OTUZ ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
(Yazar dilinden)
Alaz'ın aklı karışmıştı. Aniden telefonu kapatan Alin'e ulaşabilmek için bir iki kez daha aramıştı ama bir anda şarjı bitmişti.
Alt dudağını dişleyip düşündü. Neydi onu bir anda sinirlendiren? Onun gidememesi sorun olmazdı, Alaz bunun farkındaydı.Alin'i merak ediyordu ama şu an Dila'nın babası kalp krizi geçiriyorken gitmemesi büyük ayıp olurdu. Hem iş hem de eski aile dostu oldukları için.
Dila babasının onun evinde olduğunu söylemişti. Alaz zeki bir adamdı. Tereddüt etti ama sonrasını düşünmek zorunda kalacağı için gitmeyi tercih etti.
Evin önüne arabayı park edip hızla zile bastı. Stresle ensesini kaşıdı.
Dila kapıyı açarken yüzündeki rahat ifade Alaz'ı rahatsız etti. Kaşları çatıldı.
"Hoş geldin. Geleceğini biliyordum." Dedi Dila.
"Baban içeride mi?" Alaz'ın sesi tekdüze çıkmıştı.
"Gel." Demekle yetindi Dila.
Alaz gözlerini kıstı. İçeri geçerken Alaz, Dila'nın babası Mehmet Aktaş'a bakındı ama yoktu.
Alaz sinirle gözlerini yumup yutkundu. Başını çevirip Dila'ya döndü.
"Oyun mu oynuyorsun?"
Dila dudaklarını birbirine bastırdı. Alaz'ın sinirlenmeye başladığını görünce "Ancak böyle gelirsin diye düşündüm..." Dedi.
Alaz sinirlenmemeye çalışıyordu ama elinde değildi.
"Böyle bir şeyi deneyerek mi?! Her şey biteli çok oluyor Dila. Aş bunları artık. Benim bir hayatım var ve bununla mutluyum. Kendi hayatını kur, mümkünse benden, karımdan ve ailemden uzak durarak."
Dila bir şey söyleyecek oldu ki Alaz sinirle konuştu. "Bu sana son ikazım!"
Tek kelime etmesini beklemeden kapıyı çarpıp çıktı.
Hızla arabaya binip eve doğru sürdü. Alin'e bir açıklama borcu vardı ve yapacağı açıklama da saçmasapandı.
Eve varana kadar bu olanları umursamamaya çalıştı. Alin'i görecek olmak stresini azaltıyordu.
Eve varınca arabadan inip koşar adımlarla kapıyı çaldı.
Fatma abla kapıyı açarken Alaz içeriye bakınmaya çalıştı.
"Hoş geldin, kuzum. Alin kızım yok mu?" Alaz kısa bir süre takılı kaldı.
"Ne demek Alin yok mu? Eve geleceğini söylemişti." Dedi çatık kaşlarla.Alaz'ın içini inanılmaz bir huzursuzluk kaplamıştı.
Hızla içeri dalıp tüm evi turladı. Yoktu.
Masanın üzerinde gördüğü telefonu eline alıp Alin'in numarasını tuşladı.
Çalan saniyeler boyu Alaz'ın kalbi delicesine atıyordu.
"Allahım ne olur bir şey olmasın..." Diye fısıldadı. Telefon açılmazken bakışlarını Fatma ablaya çevirdi.
"Telefonumu şarja takar mısın? Başkalarını da arayacağım."
Fatma abla "Tabii." Diyince telefonunu uzatıp diğer telefondan babasının numarasını yazdı.
"Alo?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İttifak (+18)
Novela Juvenil"Doğru; sen benim değilsin, ben seninim." . 2 genç yıllar önce ailelerinin yaptıkları anlaşma yüzünden evlenmek zorunda kalırlarsa? Gençlerden biri diğerine zaten aşıksa? Bu ittifak neler doğuracak? Peki ya bu anlaşma göründüğü gibi bir şey değilse...