-Na jó ma nálam alszol!-Mondta Sam, mire bólintottam.
-Benne vagyok.-Mosolyogtam.
Kiléptünk az ajtón a suliból, és az autóm felé indultunk.-Helló csajok.-Csapódott mellénk Trevor.
-Mit akarsz?-Förmedt rá Sam.
-Beszélhetnénk négyszemközt?-Kérezte és rám nézett.
-Nem.-Vágta rá Sam.
-De fontos.-Mondta Trevor. Samre néztem.
-Este találkozunk. Hívj majd.-Mondtam és megöleltem. Sam vissza ölelt és Trevor felé fordult, én pedig az autómhoz sétáltam.
Haza felé vettem az irányt. Otthon anyu autója a bejárón volt. Leállítottam az autómat, és a kulcsot a kezembe fogva indultam el be.-Helló. Megjöttem.-Mondtam és kibújtam a cipőmből.
-Szia drágám.-Jött elő anyu és az arcomra adott egy puszit.-Milyen napod volt?
-Aránylag jó. Kiara?
-Egy osztálytársánál. Gyere kész az ebéd.
-Szuper.
A konyhában leültem és szedtem levest magamnak. Közben részletesen megbeszéltünk, hogy mi történt ma eddig.-És akkor Sam maradt Trevorral beszélni?
-Igen.-Bólintottam és ettem még egy falatot.
-Hm érdekes. Ruel?
-Dolgozik. Átmegyek kicsit később hozzájuk.
-Nyugodtan.
-De este Samnél alszok, megígértem neki.
-Itthon nem is leszel?-Mosolygott.
-Holnap Igen.
Anyuval beszélgettünk 30 percet majd vissza ültem az autómba és áthajtottam Ruelékhez. Tudtam, hogy nincs még otthon de hát a családja Igen. Emily a nappaliban volt és épp takarított.-Nagyon örülök, hogy átjöttél Ellie.-Mondta. Jól esett, hogy ilyen kedves velem, egyből elmosolyodtam.
Kicsivel később lejött Torie is.-Szia.-Köszönt.
-Szia.
-Ruelt várod?
-Igen, de kicsit hamarabb jöttem, hogy veletek is legyek.
-De jó.-Mosolygott.-Ruel mindig olyan kedves dolgokat mondd rólad.
-Tényleg?-Mosolyogtam.
-Igen.-Bólintott.
-A bátyád egy nagyon jó srác.
-Szereted?-Kérdezte kedvesen.
-Igen.-Bólintottam. Nem bírom kifejezni magamat mennyire is szeretem Ruelt, még a saját életemnél is jobban.
-Szerintem ő is téged.-Nevetett.
-Nagyon remélem.-Nevettem, majd Emily is. Ruel 1 óra múlva ért haza.
-Sziasztok.-Sétált a konyhába ahol éppen voltunk.
-Szia kisfiam.-Köszönt az anyukája.
-Sziaa.-Ugrott fel a székből Torie és átölelte Ruel combját.
-Szia babám.-Köszönt neki a fiú, és felvette, majd adott a fejére egy puszit, majd letette. Én is oda sétáltam hozzá.
-Szia.-Suttogtam a mellkasába.
-Hát te, hogy, hogy itt kicsi lány?-Kérdezte.
-Csak úgy átjöttem.
-Jól tetted.-Adott egy puszit az arcomra.
-Hiányoztál.-Suttogtam alig hallhatóan.
-Te is nagyon.
Lassan elengedtem Ruelt és vissza ültünk le. Az egyik kezével még mindig fogta a kezemet, és közben evett. Majd felmentünk a szobájába. Ledőlt az ágyra és sóhajtott egy nagyot. Mellé ültem és a haját kezdtem simogatni.-A lányok milyenek voltak az iskolában veled?
-Minden oké volt.
-De biztos? Bemenjek?-Könyökölt fel és az arcomat kezdte nézni, elmosolyodtam.
-Nem kell bejönnöd.
-Oké. De hétfőn azért haza hozlak.-Mondta és vissza dőlt az ágyba és a kezeivel átölelte a lábamat.
Ruellel órákat fetrengtünk és beszélgettünk.-Lassan mennem kellene.-Suttogtam és felültem.
-Miért?
-Samnél alszok.
-Miért nem velem alszol?
-Heti 3-szor tuti veled alszok. Néha Samnél is kell.-Nevettem.
-Lecseréltél?
-Á-á, Sam volt hamarabb.
-Perszepersze.-Legyintett és a számhoz hajolt. Nem csókolt meg, inkább elhúzódott és a szemeimbe nézett.
-Ellie megígérsz nekem valamit?-Suttogta és nyelt egyet.
-Igen.-Bólintottam összezavarodva.
-Szeress holnap is.-Suttogta. Elmosolyodtam és megcsókoltam. A szívem úgy kalimpált, hogy majdnem kiugrott a helyéről.
-Holnap is szeretni foglak.-Fogtam a kezeim közé az arcát.
-Kíváncsi vagyok, holnap este is ezt fogod-e mondani.-Mondta egy fél mosollyal az arcán.
-Persze, hogy ezt. Nagyon szeretlek Ruel.
-Én jobban kicsi lány.-Csókolt meg újra.
Este 7-re értem haza. Össze pakoltam a cuccomat, amit Samhez akarok vinni és elindultam ki az ajtón, mosolyogva. Nem gondoltam volna, hogy 24 óra múlva zokogni fogok a szobámba a reményt keresve, hogy vissza forgathassam az időt.
YOU ARE READING
Nem vagy az esetem!
Romance•Befejezett• 17 éves Elliet elrángatja a legjobb barátnője egy Ruel koncertre. Egy dedikált fénykép megváltoztatta az életét. Ruel egy személyes elérhetőségét írt rá. 2023 Romantikus 🥇