szia.-Köszöntem.

-Szia Kicsi lány.-Nyúlt az arcomért és maga felé húzott és megcsókolt. Lágyan tapaszotta az ajkait az enyémre. Óriási tenyere a fél arcomat lefedte. Imádtam amikor hozzám ér, az eres kezeivel. Imádtam mindet ami Ruel. Lassan elszakadt tőlem.-Mehetünk?-Kérdezte vigyorogva.

-Igen.-Bólintottam. És elindultunk. 3 órás útnak néztünk elébe. Annyira nem sok. Ruel szerintem egy órán át csak énekelt. Imádtam hallgatni a hangját. A jobb kezét időnkét a bal combomra tette és simogatott. Mivel rövid nadrágban voltam ezért, még élesebben érteztem az érintését. Kettőször álltunk meg. Ezért délre nem értünk oda. Megálltunk ebédelni.

-És akkor most menjünk be és együnk kettesben?-Kérdeztem, és félve a fiúra néztem.

-Igen. Mi ezzel a baj?

-Az, hogy meglátnak veled kettesben.

-Komolyan ettől tartassz?-Vonta fel a szemöldökét.

-Igen. Mivan ha kitudódik?

-Ez elkerülhetlen babám.

-De ez nem tesz jót a karrierednek. Ha kitudódik akkor a lány rajongóid fellesznek háborodva.-Magyaráztam idegesen.

-Ez igaz. De meddig titkoljam, hogy a barátnőm vagy?-Kérdezte kicsit gúnyosan.

-Én csak neked akarok jót.-Néztem a szemeibe.

-Jó. Mennyire vagy éhes, kibírod a hotelig?

-Ki.-Bólintottam, Ruel a gázra lépett és még 40 percet autókáztunk. Majd a hotelhez értünk. Ruel a sapiát a fejemre nyomta, és rajtam volt a napszemüvegem. Átkarolta a nyakamat, és így sétáltunk be. Becsekkoltunk és megkaptuk a kulcsot, a szobához sétáltunk és Ruel kinyitotta. Bementünk és levettem a sapkát és a napszemüveget. Ruel férfias kezeit a derekamra tette és megpuszilta a fejemet. Átöleltem a mellkasát és beszívtem az illatát. Elengedett a fiú és rendelt ebédet. Addig körbe néztem. A szoba nagy volt fürdővel ami modern volt. A szobában a szokásos dolgok voltak. Nagy ágy, egy szekrény, tévé, minibár. Kanapé. A kilátás a város volt, nagyon szép volt, bár én annyira nem ragaszkodok ehhez. Azért megyek hotelbe, hogy ott aludjak. Nem mindegy, hogy hova néz a szoba? A bambulásomból Ruel ébresztett fel. Hátulről megölelt. A gyomrom egyből liftezett egyet az érintésétől. Az arcát a nyakhajlatomba nyomta, és csókot nyomott oda. Megfordultam és a kezem a nyaka köré tekertem. Ruel a kezét a csípőmön pihentette. Ajkait az enyémeknek préselte. A keze egy kicsit elkalandozott, és a fenekemre tért. Majd hirtelen egy kezével felemelt, a lábaimat a dereka köre kulcsoltam. Ruel csak egyik kezével tartott. Végre egymagasak lettünk. Kezeimet a tarkójára csúsztattam és beletúrtam szőke hajába, és közben tovább csókoltam. Ruel elkezdett velem sétálni, és az ágyra fektetett. A lábaim még mindig a dereka körűl voltak csavarva. A kezeivel össze vissza simogatott, hol a hajamat, hol a lábamat. Gyengéden megharaptam ruel alsó ajkát, mire bele nyögött a számba. Rohat szexi volt. A számról a nyakamra tért át, és mindenhová csókot nyomott. Majd kopogtak az ajtón.

-Az ebéd.-Mondta és lemászott rólam. A haját megigazította és ajtót nyitott. Átvette az ebédünket, és felkeltem az ágyról és átültünk a kanapéra a dohanyzó asztalra tettük az ebédet. Majd elkezdtünk enni, közben Kiarával írogattam. Ebéd után egy kicsit pihentünk. Majd elő vette a ruháját ami egy fehér ing és kék öltöny volt. Nem fordult el, se semmi. Levette a pólóját és az ágyra tette, az ingért nyúlt és felvette de nem gombolta be. Levette a nadrágját, mire beharaptam a számat. Úristen milyen feneke van. Felvette a hosszú kék öltönyhöz illő nadrágját. Felse tűnt neki, mennyire bámulom és, hogy milyen vetkőző showt tartott nekem. Leült mellém és begombolta az ingjét. Elő vettem az én ruhámat, ami egy feket testre simuló ruha volt. Lassan kibújtam a felsőmből és az ágyon lévő ruhámért nyúltam felvettem és a hasamig húztam le, majd kigomboltam a nadrágom és levettem. Majd lehúztam a ruhát. Majd Ruelre néztem aki tátott szájjal bámúlt, elvörösödtem. Ruel a derekamnál fogva közelebb húzott magához. És a fejét a mellkasomba nyomta.

-Mrs. Holdeer elképsztően fest.-Simogatta a hátamat.

-Maga se panapszkodhat Mr. Holdeer.-Pusziltam bele a hajába. Lassan elindultunk. Bezártuk a szoba ajtót, és kisétáltunk kézen fogva. A megnyitó ahova mentünk 10 percre volt autóval. Mikor kiszálltunk őszintén izgultam, Ruel nyugtatóan fogta a kezemet. Mikor bementünk rengetegen néztek minket. Autómatikusan a lábamat kezdtem el nézni.

-Ez ilyen babám. De mivel ide kell kísérő, nem kell tartanod.-Suttogta a fülembe, mire bólintottam. Ruel volt aki megnyitotta a ünnepséget. Annyira szépen, és tisztán énekelt. Hallottam már egy párszor énekelni, de minden alkalommal, oda és vissza vagyok érte. Mosolyogva jött le a kis szimpadról. Rengetegen voltak. Ruel mellém lépett és átölelte a derekam és elhúzódtunk. Ketten voltunk, és másokon nevettünk. Amikor nem figyelt senki, akkor megcsókolt. 10 óra felé indultunk vissza. Az autóban Ruel a kezét a combomra tette és lágyan simogatott. A vérem felforrt az érintésétől. Próbáltam elfolytani a mosolyomat. A hotelhez érve kiszálltunk, Ruel összekulcsolta az ujjainkat és így mentünk be. A szoba ajtót kinyitotta, és előre engedett majd becsukta.

-Rendelek vacsorát.-Mondta mire bólintottam.
Elterűltem az ágyon és csak bámultam a plafont, Ruel rendelt és mellém ült, és valakinek elkezdett írni. Rápillantottam a telefonjára és láttam, hogy a húgommal írogat. Elmosolyodtam.

-Csak ellenőriz minket.-Nézett rám Ruel. Mire felnevettem, kikapcsolta a telefonját és úgy ült, hogy a fejem a combjára kerüljön. A hajamat simogatta, nagyon megnyugtató érzés volt. Majd megérkezett a vacsora, Ruel felállt és ajtót nyitott. Majd a tálcát letette és gyertyákat vett elő. Összeráncolt szemöldökkel ültem fel, Ruel a gyertyákat az asztalra tette és meggyújtotta. Majd megtertített és szedett mind kettőnknek. Leoltotta a villanyt és hozzám lépett. A kezét nyújtotta mire megfogtam és felálltam. Kihúzta nekem a széket és velem szembe ült. Még most sem tudtam fefogni, hogy, hogy lehet valaki ennyire udvarias.

-Csak mi ketten.-Mondta sunyin.
Ruellel gyertyafényes vacsora...

-Legjobb!-Mondtam a szemébe, mire egyből fülig ért a mosolya. Kulturáltan megvacsoráztunk. És a kanapéra ültünk. A fejem Ruel vállára hajtottam. Annyira tökéletes minden, else akarom hinni. Az én szerencsém nem ilyen. De most az egyszer az élet nem akar elrontani semmit.-Szeretlek.-Suttogtam.

-Én is szeretlek Ell.-Hirtelen megfogott és az ölébe tett vele szembe. Szoknyában voltam, ezért egyből felis csúszott és éppen nem látszódott ki a bugyim. Ruel a kezeit a combomra tette, és elkezdett simogatni. Közben lecsapott az ajkaimra. A kezem szöke hajába kalandozott.
-Megyünk fürödni?-Szakadt el egy pillanatra a számtól. Megyünk? Ezt kérdezte vagyis ketten. Együtt. Meztelen. Te jó isten..... Félénken bólintottam. Ruel a kezeit a fenekem alá tette és feállt velem együtt és fürdőbe vitt, közbe ott puszilt ahol csak elért. A fürdőbe beérve letett és megsimogatta az arcomat.-Szeretnéd?-Kérdezte.

-Igen.-Bólintottam, elmosolyodott és ruhám aljához nyúlt és szépen lehúzta rólam. Ott álltam előtte fehérneműbe, jézusom ha ezt anyu megtudná...
Ruel elkezdte kigombolni az ingjét majd levette. Majd nadrágjához nyúlt és kigombolta. Majd levette, csak álltunk egymással szembe. Majd magához húzott és a nyakamba puszilt. A keze a gerincem vonalába felkalandozott és kikapcsolta a melltartómat és levette. Egy pillanatig csak a melleimet nézte majd a kezei a csípőmhöz értek, és a bugyim széléhez nyúlt majd letolta. Egy pillanatra kellemetlenül éreztem magam. De Ruel csillogó tekintete megnyugtatott. Ő is megszabaduúlt az utolsó ruha darabjától. Egy percig csak egymást tanulmányoztuk majd megfogott és a zuhany alá tett. Megengedte a vizet és magához ölelt a fejem a mellkasába nyomtam.

-Imádlak kicsi lány.-Szorított magához.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now