38.rész

2.8K 77 4
                                    

Reggel amíg Ruel aludt addig telefonoztam. A médiában rengeteg Rueles dolog volt. Tömérdek cikk a barátomról. Egy pillanatra letette a telefont, és inkább Ruelre fókuszáltam, mert már megint a pólóm alá dugta a fejét.

-Ruel ne már.-Nevettem mert csikizett.

-Ell. Hagyj, a ciciddel van dolgom.-Kezdett puszilgatni, mire egyből kikerekedett a szemem.-Ruel.-nyögtem a nevét, mire kihúzta a fejét, és csak bugyiszaggatóan mosolygott. Tetszett neki, hogy ekkora hatással van rám. Vissza feküdt mellém és a telefonomra nézett.

-Mennyire ismered Ruelt?-Olvasta el a cikk címét.-Mennyire ismersz?-Kérdezte.

-Szerintem MINDENT tudok.-Mondtam lazán.

-Na nézzük.-Vette el a telefonomat és megnyitotta a cikket és csak nevetett.-Van pár kérdés. Válaszolja rá.-Nevetett.

-Jó. Kérdezz.

-Első kislemezemnek a neve?

-Na jó ezt tudom. Golden Years.

-Igen. Anyám neve?-Nevetett jobban.

-Emily.

-Hanyas lábam van?

-48. Óriás.-Mondtam, mire csak durcizott, fel nevettem és megcsókoltam.

-Legjobb barát/baratnő név.

-Legjobb barátod nincs. És én vagyok a legjobb barátnőd.

-Nem.-rázta a fejét.

-Mi az, hogy nem? Van fiú barátod?

-Nincs. Max a bátyamat mondanám, de nem te vagy a legjobb barátnőm.

-Mi?? Ki?-Akadtam ki.

-Kiara.-Mondta mosolyogva.

-Komolyan a húgom?

-Igen.

-Milyen hangszeren kezdtem el játszni először?

-Zongora.

-Igen.

-Hány centi vagyok.-Mondta cinikusan.

-194.-Pusziltam meg a fejét.

-Mikor vesztettem el a szüzességem?-Kuncogott.

-Ez komolyan ode van írva?

-Kommentben, de ott van.-Bólintott.

-Hát erről még nem beszéltünk...-Gondolkodtam el..-Fogalmam sincs. 17.-Tippeltem.

-Asszem 16. Ja, betöltöttem 16-ot akkor már.

-És kivel?-Kérdeztem, kíváncsi voltam.

-Akkor még jártam suliba. 9.-es voltam egy osztálytársam volt a lány. Utána 10.-ben már magántanuló lettem és vége lett a 5 hónapos kapcsolatunknak.-Mosolygott.

-Hűha. Már akkor is ilyen magas voltál?-Mosolyogtam rá.

-Igen.-Forgatta a szemeit.-És te hány évesen vesztetted el?-Kérdezte kíváncsian.

-16 volt közel a 17-hez. Egyik évfolyam társammal. Életem legnagyobb hibája volt. Borzasztó volt. Talán nem szerettem annyira, hogy meglépjem ezt a szintet, de mégis beleegyeztem, és hát nem élveztem.

-Velem is rossz volt?-Kérdezte félve.

-Nem.-Ráztam a fejem.-Itt éreztem azt, hogy azzal vagyok akivel először is kellett volna..-Ruel elmosolyodott és megcsókolt. Kettő csókot adott majd arrébb húzódott és a pólómra nézett.

-Amúgy ez az én pólóm rajtad?-Kérdezte.

-Igen.

-Akkor ezért nem találtam. Mikor vitted el?-Nevetett.

-Amikor dobtalak.

-Mindent értek.-Hajtotta a fejét a hasamra. Kicsit simogattam még a fejét, majd kimásztam az ágyból. Először az ablakhoz sétáltam, gyönyörű fehér volt a táj. Rettentő hidegnek nézett ki, ezért a szekrényemhez sétáltam. Elkezdtem kipakolni a ruháimat amit felveszek. Mikor megvolt minden akkor felvettem a nadrágomat. Majd megfordultam és a melltartómért nyúltam.

