-Ezt nézd Ell.-Húzott elő egy magazint Sam a fiókjából.
-Ne már!-Kerekedett ki a szemem. Ruel volt rajta. A fotózás amiről mesélt. A címlap fekete-fehér volt. Ruel állt rajta egy hosszú elegáns nadrág volt rajta. Zokni és egy ing, ami kivolt végig gombolva, felsőteste egy része szépen látszott. Kockás hasa, és mell izmai. A szöszi haja kócos volt, és aranyosan mosolygott. Tipikusan az a kép lett amit már a címlap miatt megvesznek. Illúzió volt de bevált. Az már annyira nem tetszett, hogy kicsit sok látszik Ruelből. Nem akarom, hogy a barátom, felsőtestét nézzék a szingli lányok.....és a nem szinglik. Te jó isten Ellie milett veled? A szerelem elvette az eszem. Ruel kikészítessz.
-Szexi-.Mondta Sam a képet bámúlva.
-Az.-Bambúltam a képre.
-És volt már köztetek valami?-Kérdezte.
-Semmi komoly.-Ráztam a fejem.
-Na majd. Amúgy Wyatt bulit tart a hétvégén eljössz?-Kérdezte.
-Szerintem igen. De lehet Ruellel leszek. Valami megnyitón fog fellépni.
-Persze értem.
-10 napunk van suliig. Utolsó évünk jön a gimiben. 18 évesek leszünk-Mondtam félve.
-Nyugi Ell! Ez csak egy szakasz. Egy olyan szakasz aminek most zárjuk a végét. És innentől indul a nagybetűs élet.-Mondta mire mégjobban megijedtem.
-Őszintén félek.
-Ell. Ettől ne. Inkább attól, hogy nebukjak majd meg matekból.-Mondta mire egyből felnevettem.
-Sam nem alszul nálunk?-Kérdeztem.
-De persze.-Mosolyogtt.
Később elindultam haza. Otton csak én voltam. Felmentem a szobámba és tárcsáztam Ruelt.-Szia Ell.-Köszönt.
-Szia. Láttam a magazint.-Mondtam. Nem kellett magyarázni milyen magaznról van szó.
-Na és, hogy tetszik Mrs. Holdeer?-Imádom amikor így hív.
-Hát Mr. Holdeer tetszik. De felöltözhettél volna jobban is.-Mondtam az igazat.
-Egy női magazinra ennyir ruha se kellene.-Nevetett.
-Nem akarom, hogy más nők bámuljanak. Elég ha én látlak így!
-Ooo babám te bármikor láthatsz alulöltözötten csak szólj, és vetkőzök.
-Te jó isten.-Forgattam a szemeimet.
-Mikor láthatlak?
-Holnap, ma Sam itt alszik.
-Már megint csajos buli lesz nélkülem?-Kérdezte durcásan.
-Hát.....lehetséges.-Nevettem.
-Na jó, legyél Sammel mert a hétvégén csak az enyém leszel. Elutazunk arra a megnyitóra. Ami 3 órára van. Csak te és én ketten. Meg a menedszerem de az nem velünk jön. Mit szól Mrs. Holdeer?
-Tetszik az ötlet.
-Már csak akkor anyukáddal kell megbeszélni.
-Hu az már necces lesz...-Húztam el a számat, nem tudom elenged-e Ruellel ketten.-És aznap haza is jönnénk?
-Nem. Majd másnap.-Mondta.
-Hűha így nehéz lesz rávenni anyut.
-Majd beszélek én is vele. De most mennem kell, sutdiózok. Szeretlek Kicsi lány.
-Én is szeretlek. Szia.
-Szia.-Tettük le.
Megvártam amíg anyu haza ér. Addig össze pakoltam a szobámba, és rákészültem a pizsipartira. Anyu és a húgom 5 óra után értek haza. Kicsit félve de oda állítottam elé.-Lenne egy kérésem.-Haraptam be az alsó ajkamat.
-Ajaj az sose jelent jót.-Mondta mosolyogva anya.-Mit szeretnél kincsem?
