YLLÄTYS
Aleksi
Aamulla mun jalka tuntui edelleen kipeältä, vaikka turvotus olikin hiukan onneksi jo laskenut. Mä huokaisin. Ei tässä pääsisi liikkumaan edelleenkään mihinkään.
Ollin hoivapalvelu alkoi pelata heti kun se avasi silmänsä mun vieressä. "Lupaatko pysyä siinä paikoillas sillä aikaa kun mä haen meille aamupalan huoneeseen?" - se kysyi multa ja suukotti mua poskelle. "Joo, lupaan lupaan" - mä vastasin kiltisti, mulla olikin jo kyllä aika kova nälkä, ainakin mun vatsa murisi siihen malliin.
Hetken päästä mä sain tarjottimen syliini sänkyyn. Siinä me syötiin aamupalaa yhdessä sängyssä. Oikeestaan aika kivaa. Tämmöiset aamut oli harvassa.
"Mä päätin, etten mä lähdekään nyt Ouluun vaan jään sun kanssa" - Olli sanoi. "Muut lähtee tänään hotellista, mut mä aattelin, et mitä jos me jäätäis tänne vielä muutamaks päiväks ja koitettas saada sun jalka kuntoon ennen ens perjantain keikkaa" - Olli kertoi suunnitelmiaan. "Mitä oot mieltä?" - se halusi tietää. Mitäköhän mä olin mieltä... tai siis Ollin kanssa monta päivää kahdestaan hotellissa? Ei se ainakaan mun mielestä kuullostanut yhtään huonolta. Mulle myös todellakin kelpaisi, kun saisin pitää Ollin mulla koko viikon sen sijaan, että me oltaisi nähty vasta seuraavalla keikalla. "Kuullostaa hyvältä" - mä vastasin sille tyytyväisenä ja nostin kahvimukin huulilleni.
Aamupalan jälkeen muut jätkät tuli kyselemään mun vointia ja Olli kertoi niille meidän suunnitelmista. "Varmaan ihan hyvä, että Aleksi lepäilee ny ja parantaa koipensa" - Tommi totesi. "Joo, on varmemmin sit kunnossa keikalla perjantaina" - Joel komppasi. "Me tästä nyt sit lähetään kotia kohti, mut nähään sit taas" - Niko sanoi ja tuli halaamaan mua. Joonaskin ehti paikalle käytyään kuulemma jossakin ja pörrötti mun hiuksia. "Koita kestää Ollia, sillä tuntuu olevan kova hoivavietti" - se sanoi. "Jos en paremmin tietäis nii väittäsin, että se taitaa vähän jopa nauttia tästä" - se iski silmää ja katsoi Ollia. Olli näytti sille kieltä. Ennen lähtöään Joonas kumartui vielä mun puoleen. "Mulla on teille pikku ylläri" - se virnuili kun mä katsoin sitä kysyvästi. "Näät sit myöhemmin. Moido" - se vielä sanoi ja lähti. Mä jäin katsomaan sen perään.
"No nii, vihdoin rauha" - Olli totesi ja tuli mun viereen. "Päivän suunnitelma on sitten suunnilleen se, että nyt me eka lojutaan tässä ja halaillaan, sit katotaan vaikka jotain leffaa ja tilataan meille tänne ruokaa ja sä pysyt siinä paikoillas visusti. Illemmalla mä autan sut suihkuun ja sitten saat hieronnan. Onko vastalauseita?" - se kysyi lueteltuaan pää piirteittäin päivän ohjelman. "Ei oo" - mä vastasin.
Olli hieroi mua usein muutenkin ja koitti pitää huolta mun fyysisestäkin hyvinvoinnista. Sille kropan ylläpito oli tärkeää, mulle ei niinkään. Mutta mä jouduin sivulliseksi uhriksi kun mä olin sen kanssa. Tosin kyllä mä sen hieronnasta tykkäsin. Hyvinkin paljon. Etenkin kokovartalohieronnasta, nimensä mukaisesti unohtamatta mitään kehon osia.
Mun mieleen tuli kun yhdellä keikkamatkalla me istuttiin sohvalla vierekkäin ja Olli hieroi mun nilkkaa. Mä näpräsin luuriani ja havahduin siihen kun Joonas salakuvasi meitä. Mä näytin Joonakselle keskaria ja Olli vetäisi kätensä äkkiä pois. Joonas sitten meni ja julkaisi sen videon instaansa. Eihän siinä sinänsä mitään ihmeempää näkynyt, eikä nilkan hieromisessa nyt kummempaa ollutkaan. Mutta se, että Olli vetäisi kätensä niin äkkiä pois kun tajusi, että sitä kuvattiin ja oli muka tekevinään jotain muuta... No, se teki siitä vähän epäilyttävän näköistä kun mä katsoin sitä klippiä myöhemmin. Onneks kukaan ei tainnut silti huomata mitään.
Me tilattiin huonepalvelusta ruokaa ja katsottiin leffaa samalla kun syötiin. Kun me päästiin jälkkärinä olevaan täytekakku palaan saakka, Olli syötti sitä mulle lusikalla. Mun nenänpäähän päätyi kermavaahtoa ja Olli pussaili ne siitä pois. Sitten me vaan lojuttiin sängyllä ja halailtiin loppuleffan ajan. Olli piti mua kainalossaan ja mä painoin pääni sen rinnalle. Ihanan kiireetöntä.
"Nyt sit suihkuun" - Olli komensi. "Koska sä oot toipilas niin mä tuun sun kanssa ettet sä kaadu ja jää räpiköimään sinne lattialle avuttomana" - se sanoi. "Sä istut siinä suihkujakkaralla ettei sun jalka rasitu ja mä pesen sun hiukset" - se jatkoi ohjeistustaan. "Yes Sir" - mä vastasin tottelevaisesti, ei mulla ollut mitään vastaan suihkuhetkeä Ollin kanssa.
Suihkussa mulla oli lieviä vaikeuksia hillitä itseäni kun mä istuin jakkaralla ja alaston Olli pyöri mun ympärillä silleen niinkun aika sopivalla korkeudella, että kaikki varmasti oli hyvin näkyvillä. En mä kuitenkaan alkanut ehdotella mitään kun mun jalka toimi vähän rajoittimena. Kunhan sitten nautin näkymistä...
"Nyt on hierontasession vuoro" - Olli julisti kun mä makasin suihkun jälkeen sängyllä pelkkä pyyhe päälläni. Olli oli vetänyt bokserit jalkaansa ja alkoi hieroa mun jalkaa varovasti. Mä olin saattanut äsken vähän kiihottua äskeisistä näkymistä ja nyt paidattoman Ollin sormien kosketus vielä päälle ei kauheasti helpottanut sitä asiaa.
Kesken hieronnan ovelta kuului koputus. Olli vetäisi kylpytakin päälleen ja meni avaamaan oven. "Teille oli tällainen paketti jätetty aulaan, se käskettiin toimittamaan perille tähän aikaan" - hotellin huonepalvelija selitti. "Öh Okei. Kiitos" - Olli vastasi ja otti paketin vastaan. "Mikä tää oikein on?" - Olli ihmetteli ja tuli sängylle paketti mukanaan. Paketti tuntui enimmäkseen pehmeältä ja sen sisältö oli kiedottu johonkin vaaleanpunaiseen muoviin. "En mä tiiä" - mä vastasin ihan huuli yhtä pyöreänä kun sillä. Sitten mulla välähti ja mä muistin ne Joonaksen vihjaukset jostain yllätyksestä ja yhdistin ne sen aiempaan sanomiseen... Mä aloin nauraa. Nyt tulisi Matelan pojalle aika tehdä mulle lupaamiaan palveluksia.
"Se on sulle. Tai meille. Mutta sä saat käyttää sitä" - mä nauroin. Olli avasi paketin ja katsoi sinne. "Ei helvetti. Ei" - se sanoi ja katsoi mua sen naaman valahtaessa valkoiseksi.
"Joo. Kyllä. Mä todellakin haluan nähdä tän" - mä totesin. "Sä lupasit mulle palvella mua ja mä olen kipeä ja kaipaan hoivaamista" - mä sanoin ja yritin katsoa sitä muka surkeana, mutta mun naama levisi väkisinkin virneeseen katsoessani sen järkyttynyttä ilmettä kun se piteli pakettia käsissään.
__
Sanoja: 914
Juups.
YOU ARE READING
From a kiss to the lips... // BC Oneshots ( Olli x Aleksi )
FanfictionOne-shotteja ja lyhyitä tarinoita. Pelkkää Oleksia, mun aivot ei pysty muuhun. Oleksi = ♡ Muistakaa painaa tähteä jos tykkäätte! Kirja ei sisällä mitään ihan kamalan ahdistavaa vaan sen on tarkoitus olla aika kepeä. PAITSI jos ahdistut tai loukkaan...