6.

398 24 6
                                    

« hailey's pov »

,,Um.. pamatuješ si Addie?" Zeptal se Justin opatrně a já pokývala hlavou. Cítila jsem jak zhluboka dýchal a stále mě jemně hladil po břiše. ,,Proč o ní mluvíme?" Zeptala jsem se tiše a on mi dlaněmi přejel trochu výš.

,,Před pár měsíci mě kontaktovala." Řekl a já se na něm otočila. Voda ve vaně se zhoupla a já se mu podívala do očí. Vypadal provinile a bál se mé reakce.

,,Co jsi provedl?" Zeptala jsem se potichu a on mi omotal ruce kolem pasu. Podíval se mi do očí a pokroutil hlavou. ,,Ptala se mě jestli nevím o nějaké práci." Řekl a mokrý pramínek vlasů mi dal za ucho.

,,To musela být hodně bezmocná když zavolala tobě." Řekla jsem a on se trochu nadzvedl. Vypadá jako že se cítí nepříjemně, ale on tohle téma začal. Já se o ní taky nerada bavím. ,,Dělá mi sekretářku." Řekl a já se na něj zůstala jen dívat abych se ujistila že si ze mě nedělá srandu.

Rozhodl se dát pozici v nejznámější firmě své ex jen po tom co zavolala? Kazila mu život, proč by to dělal?

,,To je vtip, že jo?" Zeptala jsem se a on pokroutil hlavou. ,,Potřebovala práci Hails..." řekl a já se posadila. Chápu to, ale nemusel jí dávat tu která je mu nejblíž. Určitě má několik volných pozic...

Objala jsem se kolem pasu a odtáhla se trochu dál. Ještě že máme tak velkou vanu, že se sem v pořádku vejdeme.

,,Udělala pro to aspoň něco, nebo zaplakala a dostala práci která je shodou náhod nejblíž tobě a jedna z nejlépe placených?" Zeptala jsem se a on se taky posadil.

,,Nemluv o ní takhle." Zamumlal a já se mu podívala do očí. Nic špatného jsem o ní neřekla. Jen se mi nelíbí že zrovna ona s ním má trávit celý den a doprovázet ho na cestách a podobně. Ani s námi netráví tolik času a to jsme jeho rodina.

,,Víš že pro ni mám slabost Hails. Je to první žena kterou jsem kdy miloval a chodil jsem s ní asi od osmé třídy až do poloviny čtvrťáku. Vždycky pro mě bude nějak důležitá." Řekl a mě zabolelo u srdce. Chápu to a toleruji to, ale měl by si vzpomenout na to proč s ní skončil.

Byl to jeden z nejvíc nezdravých vztahů, které jsem kdy viděla. Oběma to škodilo a on z toho vyšel jako ten špatný, přestože ho ona odkopla úplně nechutným způsobem.

,,Aha..." řekla jsem tiše a dlaněmi se zapřela o okraje vany a vylezla ven. Chápu že jí chtěl pomoct jen nevím jestli nedělá chybu a to co řekl mě trochu ranilo.

,,Hailey notak." Povzdechl si a já si kolem těla omotala bílý ručník. ,,Nic neříkám Jayi. Chápu že je pro tebe důležitá, ale možná bychom někdy neměli zapomenou na minulost... víš co všechno ti udělala. Víš jaká je a i přesto si ji připustíš k sobě. Tráví s tebou víc času než tvoje vlastní rodina. Copak.. ti to nepřijde zvláštní?" Zeptala jsem se a on pokrčil rameny.

,,Lidé se mění." Řekl a já si dala mokré vlasy za ucho. ,,Nevěřím že by se změnila natolik." Řekla jsem a on ke mně natáhl ruce. ,,Je jiná. Věř mi." Řekl a já vložila dlaně do těch jeho. ,,Jiná kterým směrem?" Zeptala jsem se a přišla k němu blíž.

,,Respektuje mě. Jsem její šéf takže nemá na výběr." Řekl a zvedl se ke mně blíž. ,,Pusu." Zamumlal a já se k němu sklonila pro jemný polibek. ,,Jen nechci aby ti znovu nějak ublížila..." řekla jsem tiše a on se pousmál.

,,Přiběhl bych za tebou s pláčem a potom bys mě musela utěšovat tak jako Jamieho." Řekl a dlaní mi přejel po pase. Jazykem si přejel po rtech na kterých měl znovu jeho známý úšklebek a já se pousmála.

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat