Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktığımda aniden önüme atlayan teyzemle banyo kapısına yapmıştım korkudan.
"Teyze ne yapıyorsun Allah aşkına?" dedim hızla atan kalbimi tutarak.
Teyzem telefonumu göz hizamda tutup "Bu mesaj ne?" diye sordu çatık kaşlarıyla. Anlamsızca yüzüne baktım.
"Ne mesajı?"
Teyzem telefonu elime uzattı. "Aç da bak ne mesajı."
Bunalmış bir ifade ile açtım telefonumu. Üstten gelen bildirimi açtığımda Ural Kerim'i mesajıyla karşılaştım. Normalde olsa teyzem havalara uçardı da salak çocuk 'dün gece çok güzeldi.' yazmıştı.
"Ya teyze dün eve dönerken karşılaştık. Bu da dün gece çok güzeldi yazmış ya." diyerek açıkladım kadar kendimi.
"Kız karşılaştınız da ne yaşadınız? Dün gece ne güzeldi?" dedi göz kırparak.
Göz devirip ofladım. "Toka almış bana onu verdi. Ben de teşekkür ettim. Eve de sohbet ederek yürüdük zaten."
Teyzem dudağını büzdü. "Bu kadar yani?" diye sordu sorgular gibi.
"Ne olacaktı teyze? Onunla sizin istediğiniz gibi bir bağım olmayacağını söylemiştim. Bir araya gelirsek de konuşacağımız şey anca küçüklük anılarımız olur."
Artık sinir oluyordum beklentilerine. Ural Kerim'in yazdığı mesajın da bir anlamı yoktu gözümde. Saçma gelmişti. Yani altı üstü biraz konuşmuştuk ve yazdığı mesaj bu muydu? Belki de gerçekten benden hoşlanıyordu ve en ufak bir etkileşim onu umutlandırıyordu. Eğer öyleyse kimsenin duygularıyla oynamaya niyetim yoktu.
"Toka almış sana ama, düşünmüş seni ince çocuk." dedi teyzem omzumu ittirerek. Onun gülümsemesine zıt benim yüzümde çokça bunalmış bir ifade vardı.
"Of teyze. Çok seviyorsan böyle şeyleri terzideki amcaya yüz ver. Adam her gün elbise dikiyor sana."
Teyzem sözümün üstüne yüzünü buruşturup hemen kaçtı yanımdan. Sinir oluyordu Niyazi amcaya. Zaten onu aldatan kocası yüzünden çektiği aşk acısı küstürmüştü teyzemi. Niyazi amca ise tam bir belaydı başına. Pencere dibinde serenat yaptığını bilirdim.
Teyzemin haline gülerek odama geçtiğimde yatağa atlayıp direkt Ural Kerim'e mesaj yazdım.
Serenay: Ural Kerim bu nasıl bir mesaj?
Serenay: Teyzem yanlış anladı.
Ural Kerim: Vallahi mi?
Ural Kerim: Onu düşünemedim ki içimden geçeni yazdım.
Ural Kerim: Bir şey dedi mi teyzen?
Serenay: Sorun yok tamam.
Ural Kerim: Kusura bakma.
Ural Kerim: Akşamki düğüne gelecek misin?
Serenay: Hangi düğün?
Ural Kerim: Fazıl abinin düğünü.
Serenay: O kim?
Ural Kerim: Cengiz abinin oğlu.
Serenay: Cengiz abi kim?
Ural Kerim: Boş ver gelme sen.
Ural Kerim: Ben de gitmeyeceğim zaten annemler gider.
Serenay: Ben giderim, iki göbek atarız annemle.
Ural Kerim: Bak iyi dedin ben de geleyim o zaman.
Ural Kerim: Alkış tutarım.
Serenay: Alkış tutan zaten olur ama istersen gel tabii.
Ural Kerim: Geleceğim tabii Fazıl abiye ayıp olur.
Serenay: Bazen o dokuz yaşındaki çocuğu anımsatıyorsun bana.
Ural Kerim: Sürekli senin yanında olmak isteyen o çocuğu mu?
Serenay: Hayır.
Serenay: Yola işeyip Serenay yaptı diyen çocuğu.
Yazıyor...
Görüldü
Yazıyor...
Ural Kerim: Beni çağırıyorlar sonra konuşuruz.
Sekiz tane vesikalığa doksan lira veren yazar üzgün. Ama sizi seviyor. Bölümü beğenirseniz yorum yapabilirsiniz. Düşüncelerinizi merak ediyorum. 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Yaptın Serenay? - Yarı Texting
Ficción GeneralAykırı kız Serenay ve muhafazakar bir ailenin mülayim çocuğu Ural Kerim. BU HİKAYE 17/ 08/ 2022 TARİHİNDE YAYIMLANMIŞTIR. Bölümler kısa aralıklarla gelecektir.