Chapter -15

3.2K 391 57
                                    

Zawgyi......

"ငါ့ကိုခ်စ္လား"

"ခ်စ္တယ္ မင္းကေရာ ငါ့ကိုခ်စ္လားဟင္"

"ငါ့ကိုခ်စ္ရင္ ငါ့စကားကိုနားေထာင္မွေပါ့ ငါကဒါမလုပ္နဲ႕ဆိုဆက္မလုပ္နဲ႕ေလ ဘာလို႔ စိတ္တိုေအာင္လုပ္ရတာလဲ"

ေမာင္ကကြၽန္ေတာ္ေမးတာကို မေျဖျပန္ဘူး

"ငါမင္းစကားနားေထာင္ပါတယ္ ငါ့ဘက္ကေနစၿပီးဘယ္သူ႕ကိုမွသြားမပက္သက္ခဲ့ဘူး ဒါေပမယ့္  မင္းလဲငါ့ေနရာကေနေတြးေပးၾကည့္ဦးေလ ယြန္းဂီေဟ်ာင္းက ငါ့ကိုအျဖဴစင္ဆုံးခ်စ္ေနေပးတဲ့သူတစ္ေယာက္ မင္းလိုမခ်စ္ပဲနဲ႕ အနိုင္မက်င့္ဘူး"

ေမာင့္ရဲ႕ ႏွာေခါင္းထိပ္ကေလးကိုလက္ညွိုးေလးနဲ႕တို႔ကာ ဆိုလိုက္ေတာ့ ေမာင္က ကြၽန္ေတာ့္ ကို မ်က္ခုံးပင့္ျပ၏

"..."

"ငါ့ကိုကူညီဖို႔အသင့္ရွိေနတဲ့သူကိုငါကဘယ္လို ႏွင္ထုတ္ရမလဲ ငါမလုပ္နိုင္ဘူးေမာင္ ယြန္းဂီေဟ်ာင္းျဖစ္ေနလို႔ကို ငါမႏွင္ရက္ဘူး ငါကမင္းလိုအသည္းမမာဘူးေမာင္ရဲ႕ မင္းသာငါ့ကိုေအာ္ဟစ္ေနတာ "

"..."

"ဒါေပမယ့္ ငါသူ႕အေပၚဘာစိတ္မွမရွိဘူး တကယ္ရိုးသားတယ္ ေမာင္စိတ္မပူပါနဲ႕ သူနဲ႕ငါကမျဖစ္နိုင္ပါဘူး ငါခ်စ္တာ မင္းတစ္ေယာက္တည္း"

"မလိုခ်င္ဘူး ေနာက္တစ္ခါငါမင္းကိုသူနဲ႕အတူမျမင္ခ်င္ဘူး ငါဘယ္ေလာက္ထိ ရင္ပူရလဲမင္းသိလား"

"ေမာင္ေျပာျပမွသ္ိမွာေပါ့ ေျပာျပပါလား တစ္ခါေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ မင္းခံစားခ်က္အစစ္အမွန္ကို ငါသိခ်င္လို႔ပါ"

"အခ်ိန္တန္ရင္ေျပာျပမွာေပါ့ မင္းသိထားရမွာ က ငါကမင္းခ်စ္တဲ့သူ မင္းကငါ့အပိုင္ ငါကလြဲၿပီးတစ္ျခားဘယ္သူနဲ႕မွ မပက္သက္ရဘူး သူတို႔ပက္သက္လာရင္လဲ မင္းလက္ခံစကားေျပာစရာမလိုဘူး မဟုတ္ရင္ ငါ့အဆိုးမဆိုနဲ႕"

"အင္းပါ မင္းကိုငါယုံၾကည္တာမလို႔ မင္းအဆင္သင့္ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ထိေစာင့္ေနပါ့မယ္"

"ခ်စ္စရာေလး"

ေမာင္ကကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ပါးျပင္ေလးကို သူ႕ရဲ႕ႏွာေခါင္းေလးနစ္ဝင္သြားေအာင္ ဖိကပ္နမ္းရွိုက္လာ၏

You Are MineWhere stories live. Discover now