25.

242 25 7
                                    

Hailey's pov
- - - - -

,,Maminko přijede dnes tatínek?" Přiběhl ke mně Gabby a mně se nahrnuly slzy do očí. Takové otázky opravdu bolí..

,,Pojďte ke mně, něco vám musím říct." Řekla jsem tiše a oba dva si dala na klín. Zhluboka jsem se nadechla a při pohledu do jejich očí se málem znovu rozplakala.

,,Tatínek nepřijede." Řekla jsem potichu a oni se na mě zmateně dívali. ,,Našel si novou paní se kterou je šťastný, miluje vás, ale já už mu nedokážu dát co by si přál." Řekla jsem a oni měli stále v očích zmatení.

,,Už tu nebude bydlet, nebude se mnou, bude s tou jeho novou paní se kterou je šťastný." Zkusila jsem jim to přiblížit a oni se po chvíli ticha rozplakali což mi trhalo srdce.

,,On už nás nemá rád?" Zavzlykal Gabby a natiskl se na mě blíž. Objala jsem je a hlavu si položila na jejich zatímco jsem se také rozplakala. Bolí mě to, ale co zmůžu..?

,,Ne Gabby miluje vás. Stále ho budete vídat, ale já už s ním nebudu." Řekla jsem a James se vyprostil z mého sevření. ,,Chci tátu." Zavzlykal a já se ho snažila znovu vtáhnout do objetí, ale silně mě škrábnul do ruky. ,,Ty můžeš za to že je pryč, naštvala jsi ho, proto si našel jinou paní." Řekl Gabby a já se na ně zrazeně dívala. Trpím stejně jako oni, ne-li víc. Proč tohle shazují na mě?

,,Tak to přeci není, jen," ,,Kvůli tobě s námi není! Všechno je to tvoje chyba!" Zakřičel a já se rozplakala o něco víc. Tak to není. Není to má chyba. Já nemůžu za to že podváděl. Nebo ano? Kdybych mu věnovala víc pozornosti, lépe se o něj starala, nechala ho si mě vzít i když jsem neměla úplně náladu.. zůstal by?

,,Gabrieli není to jen má chyba. Prostě už jsme se s tatínkem jen trápili, tohle bylo nejlepší řešení pro nás všechny, stále ho budete vídat, a třeba u něj budete i přespávat, jen s ním už nebudu já." Řekla jsem a snažila se nevzlykat. Nechci je ovlivnit ještě víc. ,,Chci tátu." Zavzlykal James a Gabriel pokroutil hlavou. ,,Ale já nechci abyste byli od sebe. Já vás chci spolu." Řekl a já tiše zavzlykala. ,,Věř mi Gabby, já to chci taky, ale tatínka miluji a pokud je šťastný s jinou paní tak mu v tom nechci a nebudu bránit." Řekla jsem a on pokroutil hlavou zatímco vzlykal.

,,Určitě jsi mu něco nedovolila jako nám, proto tě už nemá rád. Tohle je tvoje chyba." Řekl s pláčem a rozeběhl se do pokoje. Proč má pravdu..? Myslí asi že jsem Justinovi nedala něco sladkého před spaním což je taky tak trochu pravda pokud na to nahlížíme z jiného úhlu pohledu... možná že kdybych s ním spala častěji a kdybych byla lepší tak by nechodil za ní... ale jak mám být lepší? On je jediný kterého jsem kdy měla, ona jich měla desítky..

,,Jamie pojď ke mně prosím. Potřebuji objetí." Řekla jsem tiše on si vlezl ke mně do náruče kde plakal. Je to ještě moje miminko. Gabby už má hodně svou hlavu, ale James je rád že umí říct pár slov a chodit.

,,Tatínet nás nemá lád?" Zeptal se tiše a já pokroutila hlavou. Teď nemám náladu na to mu opravovat šišlání..

Vtiskla jsem mu něžný polibek do vlásků a i s ním v náručí si lehla takže jsme byli stulení v objetí a to bylo moc příjemné. ,,Tatínek vás miluje Jamie. Dal by pro vás cokoliv. Změní se jen to že s ním nebudu já. Vy ano." Řekla jsem tiše a on pokýval hlavou. Natiskl se na mě blíž a dal mi malou pusinku na tvář. ,,Tebe mám lád." Zamumlal skrz tiché vzlyky a já zavřela oči. ,,Tatínka taky zlatíčko. Můžete nás mít rády oba dva i když nebudeme spolu." Řekla jsem potichu a on pokýval hlavou. ,,On už tebe nemá lád?" Zeptal se potichu a mně se znovu nahrnuly slzy do očí.

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat