Jason's pov
- - - - -,,Kde jsi byl v noci?" Zeptala se potichu a já jí přiložil dlaň na čelo. ,,Máš teplotu." Povzdechl jsem si a ona pokrčila rameny. ,,Tak mám teplotu, není to jako by se něco změnilo, kde jsi byl v noci?" Zeptala se a já si povzdechl. ,,Hailey prosím teď se nechci hádat, zase máme před focením, jen mi to přidává na nervozitě." Vydechl jsem a ona mi upravila vlasy. ,,Nebude z toho hádka pokud mi odpovíš." Řekla a podívala se mi do očí. ,,Takže..?" Zeptala se znovu a já sklopil pohled.
,,Kde jsi byl?" Zeptala se a mně se do očí nahrnuly slzy. ,,Um.." začal jsem tiše. ,,Musel jsem za Addison." Šeptl jsem a na konci se mi zlomil hlas. ,,Omlouvám se," ,,Máš za co," řekla a dala mi malý pohlavek, který vůbec nebolel. Zmateně jsem se na ni díval a čekal na nějaký větší křik nebo pláč. ,,V noci pršelo a ty jedeš na motorce? Zbláznil jsi se? Mohlo ti to podklouznout a skončil bys v příkopě, víš jaký jsem měla strach? Nehledě na to že byla celá předsíň od bláta." Zmateně jsem se na ni díval a nevěděl jestli si ze mě nedělá srandu.
Tohle je co jí vadí? Neřekne nic o Addison?
,,Nejsi naštvaná za to kam jsem jel..?" Zeptal jsem se tiše a ona pokrčila rameny. ,,Vím že mě podvádíš, bolí to, a stále čekám až mi to řekneš ty sám.. nechci na to nic říkat protože s tím stejně nepřestaneš, ale budu na tebe naštvaná když se budeš ohrožovat na životě nebo si jakkoliv ubližovat protože tě miluji, nechci tě vidět trpět a nikdy o tebe nechci přijít." Řekla a já se jí uslzeně díval do očí. A tuhle dokonalou ženu musím podvádět... proč já? Co jsem kdy komu udělal abych si tohle zasloužil..?
,,Lee když ti řeknu pravdu, neopustíš mě?" Zeptal jsem se tiše a ona mi přiložila dlaně na tváře. ,,Pokud to přestaneš dělat tak s tebou zůstanu. Jayi nebude to fungovat když mi řekneš co už vím a budeš v tom v klidu pokračovat. Musíš to napravit. Přestat pokud chceš být se mnou." Řekla a já přikývl. Zkusím to. Nechci o ni přijít.
,,A pomůžeš mi?" Zeptal jsem se a ona přikývla. ,,Vždycky." Řekla a já se skrz slzy pousmál. Miluju ji. Tak moc ji miluju...
,,Mezi mnou a Addison to není tak lehké, není to," přerušil mě zvuk jejího telefonu a ona se na mě omluvně podívala.
,,To je máma, musím to zvednou." Řekla a hovor přijala. ,,Ahoj mami, omlouvám se ale si za pět minut máme to focení, nemám úplně," do očí se jí nahrnuly slzy a vyděšeně se na mě podívala. ,,Dám vám Justina." Řekla tiše a telefon mi předala. Zmateně jsem se na ni podíval a ona mě pevně objala kolem pasu.
,,Co se stalo?" Zeptal jsem se. ,,Gabbymu v jedné cukrárně dali něco co v sobě mělo buráky, začal mu natékat jazyk, musela jsem mu píchnout epipen a teď jsme na pohotovosti. Bude v pořádku." Řekla a Hailey se rozplakala o něco víc. Zadrhl se mi dech a do očí nahnaly slzy. Tu cukrárnu si podám, ohrozili mého syna na životě a za to zaplatí.
,,Děkuji že jsi mu tak rychle pomohla, Můžu mluvit s doktorem prosím?" Vydechl jsem skrz stáhnuté hrdlo a pohladil Lee po vlasech aby se uklidnila. Nemůže se takhle psychicky vyčerpávat, miminku to opravdu nesvědčí.
,,Doktor White." Ozval se postarají hlasem a Lee se na mě natiskla blíž. ,,Justin Bieber. Otec Gabriela, bude v pořádku?" Zeptal jsem se. ,,Ano, všechno je dobré, jen si ho tu necháme do zítra na pozorování. Naštěstí paní Baldwin zareagovala velmi rychle, zachránila mu život." Řekl a já zhluboka vydechl. Je strašný pocit slyšet že by tu mé dítě nemuselo být. Bože můj proč se nám dějí takové věci?
,,Bylo by dobré kdyby tu byl aspoň jeden zákonný zástupce." ,,Věřte že bychom tam byli velmi rádi, ale zrovna teď máme práci. Přijedeme co nejdříve to bude možné." Řekl jsem a Lee ke mně zvedla uplakané oči. ,,Zeptej se jestli tam s ním můžu být přes noc." Zašeptala a já přikývl.
ČTEŠ
hold on |JAILEY FF|
Fanfiction,,Všechno jsem viděla a hned jsem sem dojela protože jsem tak strašně hloupá a zlá a hrozně moc mě mrzí čím vším sis prošel. Měla jsem ti pomoct." Zavzlykala tisknouc se ke mně blíž a já si položil hlavu na její. Tížilo mě na hrudi, v očích štípaly...