Hailey's pov
- - - - -,,Jsem doma." Ozval se mužský hlas ode dveří.
Ani jsem nestihla otevřít oči a už mé rty zabraly jiné. Zmatená ze spánku jsem v polibcích spolupracovala a dotyčný si s úšklebkem vlezl nade mě.
Dlaněmi mi zajel pod triko a já se celá zachvěla z chladu jeho dlaní. Postupně jsem se začala probouzet a být ještě zmatenější. Tohle není Justin.
Naskočila mi husí kůže a rychle jsem ho od sebe odstrčila. Otevřela jsem oči a několikrát zmateně zamrkala. ,,Ale notak Hails," Zamumlal Lucas a já se na něj překvapeně zůstala dívat. Dělá si srandu?
,,Co to bylo?" Zeptala jsem se tiše a rychle se zachumlala zpátky pod peřinu. Zhluboka jsem dýchala a v očích mě štípaly slzy. Už tohle nechci dělat. Nechci být Justinovi nevěrná v jakémkoli směru. Nelíbí se mi že mě Lucas nerespektuje a přehlíží má slova.
,,Tomu se říká líbání Hailey." Uchechtl se a já pokroutila hlavou. ,,Jdi pryč z naší ložnice prosím." Vydechla jsem a on pozvedl obočí. ,,Proč?" ,,Protože chci být sama." Šeptla jsem a přiložila si dlaně na bříško. Kvůli miminku se snažím být v klidu ale v mé situaci je to opravdu složité.
,,Bože můj Hailey proč jsi tak hysterická?" ,,Proč mě líbáš když víš že to nechci?" Proč mě nemůže tolerovat? Prostě nechci nikoho kromě Justina, je na to moc brzy, nechtěla jsem udělat takovou chybu..
,,Proč spolupracuješ když to nechceš." Uchechtl se a já se na něj skrz slzy dívala. ,,Prosím..?" Řekla jsem tiše. ,,Lucasi spala jsem," ,,Ano, a?" ,,A? A nevěděla jsem že jsi to ty. Bože můj proč se ke mně najednou chováš takhle?" Vydechla jsem zoufale a celá si vlezla pod deku. Zavřela jsem oči a snažila se zhluboka dýchat abych se uklidnila. Nechci miminku ublížit. Nemůžu mu ublížit.
Tiše jsem se rozplakala když se mi znovu do nosu dostala Justinova vůně, která mi připomněla jak moc sama jsem a deku jsem v dlaních stiskla pevněji. Tak moc mi chybí. Chci ho zpátky, ale pokud je šťastný s ní tak mu v tom nechci bránit.
,,Jsem si jistý že zůstaneš sama pokud se budeš chovat takhle." Sykl Lucas a s bouchnutím dveří odešel. Rozplakala jsem se o něco víc a pevněji zavřela oči.
Proč se chová takhle..? Co jsem mu udělala? Myslela jsem že tu bude pro mě.
Chci Justina...
- - - - -
~ o dva týdny pozdějiJustin's pov
,,Justine proč si takhle kazíš život..?" Vydechla máma a já se slzami v očích pokrčil rameny. ,,Udělal jsem chybu mami," ,,Podvedl jsi tvou těhotnou manželku, matku tvých dětí. Udělal jsi obrovskou chybu." Zavrčela a já přikývl. Já vím a ničeho jsem nikdy nelitoval víc.
,,Hailey rodina ti tohle nikdy neodpustí, víš jak moc věřící jsou a ty ji takhle ponížíš." ,,Mami mně je jedno že mi oni neodpustí, bude mě to mrzet, ale hlavně nechci přijít o ni a o děti." Pokrčila rameny. Nemohla by se spíš pokusit mi pomoct? Jsem na dně, možná víc než to. Celou tu dobu jsem se nehnul z ložnice a od breku jsem vyčerpaný.
,,Neměl jsi ji podvádět." Řekla a já si frustrovaně rukou prohrábl vlasy. Já vím že neměl, ale co s tím teď nadělám? Ani to nebylo dobrovolné...
,,Co je tohle za radu..? Co s tím mám sakra dělat teď? Už se to stalo a lituji toho, ale nemůžu to vzít zpátky." Chápu že jsou všichni proti mně. Taky se za to nesnáším, a nejradši bych to vzal zpátky, ale co mám dělat? Hailey mi to jen tak neodpustí, není to tak lehké.
ČTEŠ
hold on |JAILEY FF|
Fanfiction,,Všechno jsem viděla a hned jsem sem dojela protože jsem tak strašně hloupá a zlá a hrozně moc mě mrzí čím vším sis prošel. Měla jsem ti pomoct." Zavzlykala tisknouc se ke mně blíž a já si položil hlavu na její. Tížilo mě na hrudi, v očích štípaly...