7.rész

4.3K 122 6
                                    

Több mint 2 hét telt el. Nem történt semmi. Főleg nem Ruellel kapcsolatban. Semmit nem tudok róla. Anya és Kiara kiakadtak amikor elmondtam, hogy Ruellel vége a barátságunknak. Sam folyton mondja, hogy ne hagyjam annyiba. De csak kedvességből teszi, és azt is tudom, hogy jó most, hogy nincs itt Ruel. És, hogy mi van velem....kihevertem. Ennyi volt..

-Nagy hírem van.-Rontott be Sam.

-Na mi?-Tettem le a könyvem, amit épp olvastam.

-Koncertre megyünk, Wyatt szerzett a Red bandára 3 belépőt, ami ma este lesz.-Visított. Szerettük azt a bandát, és azt hittem elkeltek a belepők.... de hát Wyatt mégis szerzett.

-Huuu de jó, hánykor?

- 8-kor kezdődik, nem messze.-Vont vállat.

-Szuper. Mit vegyek fel?-Kérdeztem.

-A fekete mini rucit az szexy.-Harapta be a száját.

-Oké.
Sam itt maradt és elkezdtünk készülődni. Én felvettem a fekete mini ruhát, és egy szép cipőt hozzá. Sminknek egy enyhét csináltam. Sam egy pink ruhát vett fel. Ő egy gyönyörű sminket készített. A hajunkat begöndörítettük. Majd megérkezett Wyatt.

-Csinosak vagytok lányok.-ültünk be az autóba.-főleg te Ell.... játszanék veled.-Mondta úgy, hogy rosszul lettem.

-Még egy ilyen és kinyírlak.-Mondta Sam, és kedvesen rám mosolygott.

-Gyerünk.-Sürgettem Wyattet.

-Oké.-Lépett a gázra majd elindultunk 20 perc autózgatás után oda értünk.
Leparkoltunk elővettük a jegyeket és indultunk is. Rengetegen voltak. Bementünk és kaptunk karszallagokat.
Vettünk italokat, Wyatt nem ivott mert ő vezet de nekünk vett. Sam lelépett valamerre, mikor észrevettem, épp egy sráccal beszélt. Össze-vissza nevetett és a haját is tekergette. Szépen kihúzta magát...meglepett, elmosolyogtam. De sajnos ezt Wyatt megtörte. Mellém lépett és átkarolt.

-Dögös vagy-Suttogta a fülembe.

-Fúj, engedj el!-Vettem le rólam a kezét, de ő csak vissza tette.

-Kezdődik.-Bökött oldalba. Bejelentették, hogy most kezdődik a nyitó ünnepség. Majd megláttam a szinpadon Ruelt.....a vér megfagyott bennem. Én nem tudtam, hogy ő a nyitó előadó. Lefagytam, Ruel lazán kisétált a mikorfonhoz, és végig nézett a közönségen. Majd meglátott. Eleggé elől álltam. Egy pillanatra a szemembe nézett majd, a mellettem álló Wyattre. Nem bírtam megvárni a reakcióját, letéptem magamról Wyatt kezeit, és elindultam ki. Nem értem miért kavart fel ennyira a látványa..csak rossz volt újra látni, fájt, hogy nem vagyunk barátok.
Nagy volt a tömeg volt, ezért közel 10 percbe került amíg a kapuig értem. Azon gondolkoztam, hogy most mi legyen. De gyors döntöttem elment a kedvem mindentől, ezért úgy határoztam elindulok haza.

-Ellie!-Kiáltott utánam valaki. Megfordultam és Ruellel találtam szembe magam, sietett hozzám. Kb 4 perc alatt elénekelhette a dalt, és ennyi. Utánam jött, ne már! Megint mennyire normális velem, én meg bunkó voltam vele....

-Szia.-Motyogtam.

-Komolyan azért hagytuk abba azt ami köztünk volt, mert te össze jöttél mással?-Vont kérdőre mérgesen, idegesen. De legfőbbként csalódottan.

-Mi? Fújj, Nem.-Ráztam a fejem.

-Akkor ki fogdosott?-Utalt Wyattra.