-Öm...szombaton Ruel egy megnyitóra megy és elmehetek vele? Vasárnap jövünk is.
-Menjetek.-Bólintott.
-De csak kettem mennénk.-Mondtam ki félve.
-Sam nem megy?-Kérdezte.
-Nem.-Ráztam a fejem.
-Ketten? Ti. Szerelmes fiatalok. Egy éjszaka......-Mondta és elgondolkodott egy pillanatra.-Nem mehetsz.-Zárta le a témát és pakolászni kezdett.
-De anyu....légyszi.
-Nem. Túl fiatal vagy még.
-De már Ruel aludt itt, és én is náluk. A szobába így is úgyis ketten leszünk. Ha Sam jön akkor is, és anyu nem vagyok hülye. Semmi nem fog történni.
-Átgondolom még.
-Oké. De anyu tényleg tudnod kell, hogy nem lesz semmi. Lassan kezdődik a suli, addig vele szeretnék lenni, amíg lehet.-Mondtam őszintén, anyu szíve meglágyúlhatott.
-Oké elmehetsz. De ha terhesen jössz haza, agyon ütlek Ruellel együtt!-Fenyegetett.
-Ilyen nem fog történni.-Nyugtattam meg. És a húgomhoz fordultam mert, folyamatosan bökdösött.-Mi van?-Néztem rá.
-Hoztok nekem valamit?-Kérdezte.
-Persze. Mit szeretnél?
-Pólót. Mindenhonnan ahol Ruel fellép.
-Oké.-Simogattam végig az arcán.
-Ellie én nagyon szeretem Ruelt, de még egyszer se vitt el állatkertbe pedig megígérte.-Mondta szomorúan.
-Majd jól leszídom. Elfog vinni csak sok a dolga.
-Csak párnap és suli, és nem bírom elmondani a lányoknak, hogy én Ruellel voltam állatkerbe.-Te jó esten a 11 évesek problémája.
-Megoldjuk drágám.-öleltem át a vállát.
Egy óra múlva megérkezett Sam. Rendeltünk pizzát és a kanapén ülve beszélgettünk.-Szóval ti ketten Ruellel?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Igen.-Bólintottam.
-Hűha ebből olyan hotel szex lesz.-Húzta el a száját.
-Nem lesz. Megígértem anyunak.-Mondtam, mire Sam elkezdett nevetni. Már a szeme is könnyezett.-Elég ne nevess.-Ültem fel a kanapén.
-Ugyan Ell egy tökéletes pillanat nektek.
-Lesz még másik tökéletes pillanat.
-Ha te mondod.-Tette fel a kezét védekezés képpen..majd csengettek. Sam nyitott ajtót a pizzát hoztak. Sam átvette a pizzát és a kanapén ülve zabáltuk meg. Elegánsan, nőiesen egymás elől falva pusztítottuk az egész pizzát. Felmentünk fürödni. Először Sam fürdött le és egy pólóban és bugyiban jött vissza. Majd én is lefürödtem. Bebujtunk az ágyamba és csak beszélgettünk.
-Soha nem láttalak még ennyire szerelmesnek.-Mondta tényként. Mire halványan elmosolyodtam.
-Még nem éreztem soha ilyet más iránt.
-Tudom drágám. Ruelről ne is beszéljünk. Az első pillanattól kezdve imád téged.-Mondta, mire melegség járta át a mellkasomat, és a szőke magas fiúra bírtam csak gondolni. Amikor az óriási tenyerével átölel, és megcsókol. Bele pirultam a gondolatba.
-Soha nem gondoltam volna, hogy tudok valakit ennyire szeretni.-Nézem mélyen a szemeibe, mire csak vigyorgott a barátnőm.
YOU ARE READING
Nem vagy az esetem!
Romance•Befejezett• 17 éves Elliet elrángatja a legjobb barátnője egy Ruel koncertre. Egy dedikált fénykép megváltoztatta az életét. Ruel egy személyes elérhetőségét írt rá. 2023 Romantikus 🥇