Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi seni düşünmek...Biraz heyecan biraz da düşecekmiş korkusu...
Cemal Süreyya
İkiletmeden bindiler.Bende ona baktım.
"Nereye ?"
"Güzel biryere"
🌧️🌧️🌧️
Geldiğimiz yer karşısında büyülenmiştim.Şehir karanlığın içinde bir ışık süzmesi gibi parlıyordu ayaklarımın altında.
"Beğendin mi ?"
"Bayıldım"
Hafif ve naif bir şekilde güldü.Gözlerimi manzardan ayırıp,ona baktım.Beni neden buraya getirdiğini anlamamıştım.
Bir sebebi olmalıydı,herhangi bir sebebi.Masaya oturduk.Pars çay istedi Çaylar gelene kadar konuşmadık.Bir yudum aldım.O konuşmadıysa ben konuşmalıydım.
"Annemi görmek istiyorum"
dediğimde kaşları aniden çatıldı.
"Olmaz"
Beni anlamıyordu.O ailesiyle vakit geçirebilirken ben niye geçiremiyordum.Benim farkım neydi ?
"O benim ailemden tek kişi.Senin kocaman bir ailen varken benim tek bir ailem var"
Sesim yükselmeye başlamıştı.Umutsuzluk ya da sinirden.
Kollarını masaya koydu,bana yaklaştı.
"Sesini alçalt"
Fakat benim kulaklarım tıkanmıştı.Tek düşünebildiğim hıncımı,acımı çıkartmaktı.
"Tabi sen ne anlarsın anne özleminden"
dedim.Parsın yüzünden bir karaltı geçti.Çatılan kaşları gevşedi,kendi eski pozisyona döndü.
Bakışlarını önüne eğdi,bana bakmadı.Sanki burdan soyutlanmıştı, başka yerdeydi.Pars üzülmüştü.
Zayıf noktası olmayan Pars üzülmüştü.Herkesin o korktuğu Pars şuan karşımda değildi resmen.Dediklerimden pişman olmuştum.
Bilip bilmeden annesini ortaya katmıştım.Tıpkı bana dedem olayında yaptığı gibi bende bencilce davranışmıştım.
Sandalyeden kalktım,onun yanında ki sandalyeye oturdum.Elimi korkarak omzuna koydum elimi.Diğer elimide elinin üstüne koydum.
"Özür dilerim,bilmeden konuştum"
Elini sıktı,o anılardan uzaklaştı.Bana tebessüm etti.Tebessüm etti ama hiç gerçek değildi.Mutluluk, sevinçten uzak bir tebessüm.
"Sorun değil'
Sorundu hemde çok büyük bir sorun.Benim için değil tabi onun için.Hareketlerine bakacak olursam iyi şeyler olmadığı kesindi.
Anne ve babasının sözü hiç geçmemişti.Halası, amcası vardı.Peki babası ? Ne olduğunu öğrenmek istiyordum.Onun dönüm noktasını öğrenmek istiyordum.
"Ne oldu ailene ?"
Etrafına baktı.Mekan boştu,çalışanlar hariç.
"Şuan değil"
Elimi bırakmadan, ayağa kalktı.Arabaya kadar da bırakmadı.
🌧️🌧️🌧️
Eve geldik ve direkt bahçeye çıktık.Evin içinde kimse olmamasına rağmen.Herkes odalara dağılmıştı.İkimiz de koltuğa oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
ChickLit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...