In the Army now 5/8

1.2K 70 36
                                    


LITTLE MOMENTS


Aleksi

"Hyssh muru, mä tässä vaan" - kuului jo aika tutuksi käynyt ääni mun takaa ja kiinteä vartalo painui mun selkää vasten suihkun lämpimän veden valuessa meidän päälle. Mä olin ollut ajatuksissani ja säpsähtänyt yllättävää kosketusta, mutta rentouduin samantien, kun vahvat kädet otti musta otteen ja hyväili mun kehoa. Mä tunsin kovana seisovan kalun painautuvan halukkaana mun persettä vasten ja se sai mut huokaisemaan tyytyväisyydestä.

Mä käännyin ja tavoitin alikessu Matelan upeat kasvot ja sen halusta kiiluvat silmät. Sen huulet painui mun huulille, siirtyi siitä sitten kaulalle ja alkoi imeä hennosti mun ihoa. Mä valutin käsiäni sen rintaa pitkin alemmas, aina alavatsalle saakka. Mä sivelin sen vatsaa sormillani ja katsoin sen kovaa kalua, enkä voinut enää vastustaa kiusausta, vaan otin sen käteeni ja aloin vedellä vetoja sitä pitkin. Se sai sen urahtamaan hiljaa ja näykkäisemään mun kaulaa kovempaa.

"Mulla oli ikävä sua" - se kuiskasi mun korvaan ja puraisi hellästi mun korvalehteä, samalla kun mä aloin runkata meitä molempia. Se vei molemmat kämmenensä mun perseelle ja painoi mua kiinni itseensä, meidän kehojen hangatessa toisiaan vasten, puristaen meidän kalut tiukasti meidän väliin, jossa ne hinkkautui ihanasti, mun käden samalla avustamana.

Se riitti tällä kertaa ja me molemmat tultiin melkein samaan aikaan huohotuksen ja voihkaisujen kera. Onneksi, sillä pesutilojen ulkopuolelta alkoi jo kuulua muita ääniä. Se painoi pikaisen suukon vielä mun huulille, ennenkuin ehti juuri ja juuri siirtyä viereiseen suihkuun, kun muita varusmiehiä tuli paikalle ja valloitti loput suihkurivistön suihkupaikat.

Mulla oli viiden päivän metsäleiri takana, joten mä en ollut ollut täällä kassulla, tai koko varuskunnan alueella moneen päivään, eikä me oltu nähty melkein viikkoon. Pieni suihkuhetki oli siis todellakin tullut tarpeeseen. Harmi vain, kun se oli ollut niin kiireinen ja loppunut lyhyeen. Mä olisin kaivannut vähän vielä enemmän.

Mutta joka tapauksessa sen aiemman päivystysvuoron jälkeen oli sattunut ja tapahtunut monia pieniä hetkiä. Uudelleen kuivaushuoneessa, päivystäessä, tosi romanttisesti vessassa ja äsken sitten pikaisesti suihkussa. Mä en ollut ikinä ennen saanut, tai antanut, niin paljon suu ja käsihoitoja, kun täällä näiden parin viikon aikana, eikä mun ollut tarvinut turvautua omaan käteen koko aikana kertaakaan.

Vessassa käydessäkin mä olin vaan aina naureskellut vahingoniloisena, kun jätkät ähki vessakopeissa itsekseen. Missään muualla varmaan ollut yhtä mällisiä vessoja kun armeijassa. Mutta kun laitettiin useampi sata nuorta kiimaista jannua mestaan, josta ei päässyt halutessaan pois, niin mitä muutakaan voisi olettaa? Kaikillakun ei käynyt niin hyvää tuuria kun mulla.

Mutta ei meilläkään kaikki edes ollut vain pelkkää sitä. Oli pussailua, halailua ja koskettelua. Pieniä hetkiä piilossa muilta. Niinkuin sekin kerta, kun ketään ei näkynyt missään ja se painoi mut käytävän seinää vasten ja suuteli. Tai otti mua kiinni kädestä ja me vain seisottiin paikoillaan, sen silittäessä sormillaan mun kämmenselkää.

Ja vaikka mä himoitsin sitä enemmän kun mitään ja tykkäsin sen määräilyistä ja kiusoittelusta, mä olin jo tunnustanut itselleni, että mä olin myös ihan helvetin ihastunut siihen. Juuri noi lyhyet hetket ja sen hellyys oli tehnyt sen. Mun sydän löi outoon tahtiin sen lähellä, mua välillä vähän ujostutti ja vähän meinasi punastuttaakin sen katsellessa mua, halun palaessa sen silmissä.

Mutta kyllä mä tiesin, että se otti mun kanssa riskin. Jos meidän juttu paljastuisi muille, mua ehkä pilkattaisi tai mulle virnuiltaisi, mutta se saisi enemmänkin paskaa niskaan, koska se oli mua ylempi. Vaikkei se nyt missään kovin korkeassa asemassa ollutkaan, niin sen tehtävä oli silti opastaa ja määrätä mua, eikä panna mua. Ikävä kyllä.

Ja siitä kun oli nyt puhe, niin mä odotin tulevaa viikonloppua kun kuuta nousevaa. Mä olisin silloin ainoana meidän tuvasta täällä muiden lähtiessä ensimmäisille myönnetyille viikonloppulomille. Mulla vain oli niin pitkä kotimatka, että mä jouduin, tai nyt tässä tapauksessa kyllä sain, jäädä tänne. Mun vatsassa liiteli perhosia jo siitä ajatuksesta, että mä olisin tuvassani yksin ja toivon mukaan saisin sinne haluamaani seuraa.

Silloin ei olisi kiire minnekään, eikä pelkoa kiinni jäämisestä ja mä toivoin, että silloin tapahtuisi jotakin, minkä varuille mä jemmailin mun varusmieskumeja mun varustekaapissa. Sellaisia oli jaettu kaikille jo palveluksen alussa. Se oli ilmeisesti osa jotakin seksuaalivalistusta. Kyllä, näitä terveyskasvatuksen oppitunteja oli täälläkin.

Mutta kyllähän se riski kiinnijäämisestä siis myös kiihotti ihan helvetisti. Tai niinkun se, että joku yllättäisi kesken kaiken. En mä sitä oikeasti tietenkään halunnut, mutta olihan se ajatuksena aika kiihottavaa.

Niinkun vaikka se, että alikessu oli istunut päivystäjän pöydän ääressä housut kintuissa, kun ikkunan ohi oli kävellyt pari upseeria ja mä olin ottanut siltä suihin samalla pöydän alla. Sen naama oli ollut näkemisen arvoinen sen yrittäessä pitää ilmeensä kurissa ja mä valehtelisin jos väittäisin, etten olisi juuri sillä hetkellä ehkä vähän vielä pistänyt parastani ja tahallani ottanut sitä niin syvälle suuhuni kerta toisensa jälkeen, että olin joutunut jo kakomaan. Ihan vain siksi, että näkisin, kun se yritti pitää pokkansa samalla, kun sen silmät meinasi pullistua ulos sen päästä sen lauetessa mun suuhun.

Vihdoinkin myös koitti sitten se odotettu viikonloppukin ja porukka pääsi porteista ulos. Tasan samalla kellon lyömällä piha täyttyi lomalle valuvista varusmiehistä. "Nähään sunnuntaina Kaunisvesi, nauti viikonlopustas" - mulle vittuiltiin mun jäädessä kassulle, muiden rynnistäessä väliaikaiseen vapauteen. Mutta vähän ne tiesivät. Mulla todellakin oli aikomus nauttia mun viikonlopusta. Ja yhdestä kuumasta alikessusta mun punkassa.

Kaikki muut olivat jo poistuneet ja mä makoilin omassa rauhassa tuvassa, kun ovi vihdoinkin kävi ja askeleet käveli mun punkan luo. Tuttu käsi otti mua kiinni leuasta ja nosti mun päätä ylös niin, että mun täytyi kohottaa katseeni siihen. Mä tuijotin suoraan alikessun syvän sinisiin silmiin, jotka katsoi mua vaativasti, mutta silti vähän ilkikurisesti.

Se oli ihan hiton seksikäs tehdessään niin ja mä jäin odottamaan mitä se käskisi mut tekemään. "Nouse ylös ja ala riisua!" - mä kuulin sen käskevän äänen sanovan ja mä tottelin sitä heti. Mä aloin riisumaan hitaasti vaatteitani sen silmien alla.

Tällä kertaa mä olin myös osannut varautua ja varta vasten pukenut mun omat bokserit päälleni. Ne korosti mun paikkoja kivasti, toisin kun ällörumat ja löysät intin kalsarit ja näiden riisumisen mä voisin jättää mielelläni ylempiarvoiselle taholle, joka katseli mua nytkin odottavana, vaatekappaleen kerrallaan vähentyessä mun päältä.

--

Sanoja: 966

Tätä on ny luettu ihan helvetisti :O Danke schön ja voteekin saa eli jos tykkää nii on jees painaa ☆, vaik nää onki näköjään taas vähä semmosia ja tämmösiä. Mut ei oo pakko tykkää, en mäkään aina, mut julkasen silti :P Oli kans hauska huomaa, että uusia maita tuli lukijalistoille sitä mukaa missä BC keikkailee + mikä toi jätkien sormus homma oikein on, onks jollain käryä ? :D


From a kiss to the lips... // BC Oneshots ( Olli x Aleksi )Where stories live. Discover now