-Na na na. Miért fordulsz el?-Kérdezte Ruel csalódottan, mire vissza fordultam már rajtam volt a melltartó.

-Megszokás.-Ruel csak a melleimet bámulta. Egy percig csak álltam előtte, csak bambult. Megböktem a vállát, de nem nagyon érdekelte.-Jó elég lesz.-Nevettem. Magához húzott és belepuszilt a melleim közé.

-Nagyon szeretlek Ell.-Nézett a szemeimbe. A mellkasom hullámzott a gondolattól, hogy komolyan gondolja. Hihetetlen, hogy ez a fiú az enyém, csak az enyém.

-Én is szeretlek.-Mondtam és megfogtam az arcát, az ajkaihoz hajoltam és megcsókoltam. Nem bírtam betelni vele, egyszerűen megbabonázott a csókjával. Ajkai puhák voltak, és annyira finomak, hogy ha lehetne akkor mindig őt akarnám érezni. Minden pillanatban csókolni szeretném.
Ahogy egyre jobban csókolt, az én izmaim egyre jobban gyengültek. Lassan az ölébe ültem és átkaroltam a nyakát. Ruel egyik keze a hátamon kalandozott, majd a melltartóm kapcsolójához ért és kikapcsolta. Amint észlelte mit is művel, mintha megijdet volna, a véleményemtől. Abba hagyta, de én nem. Elszakadtam az ajkától lihegve dobtam le a fehérneműmet. Ruel gyönyörködve nézett engem. Majd az ágyra döntött, és az előbb felvett ruháimat lecibálta rólam. Majd egymásnak estünk...
Miután kiszeretgettük egymást, elmentünk zuhanyozni, majd megfogtam a kezét és elkezdtem húzni le a konyhába reggelizni.
Sam az asztalnál ült és a könyökén támaszkodva telefonozott.

-Jó reggelt.-Mondtam vidáman mire ránk kapta a tekintetét.

-Sziasztok.

-Szia Sam.-Köszönt Ruel is és leültünk.

-Anyuék?-Néztem körbe mert sehol nem volt senki.

-Elmentek a boltba.-Mondta mire bólintottam.-Jót aludtatok?

-Igen.-Válaszolt Ruel.-Te?

-Én is. Vagyis kicsit magányos voltam, szívesen aludtam volna Ellie mellett.

-Sajnálom, hogy a barátnőm velem aludt.-Nevetett fel Ruel, mire én elmosolyodtam.

-Nem gond.-Legyintett Sam.-De nyugtassatok meg, hogy amíg én egyedül magányosan aludtam ti nem szexeltetek.-Nézett könyörögve rám. Csak megráztam a fejem.-Annyira bénán hazutsz Ellie, milyen volt?

-Te jó isten.-Forgattam a szemem.-Nem is mondtam semmit.

-Ismerlek. De jolvan. Ruel többet nem jössz csajos estére, megszegted az arany szabályt.-Rázta a fejét csalódottan Sam.

-Héé én nem tettem semmit, Ellie kezdte, rám mászott.

-Ahha. Jó csaj a barátnőm?

-Ne már Sam.-Nevetettem.

-Legjobb.-Ölelte át a vállam Ruel.

-Na jó elég most már ebből együnk valamit.-Mondtam mire beleegyezően bólintottak.
Csináltunk pirítóst és teát, majd csak ültünk a kanapén és beszélgettünk.

-Bekell mennem a kiadóhoz, bejöttök?-Kérdezte Ruel.

-Én megyek, még nem voltam az újnál.-Mondtam majd Samra néztünk.

-Én is megyek. De csak azért mert ha ti csak ketten csináltok programot, abból szex lesz...-Fogta a fejét, mire felnevettünk.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now