Hailey's pov
- - - - -,,Vezmi si věci a jdeme domů." Řekla jsem tiše a vzala mu z ruky sedačku s Rhode. Addison nebo Lucas jsou ti poslední co chci vidět. Stále jí okolo něj nevěřím, přestože chápu že to nedělal dobrovolně, zase by ho mohla zmanipulovat.
,,Co tu děláš? Vyhodil jsem tě." Vydechl a natiskl se blíž na mě. Cítím jak se začíná chvět i dech se mu zrychlil. Musí z ní mít trauma po tom co mu dělala.
,,Jen jsem si šla pro pár věcí." Pokrčila rameny a Justin se mě opatrně pustil. Nejistým krokem vešel víc do místnosti a poslal mi pohled který říkal abych radši zůstala kde jsem.
Zhluboka jsem vydechla a v ruce stiskla držadlo její autosedačky pevněji.
Nemám z téhle situace dobrý pocit.
Justin's pov
,,Jaké věci?" Zeptal jsem se a ona pokrčila rameny. ,,Jen nějaké kamery a-" ,,Kamery?" Zeptal jsem se teď o něco víc vyděšený. Ani jsem nevěděl že odtud má klíče a teď mi říká že tu měla kamery?
,,Děláš si srandu Addison? Jako by ti nestačilo to všechno co jsi způsobila." Řekl jsem s pokroucením hlavy a ona pokrčila rameny. S úsměvem ke mně natáhla ruku a než jsem si to uvědomil mi znovu zaryla nehty do břicha.
Do očí se mi nahrnuly slzy a rychle jsem ucukl.
Znovu se mi do hlavy vrátily všechny ty věci které se mi s ní děly, všechny ty noci které jsem proti své vůli musel strávit s ní, všechny ty hádky které jsem kvůli ní musel podstoupit, všechny ty problémy a tu bolest, všechno to vrátil jen jeden dotek.
,,Pořád stejně slabý." Uchechtla se když si všimla jak nejsem daleko od zhroucení a pokrčila rameny. ,,Radši půjdu. Pa zlato." S úsměvem mě pevně chytl za zátylek a já se na ni vyděšeně díval. Skoro jsem zapomněl jak tohle bolí.
,,Jestli z něj hned teď nesundáš ruce tak přísahám Bohu, že nedopadneš dobře." Ozvala se za mnou Lee a Addison se ušklíbla. ,,Co uděláš?" Zeptala se a Hailey ji ode mě hrubě odstrčila takže mi Addison zanechala velké škrábance na zátylku.
,,Jdi za Rhode, je na sedačce na chodbě." Zamumlala směrem ke mně předtím než se znovu obrátila k Addison a já ji radši poslechl. Vím, že se nepoperou, protože jsou obě víc na slova, ale teď ani nejsem schopný vnímat natož je nějak dostat od sebe.
Opatrně jsem ji vyndal ze sedačky a schoulil se s ní v náručí na sedačce. Zavřel jsem oči z kterých tekly slzy a Rhode se na mě natiskla trochu blíž. Cítil jsem jak v ručičce stiskla můj náhrdelník a spokojeně vydechla.
Aspoň někdo z nás je spokojený.
Zhluboka jsem vydechl abych se trochu uklidnil, ale vůbec to nepomohlo. Stále se mi vracely vzpomínky na to jak moc mi ubližovala a na to všechno co jsme si kvůli ní museli projít.
Nečekal jsem že tu dnes bude. Jako bychom toho neměli dost.
A co tu vůbec dělá? Proč tu má kamery? Co si o sobě myslí?
,,A už se k naší rodině nepřibližuj, škody jsi způsobila víc než dost." Ozval se zvýšený hlas Hailey a já byl jedině rád že byla všude tma když naštvaná Addison vyšla z kanceláře a mumlala si nějaké naštvané řeči.
,,Jayi," zašeptala Hailey a něžně mě pohladila po vlasech. Otevřel jsem slzami zalepené oči a ona si k nám sedla. ,,Jsi v pořádku?" Zeptala se a sklonila se ke mně.
,,Pojď ke mně prosím." Vydechla a já se i s Rhode v náručí opatrně posadil. Hailey něžně upravila Rhode čepičku a vtáhla si nás do objetí. Objal jsem ji kolem pasu a ona jemně zachytila i Rhode aby nám nespadla. Hlavu jsem zabořil do jejího krku a tiše pokračoval v pláči.
ČTEŠ
hold on |JAILEY FF|
Fanfiction,,Všechno jsem viděla a hned jsem sem dojela protože jsem tak strašně hloupá a zlá a hrozně moc mě mrzí čím vším sis prošel. Měla jsem ti pomoct." Zavzlykala tisknouc se ke mně blíž a já si položil hlavu na její. Tížilo mě na hrudi, v očích štípaly...