Předem se omlouvám za chyby, často se překlikávám nebo zlobí autokorekce.. opravím to co nejdřív 🤍
- - - - -
Hailey's pov
- - - - -,,Jamie má noční můry o našich hádkách." Vydechla jsem tiše a Justin mi podal mé jídlo i s příborem a skleničkou vody. ,,Děkuji." Řekla jsem a on přikývl zatímco si sedal vedle mě. ,,Není zač." Řekl potichu. ,,Mám je taky.." řekl když jsem začala jíst a já tázavě pozvedla obočí. ,,Špatné sny.. o našich hádkách, o rozvodu, o tom že o vás přijdu a všichni mě budete nesnášet... asi to nejsou sny hodné dospělého muže, ale opravdu mě to děsí..." řekl potichu a já mu podala druhou vidličku. Mám o něj strach. Nelíbí se mi co říkal. Nejdřív mluví o násilí na mužích, teď se mě ptá na názor na znásilnění a nechce mi přiznat že mě podvádí... co když mu někdo ubližuje? Potom bych se cítila hrozně za to že jsem mu vůbec dala nějaké ultimátum. Nemůžu ho opustit v takových podmínkách, ale co když mě prostě jen podvádí a nic víc v tom není?
,,Chceš jíst se mnou?" Zeptala jsem se potichu a on si ode mě vidličku s malým úsměvem převzal. ,,Dělíš se o jídlo? Miminko usnulo?" Zeptal se a já k němu talíř přisunula trochu blíž. ,,Musí si zvykat že je tu i tatínek." Řekla jsem a jemu se rozzářily oči. ,,Ultimátum neplatí?" Zeptal se a já pokroutila hlavou. ,,Platí, ale věřím že mi to do té doby řekneš." Řekla jsem a jemu radostný výraz povadl.
,,Oh..." Hlesl a já vzala jeho volnou dlaň do té své. ,,Jayi pokud ti někdo ubližuje tak mi to prosím řekni co nejdřív. Nechci o tebe přijít, nechci tě nechat samotného na tak velký problém." Řekla jsem a on se mi s pokroucením hlavy podíval do očí. ,,Sám nevím co přesněji se děje Lee, ale jsem v pořádku. Opravdu." Řekl a přiložil mi dlaň na stranu krku. Přitáhl si mě k němu blíž a něžně se mi přitiskl na rty. ,,Jsem v pořádku. Neměj o mě strach. Ultimátum je spravedlivé, mělo by to tak zůstat." Řekl když se odtáhl a já nepatrně přikývla. Znovu jsem se k němu naklonila a věnovala mu další polibek který překvapeně opětoval. Nahnula jsem se k němu blíž a on mi přiložil dlaň na stranu krku. Po pár sekundách se chtěl odtáhnout, ale já ho nenechala. Nahnula jsem se k němu ještě blíž tak že se teď skoro zakláněl a on se s lapáním dechu odtáhl. Možná jsem to trochu přehnala, ale je to hrozně dobrý pocit.
,,Bože můj Lee, chceš mě udusit? Málo jsem se nadechl." Vydechl s tichým smíchem a snažil se chytit dech. ,,Promiň." Řekla jsem a pohled znovu přemístila na jeho rty. Vypadají hrozně dobře. ,,Miluji tvé rty..." řekla jsem a on se pousmál. ,,Já tvé." Řekl a znovu mi přiložil dlaň na krk. Přisunul se ke mně blíž a znovu se mi přitiskl na rty. Zavřela jsem oči a spokojeně vydechla při čemž jsem mu umožnila probojovat se mi jazykem do úst.
Volnou dlaní mě chytl za pas a něžně mi naznačil abych se přisunula blíž. Upustila jsem vidličku a obkročmo si vlezla k němu na klín. Obličej jsem mu chytla do dlaní zatímco jsme se stále líbali a boky natiskla těsně na ty jeho. Tiše mi zastonal do úst a na chvilku ztratil kontrolu načež jsem dostala já šanci získat nad ním přesilu.
Najednou mě nezajímalo žádné jídlo, ani naše problémy a hádky či všechny ty červené vlajky, které bych měla poslouchat; soustředila jsem se jen na něj a na ten úžasný pocit který mi proudil tělem. Chci ho. Je mi jedno jestli mě podvádí. Stále je to můj manžel a já potřebuji uklidnit.
,,H-Hails." Dostal ze sebe potichu když jsem se na něm boky nepatrně pohnula a natiskla se na jeho klín mnohem pevněji.
,,Půjdeme do ložnice ať nás kluci neslyší." Řekla jsem potichu a on se na mě podíval s pozvedlým obočím. ,,Ale několikrát jsi to zamítla, a já to respektuji Lee, chápu proč nechceš," ,,Teď tě chci, nevydržím to bez tebe déle, prosím vezmi si mě." Přerušila jsem ho zoufale a on se mi podíval do očí aby se ujistil.
ČTEŠ
hold on |JAILEY FF|
Fanfiction,,Všechno jsem viděla a hned jsem sem dojela protože jsem tak strašně hloupá a zlá a hrozně moc mě mrzí čím vším sis prošel. Měla jsem ti pomoct." Zavzlykala tisknouc se ke mně blíž a já si položil hlavu na její. Tížilo mě na hrudi, v očích štípaly...