P/s= sebelum tu macam biasa.. author nak minta maaf dulu. Hard scene 🔞 cringe? Sama bro.. author pun rasa macam tu. Nak termuntah. Tapi, scene begini kan pemanas cerita? Sorry for typo or kesalahan bahasa.ohok!
Diorang dah kahwin. Kau yang tak kahwin jangan nak meniru pula. Author lempang ko Karang. Ke nak makan penampar Arab dari Nek som? Okay sambung!
☕☕☕☕
Setelah dua hari bermalam di rumah puan Jazzlinda, masing-masing pulang ke rumah.
Jam masih awal. Eggie pulang lebih kurang dalam pukul 7 malam. Paling pelik, sunyi je rumah. Dia keluar tadi.
Kunci kereta segera diletakkan di atas meja dapur. Dia terlalu dahaga. Memandangkan dia lupa bawa air mineral sewaktu ke gym.
Meranalah badan. " Fiyya?!" Suaranya bergema satu rumah.Senyap je isterinya. Kedengaran bunyi percikan air di kolam renang. Segera gelas ditaruh ke sinki. Laju kakinya melangkah.
Isteri aku lemas ke? " Honey-"
Kata-kata terhenti apabila terpandang susuk tubuh isterinya yang ralit berendam di dalam kolam.Laju jantungnya mengepam darah ke seluruh tubuh. Perlahan air liur ditelan. Dia tak pernah tengok isterinya berpakaian begitu. Bikini berwarna hitam nampak seksi di tubuh kurus isterinya.
Gadis itu menoleh. Rambutnya yang mengurai basah dipandang. Lirikan mata Fiyya membuatkan dia tak senang duduk. Lemah kakinya. Gadis itu mendekat di tepi kolam. Dia menongkat dagu sambil memandang tepat ke wajah lelaki itu.
" you look stunning." Pujinya. Suaranya bergetar perlahan. Halkumnya bergerak-gerak. Dia tak boleh menumpu perhatian.
Tubuh menggoda isterinya memanggil-manggil untuk turun ke dalam kolam." Lambatnya balik. Wanna join me?" Ujar Fiyya menggoda. Reggie ketawa gugup. Sejak bila pula isterinya begitu? Macam mana dia tahu imaginasi nakalnya selama ni?
Bibir dijilat.Tanpa membuang masa, bajunya dilucutkan lalu dicampakkan ke atas lounger berwarna kelabu meninggalkan seluar pendek paras pehanya. Fiyya tersenyum.
Perlahan-lahan lelaki itu turun ke dalam kolam.Sedari itu, barulah Fiyya berasa gugup yang tak dapat dikawal apabila melihat lelaki itu makin menghampirinya.
" Kau sengaja nak goda aku ke? Jangan fikir kau boleh lari lepas ni." Bisik lelaki itu penuh sensual.
Dia tak boleh kawal lagi dah. Dah lama dia bersabar. Kali ni, memang tak dia nak lepaksan peluang macam tu je. Bibir isterinya yang sedikit menggigil diusap perlahan.
Gadis itu telah menggoyahkan horman testosteron miliknya." Well..I think..you deserve it. Saya tahu awak dah lama tunggu... Right?" Tangannya berlingkar di pinggang suaminya. Reggie makin tak senang duduk. Dia teruja dengan tingkah-laku Fiyya yang makin lama makin...
Mengghairahkan.
tubuh gadis itu ditarik agar lebih dekat dengannya. Rambut isterinya diraup kebelakang.
" I have nothing to say..I- you look fucking sexy with this..you know.."
Matanya galak merenung belahan dada isterinya yang terlihat agak jelas. Fiyya cuma ketawa perlahan.
Suara dia. Sabar Reggie." I know..you like it? Thank you for bought this..Kali terakhir saya pakai waktu bercuti ke Miami dengan.." dia memilih untuk tidak menyambung ayatnya. Dia ke Miami dengan Noah. Pernah sewaktu mereka masih di kolej.
Forget it.
Reggie berekerut. " Let's talk about us. About you and me. Aku sayangkan kau.." tangannya turun mengelus peha gadis itu. Mereka saling merenung. Leher lelaki itu dirangkul.
YOU ARE READING
.*・。゚WHAT? MOTHER IN LAW?! .*・。゚
RomanceIN EDITING Bila keluarga kau ada peraturan pelik dalam setiap perkara, be like : "Mommy dah buat keputusan untuk kahwinkan tiga orang puteri mommy secara serentak! Tak ada sesiapa boleh bantah!" - Puan Jazzlinda "Ugh... again? I don't want to take p...