-Ő....-Kezdtem de Ruelt rajongók vették körül, és mindenki fényképet akart csinálni. Feleslegesnek éreztem magam.
Utoljára Ruelre néztem, aki épp egy lányt ölelt át, félkezével de a szemei még mindig rám tapadtak, majd elfordította a fejét egy pillanatra. A lány a fénykép után megpuszita a fiút. Na most már az élettől is elment a kedvem. És én komolyan elhittem, hogy kihevertem. Gyalog indultam haza tudtam, hogy messze van sétálva, de egyedül akartam lenni.
Majd megszólalt a telefonom.

-Hol vagy?-Hallottam meg Sam kétségbeesett hangját.

-Elindultam haza....-Mondtam.

-Mi? Miért nem mondtad?

-Bocsi hirtelen döntöttem, elment a kedvem.-Mondtam szomorúan.

-Nem tudtam, hogy itt lesz-Utalt Ruelre.

-Nem baj, nem tudhattad....

-Beszéltél vele? mert amint befejezte a dalt lerohant a szinpadról.....-Basszus miattam.

-Igen, vagyis az szinte semmi nem volt, mivel egyből jöttek a rajongók.

-Basszus sajnálom...de képzeld lehet bepasiztam. De majd holnap mesélek.

-Oké, na bulizz bébi, de csak ésszel.

-Oké szia tökfej.

-Szia.-Tettem le, olyan 45 perc gyaloglás után megbántam, hogy nem taxival mentem haza. De kb 45 perc gyaloglás után befordultam az utcánkba. Egy fekete autó parkolt előttünk, neki dőlve egy magas férfi volt. Bárhonnan felismerném. Ruel. Vettem egy nagy levegőt, és oda sétáltam hozzá, megálltam előtte.

-Azt hittem sose érsz ide.-Mondta fél mosollyal a száján.

-Hát én is.-Bólogattam.

-Szóval akkor elmondod?

-Mit?-Tettem a hülyét, mert jobb ötletem nem volt.

-Miért akartad, hogy vége legyen?....

-Hagyjuk, inkább mennék.-Indultam meg, de megfogta a kezem és vissza húzott.

-Nem Ellie, amíg elnem a mondod. A srác miatt akivel voltál?-Kérdezte feszülten.

-Nem. Dehogy. Ruel ehhez semmi kedvem.-Mondtam, és megpróbáltam bemenni, de nem engedte.

-Ellie én kedvellek....ne csináld ezt.-Mondta kicsit idegesen.

-Ez a baj Ruel. Nem kedvelhetsz.

-De miért?-kérdezte félénken.

-Mert Sam évek óta szerelmes beléd, a fél kezét oda adná azért, hogy neki mond ezt....... de te a legjobb barátnőjének mondod...és ezzel van a baj.-Mondtam el az igazat.

-Szóval ezért nem akartad, hogy folytassuk a barátságunkat, mert Samnek fájna?

-Igen.

-Te milyen jó barátnő vagy.-Motyogta.

-Nem ér annyit nekem egy fiú, hogy Samnek rossz legyen. Bárki is legyél...nem lehet.

-És te mit szeretnél?

-Nem tudom, mert én is kedvellek.-Suttogtam. Ruel közelebb jött és megölelt, az arcomat a mellkasába nyomtam és szorosan öleltem. Olyan jól esett egy pillanatra önzőnek lenni, és nem gondolni Samra...csak magamra meg Ruelre.

-Megoldjuk.-Simogatta a hátam. Ne már tönkre tesz...már az a rohadt érintése is.

-Nem. Nekem Sam a legfontosabb.-Mondtam.

-És én?-Kérdezte.

-Te nem vagy az.-Mondtam ki.

-Értem, akkor miért ölelsz még?-Kérdezte vidáman. Hirtelen elengedtem és elléptem tőle. Ruel felnevetett és vissza húzott magához. Felemelte az arcom és egy puszilt lehelte rá. A gyomrom olyan bukfencet vetett, mint még soha.-Akkor nincs harag Kicsi lány?-Kérdezte.

-Nincs. Megoldjuk.-mosolyogtam.

-Akkor megnyugodtam, ne csináld ezt többé.-Nézett a szemem.

-Sajnálom.-Hajtottam le a fejem. Ruel az állam alá nyúlt és felemelte a fejem. Felváltva nézte a szemem és a számat, de egy puszit nyomott a homlokomra.

-Akkor majd beszéljünk...Szia.-Mondta.

-Szia Ruel.-Köszöntem el tőle, és elindultam be.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now