38.

229 29 3
                                    

Justin's pov
- - - - -

,,Táta je doma!" Unaveně jsem otevřel oči nad křikem kluků a v další sekundě je znovu zavřel když na mě oba dva skočili.

Rhode, která ležela vedle mě se rozplakala a Hailey se rozesmála zatímco mně rozhodně nebylo do zpěvu.

Přijel jsem před třemi hodinami a spím asi jednu. Tohle je opravdu úžasné probuzení.

,,Kde jsi byl?" Zamumlal mi Jamie do krku a Gabriel se opatrně vecpal vedle Rhode, která pořád plakala. ,,Chyběl jsi nám." Řekl s úsměvem Gabe a natáhl k Rhode ruku, kterou ji jemně hladil po bříšku aby se utišila.

,,Vy mně taky," Zamumlal jsem rozespale a nepatrně se zamračil když mě začalo škrábat v krku. No to je úžasné ráno.

,,Maminko teče ti krev." Řekl Jamie a hned k ní doběhl s kapesníkem, který přijala. Vlezl si k ní a objal ji zatímco s úsměvem sledoval mě a stále hladil Rhode. James mi jemně odhrnul vlasy z očí a lépe se na mně uvelebil.

Oba začali něco vyprávět, ale já nemohl odtrhnout oči od Hailey, která si k nosu tiskla kapesník a na rtech se snažila udržet úsměv přestože se jí oči leskly slzami a koutky jí klesaly.

,,Lee," Šeptl jsem a natáhl k ní ruku. Setřela si slzy tak aby ji kluci neviděli a propletla si se mnou prsty.

,,Udělám snídani, ano?" Řekl jsem a ona pokývala hlavou. ,,Palačinky!" Vykřikl nadšeně Gabby a já se nepatrně zamračil. ,,Gabrieli nekřič prosím, bolí mě hlava." Vydechl jsem a on hned provinile utichl. ,,Promiň." Řekl tiše a vstal z Hailey.

,,Je to v pořádku." Sundal jsem ze sebe Jamese a jemně pustil Haileyinu ruku. ,,Dej si vanu, přinesu ti snídani." Řekl jsem a ona se usmála. ,,Nejdřív musím nakojit Rhode, ale děkuji." Opatrně si ji zvedla do náruče a já s povzdechnutím vstal z postele.

Kluci půjdou do školky, takže si potom půjdu ještě lehnout.

,,Tak pojďte." Oba s úsměvem vyběhli napřed ze dveří a já se podíval na Hailey, která nás sledovala s úsměvem. Aspoň mám čas s ní ještě chvíli být.

Přešel jsem k její straně postele a vtiskl jí něžný polibek na rty. ,,Jak jsi se vyspala?" Zeptal jsem se a ona pokrčila rameny. ,,Po tom co jsi přišel jsem mnohem klidnější." Řekla a Rhode si nadzvedla trochu lépe. ,,Nemusíš dělat snídani, postarám se o to." Dodala a já pokroutil hlavou. Ani náhodou. Nechci aby se jakkoliv namáhala.

,,Ty," znovu jsem se k ní sklonil a políbil ji na čelo, ,,nakojíš Rhode a potom půjdeš do vany kam ti přinesu snídani a Rhode si vezmu dolů, kde s ní budu jak dlouho jen to půjde." Zamumlal jsem předtím než jsem ji znovu políbil a ona se usmála.

,,Jsi nejlepší," vydechla a za bradu si mě přitáhla zpátky k ní. ,,Proto sis mě vzala," řekl jsem s úsměvem a ona pokroutila hlavou. ,,Vzala jsem si tě protože děláš nejlepší lívance které jsem kdy měla." S šokovaným výrazem jsem se odtáhl dál a podíval se jí do očí.

,,To vážně?" Zeptal jsem se a ona pokrčila rameny. ,,Samozřejmě to nebylo jen to, ale víš že jsem se do tebe i díky nim zamilovala." ,,Díky nim?! Myslel jsem si že to bylo díky tomu jak nádherně jsem vypadal." Ohrnul jsem spodní ret a opatrně si vlezl nad ni. Stále svírala Rhode v náručí a na rtech měla malý úsměv.

Je tak nádherná, nechci o ni přijít. Mám strach, že to nezvládneme.

Přeci jen leukémie není žádná lehká věc, bolí mě, že to přede mnou chtěla tajit.

Hailey's pov

,,Pamatuješ si ten den?" Zeptala jsem se a tím ho vytrhla z menšího tranzu. ,,Který?" Zeptal se tiše a něžně mi odhrnul vlasy z obličeje. ,,Ten kdy jsi se o mě postaral, protože mi ublížil ten.." odmlčela jsem se protože mi vypadlo jméno a on se pousmál.

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat