16.

266 24 2
                                    

Jason's pov
- - - - -

,,Tatí zahoď mě znovu," řekl Gabby a škrábala se ke mně do náruče zatímco si pravou rukou otírala oči plné mořské vody. ,,Zase?" Zasmál jsem se a on pokýval hlavou. S úsměvem jsem ho vzal a očima zkontroloval že se nadechl předtím než jsem ho vyzvedl a hodil do vln. Jamie seděl na břehu a hrál si s pískem zatímco Lee stále seděla na dece a každých pár minut se posunula tak aby byla ve stínu. Chtěl bych aby přišla za námi, ale nechci ji do ničeho nutit..

My s Gabem jsme už přes hodinu ve vodě a děláme všemožné hlouposti.

Vynořil se a zhluboka se nadechl zatímco rychle mrkal a smál se. ,,Ještě!" Vykřikl nadšeně a a já ho znovu chytl aby se mohl rozkoukat. ,,Hlavně dýchej aby ses neutopil." Řekl jsem s úsměvem a on pokýval hlavou. ,,Potopíš se se mnou?" Zeptal se a já přikývl. ,,Dej mi ruce. Já to odpočítám." Řekl a já ho poslechl. S úsměvem odříkal nějakou básničku a potom mi zatáhl ruce níž takže jsme se společně potopili.

Po pár sekundách pod vodou jsem cítil jak se vynořuje a následoval ho. Zhluboka jsem se nadechl když jsem byl znovu nad vodou a Gabbyho si k sobě přitiskl trochu blíž a podepřel ho aby se mohl nadýchat. Levou rukou jsem si otřel oči a párkrát zamrkal aby mě přestaly pálit.

,,Chtěl bych aby sem šla i maminka." Zamumlal po další chvíli hraní a položil si hlavu na mé rameno. Pohladil jsem ho po vlasech a své si prohrábl čímž jsem je dal dozadu aby mi netekla voda do očí.

,,Mám ji přinést?" Zeptal jsem se ho s malým úsměvem a on se s jiskřičkami v očích podíval do těch mých. ,,Ty ji uneseš?" Zeptal s a já se uchechtl. ,,Co já se jí nanosil." Řekl jsem a on se zasmál. Jen kdyby věděl v jakých situacích...

,,Tak jdi na chvíli za Jamiem." Řekl jsem a on přikývl. Společně jsme došli na břeh a on zamířil k Jamesovi. Zkontroloval jsem že budou tu chvíli beze mě v pořádku a plavky nasáklé vodou si vytáhl trochu výš, protože začínaly být až moc blízko odhalení míst které by nikdo kromě Lee neměl vidět.

S malým úsměvem jsem po písku zamířil k dece na které ležela na břiše zády ke mně a četla si nějakou knihu.

Dlaněmi jsem se zapřel vedle její hlavy a lehl si na ni zatímco jsem hlavu sklopil vedle té její a vtiskl jí něžný polibek na stranu krku. ,,Ne! Bože můj Justine jsi úplně promočený!" Vykřikla se smíchem v hlase a knihu rychle dala na stranu abych ji nenamočil zatímco si čelo opřela o deku a já se usmál nad její roztomilostí.

,,Ty můžeš být taky lásko." Zamumlal jsem jí u ucha a ona na mě se smíchem otočila hlavu.

Nemělo to být sexuální ale nevadilo by mi kdyby si to tak vyložila. ,,Slez prosím jsi hrozně studený a jsem teď kvůli tobě mokrá." Zakňučela a já se pousmál. ,,To ale není nic nového." Zamumlal jsem jí do krku na který jsem začal pokládat něžné polibky.

,,Jayi slez prosím. Hrozně studíš." Zakňučela a něžně přiložila dlaň na mou která se stále zapírala vedle jejího těla. Bez reakce jsem pokračoval v líbání a pousmál se když zavřela oči a spokojeně vydechla.

,,Jsou tu lidi." Řekla tiše a já se nad ní lépe uvelebil. ,,Mají své životy a jsou od nás daleko." Řekl jsem tiše předtím než jsem pokračoval v polibcích. Nebránila mi což mě jen povzbudilo k tomu abych byl dravější a vášnivější. Miluji ji jen tak líbat. Je to uklidňující a vzrušující zároveň.

Po pár minutách a mém kousnutí už v sobě neudržela tiché zastonání a já jedno zadusil v sobě hned když se boky natiskla blíž na můj klín čímž jsem byl o něco vzrušenější než před chvílí.

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat