32.

242 24 3
                                    

Hailey's pov
- - - - -

,,Byl jsem kvůli němu v bezvědomí Hails." Zavrčel Lucas a dlaněmi uděřil do stolu takže jsem od sporáku nepatrně nadskočila a následně musela z linky otřít trochu omáčky, která mi ukápla z vařečky.

,,Dostal jsi co jsi si zasloužil Lucasi. Co jsi vůbec dělal v naší ložnici?" Zeptala jsem se a cítila to napětí když několik sekund neodpovídal. Mám z něj docela strach, nemám tušení čeho je schopný.

,,Vaší ložnici?" Uchechtl se ironicky. ,,Už nejste spolu Hails, podváděl tě, nechce vás, tak se s tím sakra smiř a přestaň si ho připouštět do života. A pokud to neuděláš pro sebe tak aspoň pro kluky." Zavřela jsem oči a děkovala za to že jsem zády k němu takže mě nemůže vidět. Nenávidím takové řeči. Rozumím tomu proč to říká, ale nerozumím tomu proč nevidí jak moc mi celá tahle situace ubližuje.

,,Sem už on nepatří Hailey." ,,Tenhle dům byl svatební dar. Je jeho stejně jako je můj." Odpověděla jsem úsečným hlasem a vypnula sporák.

,,Zato tvá je tu jen jedna taška a nějaké oblečení." Otočila jsem se k němu čelem a pokroutila hlavou. Nejradši bych ho vyhnala, ale nemohu kluky připravit o další mužskou osobu která je pro ně důležitá.

,,Lituji toho, že jsem si tě připustila tak blízko. Už nikdy ode mě nečekej cokoliv co nepatří k přátelství." Nepatrně jsem do něj strčila ramenem když jsem procházela kolem a pomalu došla až ke klukům do pokojíčku.

,,Ne, tady musíš hnědou, podívej," ukázal Gabby na něco co malovali a já se pousmála. ,,Co kreslíte?" Zeptala jsem se a opatrně se posadila na zem vedle Jamieho.

,,Nás." Odpověděl Gabby. ,,Ale Jamie udělal tatínkovi žluté vlasy." Řekl aniž by ke mně zvedl pohled a já se usmála o něco víc když jsem si prohlídla jejich obrázky. To musím poslat Justinovi, je to rozkošné.

,,Můžu to vyfotit a poslat tatínkovi?" Zeptala jsem se a Gabby si povzdechl. ,,Nemůžeš mu zavolat aby přijel? Lucas je zlý, chci tatínka ten na tebe nekřičí."

,,Gabby, tatínek," ,,Ty pořád říkáš že tatínek nechce, ale já jsem ho viděla a tatínek chce. To ty ho nechceš." Zamumlal otráveným hlasem. Nechci, protože mě podváděl, ale to jim přeci nemůžu říkat.

,,Mám ho zavolat na večeři? Udělala jsem toho trochu víc." Řekla jsem tiše a Jamie nadšeně zatleskal. Gabbymu se rozzářila očka a radostně pokýval hlavou. ,,Prosím zavolej mu." Nadšeně si vlezl ke mně na klín a já si s malým úsměvem vyndala telefon z kapsy. Nechce se mi ho zvát. Už vůbec ne po tom co se stalo dnes, ale nemůžu jim ho odepřít. Milují ho a on je a nemohu jim to vzít..

,,Můžu mluvit?" Zeptal se natěšeně Gabby a já přikývla. Hovor jsem dala nahlas a tiše čekala až to zvedne.

,,Hailey, zlato," ozval se hlas Pattie a já se nepatrně zamračila. ,,Ahoj babí, máš tam tatínka? My chceme aby přijel na večeři," přerušil ji nadšeně Gabby. Zhluboka se nadechla a to mě ještě víc usvědčilo v tom že je něco špatně.

,,Gabby chvíli si ji vezmu, ano?" Zmateně přikývl a já si telefon přiložila k uchu. ,,Pattie stalo se něco?" Zamumlala jsem a snažila se nedat najevo ten stres který mnou najednou proudil.

,,Chceš aby přijel na večeři? Vracíte se dohromady?" Zeptala se a já sklopila pohled. ,,Na to je Jeďtě moc brzy Pattie, ale klukům moc chybí, takže mě napadlo že by mohl přijet jen na pár hodin."

Nervózně jsem zatahala za látku mé mikiny a čekala na její odpověď, která se mi dostavila až po několika sekundách.

,,Justin je v horečkách. Našla jsem ho tu v hromadě láhví od alkoholu, hádám že toho vypil až moc..." povzdechla si. Radši jsem vstala od kluků a s telefonem odešla na chodbu.

hold on |JAILEY FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat