☆Darren♡Lya [ 55]☆

36 1 0
                                    

* alert! Hard scene sikit, sorry for any typo xoxo 💕*

" kan aku cakap..jangan Cari aku lagi? Tak faham ke? Nak aku cakap bahasa apa?" Lya berbisik secara kasar sambil merentap tangannya daripada terus digenggam oleh lelaki itu.

" sayang.. please..jangan buat aku macam ni..semua benda aku dah buat..basuh baju, kemas bilik, layan kau macam ratu, kau tak kesian dekat aku ke?" Darren duduk melutut sambil memeluk pinggang ramping milik Lya.

Gadis itu berusaha menahan tawa.
Memang dia sengaja buli lelaki itu.
Dia sebenarnya dah curi-curi dengar apa yang digaduhkan dengan Amelia. Bangga jap Darren pilih dia. " Lya..kau termenung pulak.." badan isterinya digoncang perlahan.

" Ish..kau ingat senang aku nak maafkan kau? Aku taknak tengok muka kau lagi!" Dahi Darren ditolak. Makin kuat lelaki itu memeluk pinggangnya. Lya putus asa. Darren menyembamkan wajahnya ke perut gadis itu.

" Aku menyesal buat macam tu..okay? I'm sorry." Darren bersuara serak. Lya tersenyum kecil. " Kau sayang aku tak?" Gadis itu menyoal sambil mengusap perlahan kepala suaminya. Darren bingkas bangun.

" Ofcourse..kau isteri aku..dah tentu aku sayang.." dia memegang bahu Lya. Gadis itu hanya memerhati.
" Aku ikhlas..kau ni..tak nampak ke aku sanggup buat semua benda untuk kau?" Darren soal lagi.

Lya pula yang rasa bersalah. Alpaca ni comel sebenarnya.
" Lagi?" Dia soal lagi. Darren berkerut.

" Aku cintakan kau..selagi aku hidup..hati aku hanya terbuka untuk kau.." leher gadis itu diusap lembut. Penuh kasih sayang.

Lya menjeling. " Nampak sangat kau bohong..dah la malas aku dengan kau ni.." dia menolak tubuh lelaki itu ketepi. Lya bergerak ke katil. Darren menarik lengannya. " Aku cintakan kau..I'm sorry for everything..aku minta maaf sebab cincin tu ada dengan Xin. Jujur, aku taknak bagi..tapi dia ambil juga.."

Lya memusingkan badannya.
" Kau tak cintakan Xin?" Lya menyoal. Darren meraup wajahnya. Geram.
" Kau pekak ke? Aku cakap aku cintakan kau..I. Love. You!!!!" Dia menjerit di telinga gadis itu.

Lya terpanar. Bergegar otak dia.
Darren..dia tak salah dengar kan?
Boleh sesiapa tolong reverse Masa kejap. " Aku nak kau jadi ibu kepada anak-anak aku.." ujarnya lagi. Darren ni! Lya yang mendengar, berbunga-bunga hatinya. Ni bukan dalam hati ada taman.
Macam -macam ada.. gelongsor air semua ada.

" Sanggup ke anak-anak kau muka semua tak lawa macam aku?" Perlinya. Darren terdiam. main kasar nampak. " No.. you're the most beautiful girl yang aku pernah jumpa..I swear." Ujarnya bersungguh-sungguh.

" I love everything yang ada pada kau..mata kau..hidung kau..paling aku suka..bibir kau..yang aku pernah curi-curi cium dulu tu."
Darren tertawa kecil. Lya menampar dada lelaki itu.

" Aku nak anak-anak aku semua ikut muka kau..cantik..comel.." Darren menyelitkan rambut Lya ke belakang telinga. " Memang lah..sebab bapak dia tak berapa nak handsome.." Lya memeluk tubuh. " Aku gigit kang..aku ni kacak tau?" Dia menjeling.

" kau perempuan paling istimewa dimata aku Lya..aku minta maaf. "
Dia menggenggam tangan isterinya.

" Habis tu sebelum ni? Tak cantik? Mana Amelia?" Dia belum puas nak kenakan suaminya.

" Stop talking about her. Sebelum ni aku main-main je..siapa suruh kau jual mahal?" Darren menempelkan dahinya dengan dahi isterinya. " I'm not sexy like Xin..how about that? Maknanya kau lebih suka tengok dia.." Lya tersenyum jahat.

" I said that? for your information, you're more sexy. kau selalu buat aku.." bibirnya didekatkan dengan telinga gadis itu. " Horny.." bisiknya garau. Lya gugup. " Stop talking nonesense.." dia menunjal dada lelaki itu.

Darren ketawa. "Look, I'm serious..
you always make me feel so damn hot.." jari-jemarinya dilayangkan di leher gadis itu. " Kalau aku maafkan kau apa yang aku dapat?"
Lya menjongket kening kanannya.
Lelaki itu berfikir sejenak.

" Aku insecure kau tahu? Kau tak faham macam mana aku rasa.."
Lya menampar-nampar dada lelaki itu. " Ah..aduh..sakitlah! Aku minta maaflah..you know what? Wake up every morning with your head on my chest is the best feeling ever.."
Darren tersenyum.

Lya terhenti daripada terus memukul dada lelaki itu. Tolonglah ubah fikiran sayang..maafkan aku.
Gadis itu mencebik. Makin berdegup kencang jantung dia ketika itu. " Ish.. dahlah..malas aku nak layan kau.." dia berpaling.

Lagi sekali pinggangnya dipeluk.

" Aku nak tutup tingkap! Nak hujan.lepaslah.." tangan Darren yang melingkar di perutnya ditampar kuat.

" Tamparlah kau nak tampar..aku tak sakit..I will never let you go.." Darren merehatkan dagunya di kepala gadis itu.

Lya terpaksa berjalan juga. habis semua tingkap itu ditutup. Dia berpaling menghadap lelaki itu semula.

" So aku cantik lah ni?" Darren angguk. " Sexy?" Dia gigit bibir.
Sengaja. " hm." Dia angguk lagi
sambil berpura-pura ingin menggigit bibir gadis itu. Lya menjauhkan kepalanya. Darren ketawa apabila Lya gelabah.

" Fine..I forgive you. But, jangan ulang lagi.." Lya menghalakan jari telunjuknya tepat di wajah Darren.
Lelaki itu tersenyum. Sempat dia gigit jari isterinya. " Ish!" Lya memeluk tubuh. Baru dia rasa meremang.

" I love you too.." tangannya naik memeluk pinggang Darren.
Lelaki itu juga melakukan hal yang sama pada gadis itu. Badan digoyangkan ke Kiri dan kanan secara perlahan. " Mm..lagi?"
Dia menyoal.

" Kau handsome..dada kau part paling aku suka.. thanks bagi pinjam.." dia mengulum senyum.

" No.. it's yours. Everything."
Dia mengenyit matanya. Lya tertawa. Jangan gatal nak travel wahai otak.

" Semua?" Lya menyoal. Makin galak tangannya meliar- liar di dalam baju suaminya.

" yeah..semua..dada, perut, bibir, leher..gatal eh kau?" Hidungnya bertembung dengan hidung mancung gadis itu. Lya tertawa kecil.

Pandangannya tertancap pada mata milik Darren. " Let's make a babies." Lelaki itu berbisik. " Why babies? Not baby." Lya menyoal gatal.

" Cause..I want a twin..boy and girl.." dia dah tak dapat menahan rasa. Pipi isterinya dikucup lembut.
Lya hanya membiarkan sahaja. Dia tahu, itu hak Darren. " I love you so much." Suara lelaki itu kedengaran dekat dengan telinganya.

Tubuh gadis itu didukung. Pinggang Darren dipeluk oleh kedua-dua kaki milik gadis kesayangannya. Lya merangkul leher lelaki itu. Makin lama dia mendekat. Bibir lelaki itu dipagut lembut kemudian dilepaskan.
" Don't stop.." Darren berbisik.

Lya menyucuk pipi lelaki itu dengan jari telunjuknya. " Tingkap luar siapa nak tutup Darren?"
Sempat lagi fikir tingkap dia.

" Nanti diorang tutup lah..you can't run from me Lya.." tubuh gadis itu dibawa ke katil. Darren membaringkannya penuh lembut.

Mata mereka bertembung. Perlahan lelaki itu naik menindih Lya. Jarinya dilayangkan ke dahi kemudian turun ke hidung mancung gadis itu dan berakhir di dada yang sedikit terdedah itu.

Laju dia meragut bibir mungil Lya.
tidak terlalu kasar. Sesekali Lya menggigit manja bibir lelaki itu.

Berkerut Darren menahan sakit di bibir bawahnya. Tak tahu pula Lya pandai bab-bab ni. Gadis itu tersenyum nipis. Leher gadis itu menjadi sasarannya. Gadis itu sedikit merengek.

Lya cuma memejamkan matanya.
Walaupun dadanya berombak laju.
Jujur, dia agak takut. Dia dapat rasa satu persatu butang bajunya dilepaskan. Darren tersenyum nakal.
" I love it.." dia berbisik. Perutnya dicium lembut.

Tangannya naik ke dahi. Nafasnya tidak dapat dihembus dengan teratur. " Don't be scared..I will be gentle." Darren berbisik di telinganya membuatkan Lya Makin tak keruan. Segera dia membuka baju yang tersarung di tubuh lelaki itu. Bibir kembali bertaut namun Makin rakus

Apani😭

.*・。゚WHAT? MOTHER IN LAW?! .*・。゚Where stories live. Discover now