VOICES IN MY HEAD (AND BED)
Aleksi
"Alluuuuu!!!???" - kuului huuto meidän hotellihuoneen kylppäristä. "Mitä?" - mä kysyin kurkatessani kylppärin ovesta sisään. "Tuo mulle pliis pyyhe, mä unohin" - kuului Ollin ääni suihkuseinän takaa.
"Yes sir!" - mä huikkasin sille. Mä ajattelin meidän viime kertaa suihkussa. Mun sisällä nytkähti mukavasti, kun mä mietin sitä. Mä kuulin mielessäni uudelleen kaikki ne meidän äänetkin, mitä meistä pääsi meidän nauttiessa toisistamme. Mä taitaisin nyt haluta siitä uusinnan, mä mietin, kun mä lähdin hakemaan vihdoinkin sitä Ollin kaipaamaa pyyhettä.
Mulla kestikin siinä reissussa hetken aikaa, kun mä riisuin vaatteeni ja vein käteni jo kovettumassa olevalle kalulleni. Mulla oli mielessä jotain ja mä tein muutaman runkkuliikkeen, että mä sain sen nopeammin kovettumaan.
Mä palasin kylppäriin ja katselin Ollia vielä suihkuseinän läpi pienen hetken. Ei se seinä ihan läpinäkyvä ollut, mutta sen verran siitä näki kuitenkin, että kannatti katsella, sekin vahvisti entisestään mun tunnelmia.
"Täs tää on!" - mä ilmoitin Ollille ja ripustin pyyhkeen mun stondikseen. Hyvin pysyi siinä päällä. Vaikka itse sanonkin. No okei, ei se mikään iso painava froteepyyhe sentään ollut, vaan sellainen pienempi, mutta pyyhe kuitenkin.
"No vihdoinki" - Olli sanoi ja sammutti suihkun. Sitten se kurkkasi suihkuseinän takaa ja katsoi muhun. Sen suupielet nyki kun se näki mut ja se nosti pyyhkeen mun päältä. "Sä taidat olla jotain vailla?" - se virnisti katsoen pyyhkeen alta paljastunutta näkyä. "Jooh" - mä huokaisin. Kyllä mä olin. Mä olin vailla yhtä helvetin seksikästä basistia ja sen ihoa kihelmöivää kosketusta.
"Tuu tänne honey, mä muistin just etten mä ollukaan vielä valmis" - se sanoi ja laittoi veden uudelleen valumaan. Mä astuin sen eteen suihkun alle, sen vetäessä mut siihen kiinni, sen huulien painuessa samantien mun huulille.
Lämmin vesi valui meidän päälle, pitkin meidän yhteenkietoutuneita vartaloita. Olli suuteli mun kaulaa ja hyväili käsillään mun kylkiä. Se alkoi samantien hivellä myös mun reisiä ja siirtyi siitä vielä sisemmäksi, ottaen mun kalun hellään käsittelyynsä. Mä kiedoin käteni sen niskan taa ja huokailin sen aloittaessa vedot. Tuntui ihan helvetin hyvältä.
"Haluuks sä jatkaa täällä vai sängyssä?" - se kysyi multa jonkun ajan päästä huokaisten mun korvaan ja silitellessä mun takapuolta. "Mennään sänkyyn" - mä kuiskasin sille. Se sammutti suihkun ja kuivasi itsensä. Sitten se heitti pyyhkeen mun selän taa ja veti mut sen avulla kiinni itseensä. Me kuivattiin itsemme samaan pyyhkeeseen ja Olli nosti mut suudellen syliinsä, pyyhkeen tipahtaessa kylppärin valkealle kaakelilattialle.
Sen kiharoista putoili vielä vesitippoja meidän päälle, sen kantaessa mut sängyn luo. Se kaatoi meidät sängylle niin, että mä jäin sen alle ja me pyörittiin ja kiehnättiin hotellivuoteen valkoisissa lakanoissa, muhkeiden peittojen keskellä, toistemme vartaloista nauttien. Meidän kehot hankautuivat yhteen ja molempien huulet maistelivat toisen suihkupuhdasta ihoa, joka puolelta mihin minäkin hetkenä vain ylettyi.
Mä kampesin itseni Ollin jalkojen väliin ja otin sen suuhuni. Musta oli ihanaa kuunnella niitä ääniä, mitä siitä lähti, kun mä nuolaisin sen kalun vartta ja sitten imaisin sen huulieni väliin. Ensin se inahti, sitten alkoi hymistä nautinnosta ja lopulta huohottaa. Puhumattakaan sitten siitä voihkinnasta, kun mä puristelin sen palleja hellästi ja mun sormi livahti vielä painelemaan sitä, päästäkseen sen sisään.
YOU ARE READING
From a kiss to the lips... // BC Oneshots ( Olli x Aleksi )
FanfictionOne-shotteja ja lyhyitä tarinoita. Pelkkää Oleksia, mun aivot ei pysty muuhun. Oleksi = ♡ Muistakaa painaa tähteä jos tykkäätte! Kirja ei sisällä mitään ihan kamalan ahdistavaa vaan sen on tarkoitus olla aika kepeä. PAITSI jos ahdistut tai loukkaan...