31.

243 28 4
                                    

Hailey's pov
- - - - -

,,Můžu zůstat? Prosím jen jednu noc, klidně budu spát někde na zemi co nejdál od vás." Vydechl a já pokroutila hlavou. Ráda bych, ale tolik by se toho mohlo pokazit..

,,Jayi od kdy jsi tak moc zoufalý?" Zeptala jsem se tiše. ,,Od té doby co jsem o vás přišel." ,,Třeba by ti pauza od nás prospěla.. už to že jsi mě podváděl muselo nějak spadat k tomu že jsi ode mě potřeboval přestávku.."

,,Nepotřebuji přestávku Lee. Miluji vás, chci být s vámi, ani to když jsem byl na pracovních cestách na několik měsíců nebylo tak hrozné jako těhle posledních šest kdy se jen hádáme a všechno jde pryč.."

,,Prosím nech mě s vámi strávit aspoň jednu noc. Zahodím telefon, zahodím počítáč všechno co by nám to mohlo rušit a budu tu jen pro vás." Pár sekund jsem se na něj jen dívala předtím než jsem sklopila pohled a s hlubokým vydechnutím nepatrně pokroutila hlavou. Nemůžu. Nezvládneme víc bolesti. Alespoň já už ne.

,,Jeď domů prosím." Řekla jsem tiše a vystoupila z auta. Nechal mě, ale za celou dobu ze mě nespustil zraněný pohled.

Otevřela jsem dveře a hned byla přivítána Gabrielem který mi skočil do náruče takže jsem ho musela rychle zachytit a položit zpátky na zem.

,,Maminko proč pláčeš?" Zeptal se s nevinným pohledem a podíval se za mě. Na chvíli se zastavil předtím než se mu na rtech objevil velký úsměv a rozeběhl se směrem k autu. ,,Tatíí!" Vykřikl nadšeně a skočil mu do náruče. Zhluboka jsem vydechla a se slzami v očích se podívala na Justina který vypadal stejně šťastně jako Gabby zatímco ho pevně objímal.

Jsou spolu tak nádherní. Tak moc mi chybí je vídat všechny dohromady.

Pomalu jsem došla zpátky k nim a Justin se mi omluvně díval do očí. ,,Zapomněla sis v autě kabelku." Řekl tiše a podal mi ji. ,,Ty tu budeš dnes s námi?" Zeptal se ho Gabby. Tohle přesně jsem nechtěla.

Řeknu ne a budu ta příšerná máma. Taky mi Justin chybí, taky nechci aby byl od nás, ale stále jsem se nedostala přes to co udělal.

S prosbou v očích jsem se na něj podívala a on zhluboka vydechl. ,,Tatínek má ještě hodně práce, takže dnes ne," řekl a jemně ho pohladil po tváři když Gabby značně zesmutněl. ,,Ale brzy si vás s Jamiem vezmu k sobě, co ty na to?" Vynutil malý úsměv a já se objala kolem těla. Už začínáme se střídavou péčí..? Chápu že to myslí dobře, ale bolí mě na to myslet. Co se nám to sakra stalo...

,,I maminku?" Zeptal se Gabby a Justin pokrčil rameny. ,,Podle toho jak se bude cítit. Maminka teď musí hodně odpočívat Gabby, miminko už by nejraději šlo mezi nás, ale ještě je moc malinké a nezvládlo by to tu. Maminka musí odpočívat, nezlobte ji prosím."

,,Dobře. My se o ni postaráme dokud zase nebudeš mít méně práce." Řekl s velkým úsměvem Gabby a naklonil se blíž k Justinovi. ,,Můžu ti něco pošeptat?" Zeptal se a Justin přikývl. Sklonil se k němu a s malým úsměvem se na mě podíval zatímco Gabe začal 'šeptat'. Jsou roztomilý..

,,Maminka a strejda Lucas si dávají pusinky a vždycky v noci křičí," Justinovi se v očích objevila bolest zatímco mu výraz značně poklesl a já provinile sklopila pohled. Vím na co myslí, ale to v téhle situaci není to co Gabe myslí. S Lucasem se hádám skoro v kuse protože se z něj stal nechutný člověk, ale stále nemám sílu na to ho vyhnat.

Justin si pravděpodobně myslí že nás kluci slyšeli při sexu a to bych nikdy nedovolila. Navíc, stalo se to jen dvakrát a nemám v plánu s ním spát víckrát. ,,A Lucas maminku bouchá a říká jí ošklivé věci. Maminka pořád pláče, moc nám u chybíš."

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat