Reggel egy kopogásra keltem. Kimásztam az ágyamból és kinyitottam. Sam volt az, kisírt szemekkel.
-Mi történt?-Öleltem magamhoz.
-Csak butaságot csináltam-Szipogta.
-Mit?-Kezdtem berángatni.
-Az exemmel voltam tegnap.
-De tudod a szabályt? az exekkel soha nem kavarunk újra...
-Tudom, de a legrosszabb, hogy jó volt.
-Jó, gyere öltözzünk fel, és menjünk enni.-A szobámba beléptünk és elővettem egy melltartót, szép felsőt, és egy szoknyát. Felrángattam magamra addig hallgattam, hogy Sam mennyire bánja a tegnapot. Neki is adtam egy szép ruhát, mert kicsit szarul nézett ki.
Megfésülködtem és beszálltunk a kocsimba. Sam nagyon szomorú volt ezért felakartam dobni.-Mit szolnál ha elmennénk valahova?-Kérdeztem.-Hova?-Dünnyögte.
-Öm...Ruelhez?-Dobtam be a gyengéjét.
-Nem kösz. Nem akarok olyanhoz menni aki nem szeret.
-Naa nem mondta, hogy nem szeret.-Ráztam a fejem.
-Nem, á nem. De a legjobb barátnőmmel kavar a kiszemeltem.-Hajtotta le a fejét. És leesett mit is csinálok. A legjobb barátnőm évek óta oda van Ruelért. Én meg találkozgatok vele.......szörnyű barátnő vagyok. Itt döntöttem el, hogy lekoptatom a srácot.
-Tudod mit, tartsunk csajos estét. Engedjük ki a gőzt. Elfejeltsük az exed Kevint azt, hogy jót szexeltetek. És elfelejtsük Ruelt....-Bólogattam, és leparkoltam a palacsintázó előtt.
-Benne vagyok. Csak mi ketten nők.-Fogta meg a kezem. Majd besétáltunk, leültünk egy asztalhoz, és vártuk a pincér, pechünkre pont ismertük. Jerald.
-Jó reggelt hölgyek, mit hozhatok?-Mosolygott undorítóan perverzül.
-Kettő nutellás, és kettő lekváros palacsintát kérnénk, és egy jobb életet.-Mondta Sam, mire elmosolyodtam.
-A palacsinta meglesz, jobb életet nem tudok, max jobb estében részesíteni.-Nyalta meg a szaját.
-Jerald leszbi vagyok.-Fogta meg a kezemet Sam.
-Dehogy vagy. Találj ki jobbat.-Kacsintott a fiú.
-Most ennyire telik.
-Mást hozhatok?-Nézett rám.
-Limonádét, kösz pusz Jerald.-Mondtam és elment.-Na mesélj, mi volt este?
-Csak Kevin megjelent, hogy hiányzom neki és, hogy szeret.....tudod a szokásos szarságok.
-Igen, és utána?
-Felhívtam és nekem esett, olyan jó volt ehinni, hogy tényleg szeret. Úgyhogy megtörtént. Reggel meg mire felketem ott se volt, hívtam de persze nem vette fel.
-Szémét férfiak. De drágám ha exet látunk, akkor nem a szobánkba visszünk, hanem szembe köpjük.-Mondtam.
-Tudom elszúrtam.-Dörzsölt az arcát a tenyerével.
-Jó azért annyira rosszat nem tettél, csak szex volt. Legalább jó volt?
-Legjobb.-Bólogatott.
-Ennyi pozitívuma legyen.-Mondtam és megjött a palacsinta.
-Jó étvágyat lányok.-Tette elénk a fiú.
-Meglesz ha elmész.-Fröcsögte Sam. Jerald megforgatta a szemét és otthagyott minket.-Amúgy mi van veled és Ruellel, hogy álltok?-Kérdezte mosolyogva, de tudtam, hogy belől fáj neki.
-Nincs semmi, és nem is lesz. Hagyom a picsába.-Vontam vállat.
-Miért?-Hökkent meg.
-Mert pasik nélkül jó az élet.
-De ő Ruel.....
-Nem érekel tőlem lehetne egy isten is..-Mondtam, de Sam közbe vágott.
-Hát úgyis néz ki mint egy félisten.-Bazsajgott.
-Megtarthatod.
-Ő téged akar.
-Sam. Évekig rajongtál érte az egész szobád csak Ruelből áll, nem fogom elvenni tőled, ha téged nem akar, akkor megy a kukába.-Mondtam őszintén.
-Nem hagyom.- Rázta a fejét.
-Sok sikert.-Kezdtem el enni a palacsintát. Finom reggeli volt. Fizettem és elindultunk vásárólni.
-Oké mit vegyünk?.-kérdezte Sam.
-Pl vacsorát.
-Oké akkor az legyen fagyi.-Mondta komolyan, és bólintottam.
-Remek választás.-Vettünk 2 doboz fagyit és a nasikhoz mentünk, csomó csipszet tettünk a kosarunkba. Majd csokit. És végül vettünk kenyeret, és még pár igazán fontos dolgot.-Oké meglennénk.- A kasszához sétaltunk, és Sammel közösen fizettünk.
-Lusta vagyok sétálni.-Mondta.
-Van még 100 méter az autóig bírd ki.
-Nem.-mászott bele a bevásárló kocsiba.
Röhögve tóltam el addig, majd bepakoltunk hátra, és indultunk hozzánk. Anya és Kiara otthon voltak. Mondtuk, hogy csajos este lesz. Nem ellenkeztek , és örültek, hogy hoztunk kenyeret. A szobámba töltöttük az egész napot. Épp egy béna sorozatot néztünk amikor csippant a telefonom.
-Írt valaki....-Mondta Sam.-Oké, nem izgat.-Rántottam vállat.
-Ruel az.
-Na ő végképp nem érdekel.-Néztem tovább a tv-t. Lassan vége lett a sorninak.-Megyünk vacsorázni?-Kérdeztem.
-Persze.-Lesétaltunk a konyhába és elővettük a fagyit és elkezdtük enni. Finom kis vacsora. Utána vissza mentünk és csak beszélgettünk, és nasiztunk folyamatosan. 10 körül elmentünk fürödni, ugyan olyan pizsink van és azt vettük fel. Utána kinyomtattunk egy képet Kevinről és össze firkáltuk. Majd felgyujtottuk.-Te Ellie én éhes vagyok.
-Én is.-Néztem az órámra ami fél 12-őt mutatott.-Gyerek az idő. Menjünk le.-Kezdtem el lefelé húzni. Csináltunk szedvicseket és kimentünk az udvarra. Sam csinált egy insta storyt amibe az látszik, hogy ülünk a fűben a sötétben és mellé még eszünk is.
-Baszod egyből kedvelte Ruel.-Mondta Sam.
-Oké.-Vontam vállat.
-Ne legyél már befeszülve.-Lökött meg.
-Nem vagyok.-Ráztam a fejem.
-Akkor mi a baj?-Kérdezte. igazából az, hogy szar barátnőnek érzem magam. Meg, hogy bírom Rulet de ott hagyom a francba. Ha Ruellel barátok maradunk, akkor az Samnek rossz, nem mondja de tudom. De ha otthagyom Ruelt akkor meg lehet az, neki nem fog tetszeni. Elfeküdtem a fűben és csak a csillagokat bámúltam. Mellém feküdt Sam és megölelt.-Hagyjuk a fiúkat.
-Oké.-Suttogta. Még egy órát kint röhögtünk a fűben. Én is kitettem egy storyt instára. Azt, hogy fogom Sam kezét, és megjelöltem rajta. Az érteítéseimre rénéztem, és megláttam azokat amit Rueltől kaptam.
Ruel
13:36
-Szia, ráérsz este?15:21
-?19:53
-Hát oké, akkor majd holnap hívj fel!Ezeket írta, nem válaszoltam, se semmi. Sammel felmentünk a szobámba, befeküdtünk az ágyamba és már aludtunk is.
YOU ARE READING
Nem vagy az esetem!
Romance•Befejezett• 17 éves Elliet elrángatja a legjobb barátnője egy Ruel koncertre. Egy dedikált fénykép megváltoztatta az életét. Ruel egy személyes elérhetőségét írt rá. 2023 Romantikus 🥇