84. Осол

4.2K 971 265
                                    




Хаалганы цаана Сураныг байгаа гэсэн итгэл найдвар тээж байсан ч хормын дотор үзэсгэлэнт мөрөөдөл нь замхран алга болов.

"Ван эзэнтэн" гэсээр Жэксоны туслах буюу Тан Зичүгийн  дуу гарах нь тэр. Жэксон түүний хоолойг сонссон даруйдаа буйдангаасаа өндийн, эргэн тойрноо нэг харав.

"Эзэнтээн, та юу хайгаад байгаа юм бэ?" гэхэд Жэбом "Сураныг хайж байгаа юм. Тоох хэрэггүй" гэлээ.

"Эзэгтэй таныг согтуу байна, очоод авчих гэж над руу залгасан. Гэхдээ та эрүүл бас Жэбом эмч хамт байсан байна"

Жэксоны туслах Жэксоны юу сэдсэн байгааг нь ойлгосон бололтой гэнэт л дуугаа хураав. Сураныг ирээсэй гэсэндээ заль ашигласан ч тэр ойрд сэтгэл санаа нь таагүй байгаа болохоор Жэксоны туслах руу залгасан аж.

Сураныг залгахад Жэксоны туслах болзож байсан бололтой нэг бүсгүйг дагуулан ирсэн байлаа. Жэксоныг согтуу, ухаанаа алдчихсан байна гэж бодсон болохоор шууд ирсэн нь тэр байжээ.

"Чи намайг амархан согтдоггүйг мэддэггүй хэрэг үү?" гэсээр Ван Жэксон хүйтнээр хэллээ.

"Түүнийг тоогоод хэрэггүй ээ. Суран түүнийг тоохгүй байгаа болохоор галзуурчхаад байгаа юм. Тийм болохоор түүнийг уучлаад, тоохгүй байх хэрэгтэй" хэмээн Жэбом хэлэх нь тэр.

Жэксон эрүүл байгаа тул явсан нь дээр гэдгийг ойлгоод Жэксоны туслах "Ноёнтоон, тэгвэл би явъя даа"

"Хүлээж бай"

Жэксон ийн хэлээд, туслахынхаа хажууд байгаа бүсгүйг нэг харснаа хорон санаа төрсөн бололтой жуумалзав.

"Зичү, найз охиноо түр зээлүүлчих"

Жэксоны хэлсэн үгэнд найз охиных нь хацар улайхад Тан Зичү хий ханиалгав.

Ван Жэксон муу хүн шүү дээ. Түүний дур булаам байдлыг хэн ч эсэргүүцэж чадахгүй. Эмэгтэйчүүд царайлаг залууд л дуртай юм байх даа? Тан Зичү мэдээж царай муутай биш, гэхдээ Жэксоны хажууд зогсвол шууд л царай муутай харагдана.

Ван Жэксонд бусдыг ингэж харагдуулах чадвар байдаг юм.

"Эзэнтээн, би яаж танд найз охиноо зээлүүлэх билээ? Энд тэндгүй л эмэгтэйчүүд байхад яагаад миний найз охин гэж?"

Зичү бага зэрэг бухимдангуй хэлэхэд Жэбом "Тийм шүү, өөр эмэгтэй олоод өгчих. Сурантай төстэй эсвэл нүд, чих нь адилхан эмэгтэй байхад л болох байх"

---Дахин ГЭРЛЭЛТ---Where stories live. Discover now