ON DOKUZUNCU BÖLÜM
(Alin dilinden)
Ellerim istemsizce omuzlarına gidince başımı boynuna bırakmıştım.
"Bir şey söylemem lazım.""Söyle güzelim?" Alt dudağımı dişleyip başımı boynundan kaldırdım.
"Arkadaki odalardan biri kilitli değildi kendimi tutamayıp içeri girdim. Resimleri gördüm."
"Olabilir." Dedi. Bir eliyle belimi tutarken diğer eliyle alnıma düşen saçları kenara çekti.
Kaşlarım havalandı "Kızmayacak mısın?"
Başını iki yana salladı "Niye kızayım? Senin evin. İstediğin yere girebilirsin. Bir önceki odaya da... İstersen." Sözcüklerindeki tını ne olur isteme dercesineydi ama belli etmemeye çalışıyordu.
Gülümsedim "Yok, merak etmiyorum."
Gülerek "İn de hazırlanayım artık." Dediğinde başımı iki yana salladım.
"Beni de çizersen inerim."
"Sonra neden kimseye resim çizdiğimi söylemiyorum?" Kahkaha atarak konuştum "Ben kimse değilim. Karını da çizersin."
"Çizerim."
"Hmm. Söz mü?" Dedim cilveli bir edayla.
"Hmm, söz." Beni taklit edişine gülümsedim.
Ben hala kucağındayken bir iki adım ilerledi. Eline bir kalem alıp ağzıyla kapağına açtı."Bileğini uzat." Sağ bileğimi uzattığımda küçük bir şey çizdi. Kaşlarımı çatıp ne olduğuna anlam vermeye çalıştım ama yapamadım.
"Şimdilik bununla idare et." Gülümsedim.
"İniyorum."
"İn." Omuzlarına tutunarak ayaklarımı yere bastırdım. Yükselen tişörtümü indirip başımı kaldırdım.
Gözlerini kısıp beni izliyordu.
"Ne bakıyorsun? Hazırlansana!" Diye uyardım.
Cevap vermeden arkasını döndü. Az önce olanlardan başım dönmüştü. Mideme denecek yok zaten. Kelebek bahçesi gibiydi.
Benden hoşlanıyor muydu? Sadece tensel olarak mı ilgisini çekiyordum? Öyle olsaydı böyle davranmazdı. Gerçekten sevgilisiymişim gibi hissediyordum. Karısı olmam dışında bir sorun yoktu.
Kendimi kandırmış olmayayım diyorum ama kimse sevmediği biri için gece boyu uğraşmaz. Bence...
Kendi kendime gülümserken düşecek gibi oldum. Hızla toparlanıp odadan çıktım. Yangından aşağı kalır yanı olmayan yanaklarıma ellerimi bastırdım. Ne kadar yellersem yelliyeyim yanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İttifak (+18)
Teen Fiction"Doğru; sen benim değilsin, ben seninim." . 2 genç yıllar önce ailelerinin yaptıkları anlaşma yüzünden evlenmek zorunda kalırlarsa? Gençlerden biri diğerine zaten aşıksa? Bu ittifak neler doğuracak? Peki ya bu anlaşma göründüğü gibi bir şey değilse...