29.rész

2.9K 90 2
                                    

Másnap Ruel ölelőkezei között keltem. Rettentő boldog voltam. Ruel már fent volt, telefonozott megpusziltam a mellkasát mire, elkezdett simogatni. A telefonját halványan felém fordította. Egy poszt volt a tegnapi megnyitóról a címét elolvasva kikerekedett a szemem.
,,Kivel érkezett Ruel?"

-Hűha.-Suttogtam.

-Nem látszik az arcod. Csak az enyém.-Mondta amitől kicsit megnyugodtam. Reggeli után indultunk haza.

-5 nap és iskola. Addig elkellene menni az állatkerbe.-Mondtam az autóba ülve.

-Megoldjuk. Holnaputána elmegyünk délelőtt.

-Oké, de akkor öten Sam kinem hagyná az állatkertet.-Mondtam mire Ruel felnevetett. Délután kettőkor értünk haza. Ruel maradt nálunk, anya csinált ebédet. Leültünk és szedtünk ebédet.

-Meséljetek milyen volt.-Mondta vidáman anyu.

-Elég jó.-Mondtam, mire Ruel csak bólintott.

-Sokan voltak? Ruel jól énekelt? Nem rontotta el a szöveget? Gyerünk részleteket.-Mondta a húgom.

-Sokan voltak, és Ruel nagyon szépen énekelt.-Mondtam, mire a fiú a kezét a lábamra tette.

-A hotel milyen volt?-Kérdezte Sam.

-Mint egy hotel.-Mondta Ruel.-Normális, jó állapotba volt.

-És akkor egy szobába voltatok?-Kérdezte de tudta a választ.

-Igen.-Bólintottam.

-Részleteket!-Tette a kezeit az asztalra. Anyu kezében megállt a villa, és kicsit mérgesen rám nézett. A szemem kitágúlt.

-Nincs semmilyen részlet.-Mondtam nyugatotóan. Ruel a combom belsőfelét kezdte simogatni. Ő is arra gondolhatott amire én a tegnap estére, a közös fürdésre. Látszólag ő nem érezte magát kellemetlenül, de én igen. És csak remélem, hogy nem vörösödtem el. Nem segített, hogy Ruel tovább simogatott. Elvettem a kezét a combomról, mire félig elmosolyodott.

-Ajánlom is. Mert akkor többet nem lesz olyan, hogy egymásnál alszotok. Max akkor amikor betölti a kisasszony a 18-at.-Fenyegetőzött anyu, mire csak bólintottunk. Kiara semmit nem értett ebből. Összezavarodva nézett ránk.

-Kedden megyünk állatkerbe.-Mondta Ruel a húgomnak.

-Huu de jó.-Örült a fejének Sam. Mire kérdőn néztem rá.-Szeretem az állatkertet.

-Mondtam.-Néztem Ruelre, aki csak felnevetett.

Kedden délelőtt elis mentünk az állatkerbe. Ruel végig a nyakába vitte a húgomat. Mivel mindent magasból akart látni.

-Gyerünk a zsiráfokhoz!-Ujjongott Kiara.-Siess Ruel!-Ruel megszaporazta a lépteit és a zsiáfokhoz sétált.

-Úristen Ruel itt vannak a testvéreid.-Nevetett Sam.

-Haha. Komolyan nem unjátok, hogy folyton a magasságommal viccelődtök?

-Nem.-Nevettünk.

-Hány cm vagy?-Kérdezte Kiara Rueltől.

-194cm.

-Huuu az rohadt magas.-Mondta a húgom.-Én csak 151cm vagyok.

-Inkább akkor legyél, mint hogy zsiráf.-Cukkolta Sam.

-Jó lányok ezzel csak azt éritek el, hogy többet nem megyek veletek sehova.-Mondta durcásan. A lábaimat néztem és beharaptam a számat, hogy ne nevessek. De nem bírtam ki kinevettem a barátomat.-Ez most komoly kicsit lány?-Kérdezte sértetten Ruel.-Veled főként nem megyek sehova!

-Szeretlek.-Nevettem.

-Szerencséd, hogy én is szeretlek.-Fogta meg a kezem.

-Úristen, de aranyosak vagytok.-Érzékenyűlt el Sam, és lefényképezett mineket.

-Tényleg azok de, ne itt romatizáljatok már, gyerünk mert nincs sok időnk.-Mondta a húgom. Mire bólintottunk és tovább sétáltunk.

-Huuu tevék! De cukik.-Nevetgélt Kiara.
Ruel megállt és néztük a tevéket. Tényleg cukik voltak, de rohadt büdösek is.

-Bocsánat.-Jött oda hozzánk egy anyuka. Mire megfordultunk és ránéztünk.-Nem szeretnénk zavarni. De a lányaim csinálhatnának veled egy közös képet?-Kérdezte kedvesen a nő.

-Persze.-Mosolygott Ruel.-Gyere Kí.-Felemelte a kezét és a húgom derekára tette majd szépen leemelte és letette a fölre. Megsimogatta a haját és beállt képet csinálni. A kislányok a mellkasáig se sértek, ezért le kellett guggolni a fiúnak. Olyan közvetlen mindenkivel ez a fiú. Több emberrel is csinált már képet amióta itt vagyunk. Soha senkinek nem mondta azt, hogy NEM. Minden rajongójának igent mond. Miután végzett. Vissza sétált hozzánk és megint leguggolt Kiara mosolyogva ült vissza a nyakába. Ruel a kezeit a húgom lábszárára tette és felállt.

-Gyerünk tovább.-Nevetgélt Kiara. Rengeteg képet csináltam. Sam belém karolt és mi is ketten sétáltunk tovább.
-Ellie! Veszel nekem fagyit?-Nézett le rám Kí.

-Igen.-Bólintottam, és végűl vettem mindenkinek fagyit.

-Ruel te milyet választottál?-Kérdezte kedvesen a húgom.

-Karamell, erdeigyümölcs. Megkóstolod?

-Huu igen.-Ruel felemelte a fagyiát Kiara a kiskezével Ruel csuklójáért nyúlt és magafelé húzta, majd belenyalt a fagyiába.

-Finom.-Bólintott.

-Az izlésem makulátlan, mindenben.-Mondta és rám kacsintott, mire csak a szememet forgattam.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now