27.

261 24 7
                                    

Justin's pov
- - - - -

,,Tohle neděláš kvůli mně.. že ne..?" Zeptal jsem se se slzami v očích a ona se smíchem zaklonila hlavu. ,,Kvůli tobě? Jsi mi ukradený. Peníze tvé manželky měly být mé. Já měla být Ta žena Justina Biebera, majitele největší firmy na světě." Řekla a já se na ni nejistě díval. Proč..? Chce peníze? Dám jí peníze. Dám jí cokoliv aby mě nechala být.

,,Dám ti peníze. Jen mě prosím nech být s mou rodinou." Řekl jsem zoufale a ona pokroutila hlavou. Přišla ke mně a dlaněmi mi zajela pod košili co bylo víc než nepříjemné, ale neopovážil jsem se jí odstrčit. ,,Chci zničit tu tvou dokonalou ženušku. Má můj život, takhle ji ničím a baví mě to." Řekla a rty se přitiskla na stranu mého krku. Zavřel jsem oči a cítil se ještě hůř než při cestě ze zápasu. Chce ublížit Hailey? Proto tohle dělá?

,,Má rizikové těhotenství, nic ji nedělej prosím. Tohle bohatě stačí." Vydechl jsem a ona pokroutila hlavou. ,,Chci ji z cesty. Chci ji dostat na dno za to že mi tě vzala." Zasyčela a já se tiše rozbrečel. Nechci aby ubližovala Hailey. Ona si nic takového nezaslouží.

,,Addie prosím... zařídím ti co chceš, dám ti kolik peněz chceš. Můžu tě dostat k nějaký značkám jako modelku, do filmů, nenič mi rodinu. Prosím." Zašeptal jsem a ona ohrnula spodní ret.

,,Takhle to nefunguje zlatíčko. Chci aby o všechno přišla, aby ji lidé nesnášeli a potom to bude dobré." Řekla a já pokroutil hlavou. ,,To nemůžeš udělat." Řekl jsem chraplavým hlasem. Nemůže jí to udělat. Nedovolím aby Hailey zničila.

,,Ale ano. Už jsem přišla na to jak na ní najít tu největší špínu, tebe jsem potrestala za to že jsi mě opustil, teď je na řadě ona." ,,Prosím Adds nedělej to." Vydechl jsem zoufale. ,,Rozvedeš se s ní, řekneš že všechno s ní byla jen hra a budeš se mnou." Řekla a já pokroutil hlavou. ,,Nikdy." Řekl jsem a zhluboka jsem nadechl abych se sebral. Musím se dát dohromady. Je to jen má ex. Člověk jako já.

,,Prostě nech mě být, dám ti peníze, udělám tě slavnou, budeš moct mít kohokoliv jiného, mě nech být prosím." Řekl jsem a ona se na mě chvíli dívala předtím než přikývla. Sundala ze mě ruce a ustoupila. Nechá nás být?

,,Vypadni než si to rozmyslím." Zamumlala a já se na ni pár sekund díval abych se ujistil předtím než jsem si pobral své věci a rychlým krokem odešel. Jsem volný? Jsem volný. Konečně ji mám z krku. Teď musím vše spravit a můžeme být znovu s Hailey v pořádku. Ne úplně, ale mohl bych je mít zpátky.

Hailey's pov

,,Půjdeme se dívat na tu pohádku mamí?" Zeptal se s prosebným výrazem Gabby a já pokývala hlavou. Chystala jsem se ze stolu vzít talíře abych je uklidila, ale Lucas mě předběhl. ,,Jdi si sednout k nim, já to udělám." Řekl a do vlasů mi vtiskl něžný polibek. Rychleji se mi rozbušilo srdce a málem jsem se rozplakala. Tak moc si cením toho že tu pro mě je a pomáhá mi. Nevím co bych bez něj dělala...

,,Děkuji." Řekla jsem a on mi věnoval malý úsměv. Posadila jsem se ke klukům na sedačku a oba se ke mně hned přitulili.

V televizi hrála jejich oblíbená pohádka, ale ta šla mimo mě v okamžik kdy se k nám přidal i Lucas a pohltilo mě jeho příjemné objetí. Mysl mi okamžitě zabloudila k Justinovi a rozbolelo mě u srdce. Zavolala mu a on odjel... a to jsem se s ním cítila tak hezky. Tak moc to bolí. Chtěla bych tohle všechno skončit. Opravdu jsem vyřízená. Psychicky, fyzicky, úplně jakkoliv. Jsem vyřízená. Nezvládnu to... nezvládnu tři děti. A co když se mi vrátí rakovina? Porodím nemocná? Uprostřed chemoterapií..? Jsem ve čtvrtém měsíci, potrat by stále šel ale už bych na to doopravdy neměla srdce.

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat