24.

226 25 8
                                    

Jason's pov
- - - - -

,,Dávám okamžitou výpověď, chci plat za tenhle měsíc." Došla do mé kanceláře Peggy ještě předtím než jsem se stihl posadit a já se na ni skrz unavené oči podíval. Pracuje tu na recepci od samého začátku a mám ji opravdu rád, proč tak najednou?

Vždycky si hrála s kluky když sem přišla Lee, byla pro ně jako taková další babička..

,,Co kdybychom nedělali tak ukvapená rozhodnutí. Proč mi neřekneš co se stalo?" Zeptal jsem se a trochu si odkašlal. Po třech hodinách mluvení mi není nejlépe. ,,Nebudu pracovat pro podvodníka, zmýlila jsem se v tobě Justine, zklamal jsi mě jako muž." Řekla a já se na ni zmateně díval. ,,Peggy nemám tušení o čem mluvíš." Řekl jsem a ona vzala do ruky rámeček s fotkou mě, Lee a kluků na dovolené. Pokroutila hlavou a položila ji zpátky.

,,Je to zlatá holka, jak jsi jí to mohl udělat? Máš dva syny, manželku kterou by chtěl každý muž a zahazuješ se s tou tvojí děvkou sekretářskou." Řekla a mně se zastavil dech. Podlomila se mi kolena a v očích zaštípaly slzy. ,,Cože?" Hlesl jsem a rychle se chytl stolu abych nespadl. Stalo se to čeho jsem se bál? Prosím jen to ne. Ne, tohle se nemůže dít.

,,Podepiš mi prosím výpověď, doma na mě čeká dcera s dětmi, dnes přijeli na návštěvu." Řekla a já pokroutil hlavou. ,,Prosím jen jdi domů, můžu ti dát placené volno, nebo přidat, prosím, zůstaň." Řekl jsem a rozklepanou rukou si prohrábl vlasy. Potřebuji vědět co se děje. Potřebuji za Hailey.

,,Vím jaká je ta tvoje ex Justine... přeci bys tak zlatou holku jako Hailey nevyměnil za ni.." řekla a mně se nahrnuly slzy do očí. ,,Peggy, prosím, Hailey miluji, je ta jediná se kterou chci být, prosím zůstaň, všechno vyřeším." Řekl jsem skoro zoufale a ona se na mě chvíli dívala předtím než mě pohladila po rameni.

,,Vidíme se zítra ráno.." řekla a se smutným úsměvem odešla. Zhluboka jsem vydechl a do ruky vzal telefon, který se mezitím stihl zapnout. Skoro mi explodoval tím kolik jsem měl nových oznámení a nechtěl jsem věřit tomu co se děje. Addison tu už není, práce jí skončila před hodinou, ale kdyby byla tak ji zabiju. Vlastnoručně, bez ohledu na to že je to žena.

Proklikal jsem se přes všechny zprávy, telefonáty a e-maily, které stále chodily a dostal se až na odkaz který mi poslala Addison.

říkala jsem že to udělám

Rychle jsem odkaz otevřel a dostal se na stránky které nebyli ani náhodou bulvár. Sem dávají fakta a o to je to horší. Přes slzy jsem se zvládl jen dívat na fotky a nebyli vůbec dobré. Byly to fotky jak jsme se objímali když jsem ji po tolika letech zase potkal a ona se rozbrečela že je na dně, fotky toho jak na ní spím, jak se s ní usmívám, což rozhodně nebylo kvůli ní jako takové, a i fotky mě a Lee kde jsme se k sobě zrovna moc neměli a zvýraznili i její modřiny s otázkou jestli ji mlátím. Několik dalších článků vztahovaly fotky mě a Lee z Vogue a Calvin Klein, které vyšli předevčírem a zpochybňovali naše manželství. Říkají že ji u sebe držím násilím, to není vůbec pravda. Samozřejmě bylo přiloženo i video, které si nemohl otevřít nikdo pod osmnáct let..

Bože můj tohle je v háji. Jsem v háji. Všechno je v háji.

Ze stolu jsem si vzal klíče a co nejrychleji vyběhl z budovy do svého auta kolem kterého bylo nespočet novinářů. Zhluboka jsem dýchal a přes slzy skoro neviděl. Musím za Hailey. Musím to napravit. Musím jí říct co se doopravdy dělo.

Hailey's pov

Zavřela jsem další kufr a rychle si stírala slzy. Na tohle doopravdy nemám. Je s ní šťastný, proč bych mu to měla kazit? Nebudu mu překážet ve štěstí.

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat