Final

315 8 0
                                    

3 ay sonra

Düğün salonunda Kayra ve Denizin gelmesini bekliyorduk ve benim canım dehşet biçimde ekmek arası balık çekmişti.Tabi bunu Parsa söyleyemiyordum çünkü direk olarak evlenmelerini görmeme izin vermeyerek beni ekmek arası balık yemeye götürecekti.

Kocaman olmuş göbeğimi okşarken diğer yandanda Yaman ile konuşuyordu.Kızları ile epey ilgiliydi ama kızlarının canı şuan ilgi değil balık ekmek istiyordu.

"Güzelim bir şey mi istiyorsun ?"

Nasıl da fark etti hemen ? Bu adam da bir şey var benden demesi.

"Yok ya istemiyorum"

Ulan Kayra nerede kaldınız ? Sabahtan beri bekliyoruz.

Sonunda 15 dakikanın ardından geldiler ve evlenme merasimi tamamlandı.Tam bittiğinde Parsın yanına sokularak

"Pars ?"

"Efendim güzelim ? Bir şey mi istiyorsun ?"

Her an dediğimi yapmaya hazırdı.

"Benim canım balık ekmek çekti.Acaba gide-"

"Hemen gidelim.Bildiğim çok güzel bir yer var.Hadi kalkalım"

Benim eşim bir başka ya.Gülümseyerek yanağından öptüm ve onun koluna tutunarak yerimden yavaşça kalktım.Malum iki bebek taşıyordum,göbekten kalmak zor oluyordu bazen.

Mekandan Kayradan özür dileyerek çıktık.Sonra Parsın dediği deniz kenarında ki balıkçıya gittik.Bir masaya oturup,siparişimizi verdik.Pars buranın soğuk olduğuna kanaat vererek,ceketini omuzlarıma örttü.

"Rahat mısın ? Arabada yiyebiliriz istersen"

"Hayır,hayır deniz havası almak istiyorum biraz"

"Tamam güzelim,nasıl istersen"

Gecenin güzelliğini sessizlik içinde izledik.Gece olunca insan başka bir güzel bakıyordu dünyaya resmen.Yıldızlar eşliğinde,ayın eşliğinde ışıldar biçimdeydi gece.Belkide onu özel kılan yıldızlar ve aydı.

Düşüncelerim gelen yemeklerle bölünürken balık ekmeğe odaklanmıştım.İştahla yemeği yerken Pars gülümseyerek beni izliyordu.

"Sende yesene beni izleyerek soğutma yemeğini yoksa tadı çıkmaz"

"Tadı çıkar sen takma beni.Hadi ye bakalım"

Neden beni izlediğini bilmiyordum.Normal şekilde yiyordum işte.İzleyecek ne varsa artık.Neyse diyerek yemeğimi yemeye devam ettim.

Tam ekmeğin yarısına gelmişken birden bir tekme hissettim.İlk başta aldırış etmedim çünkü şu sıralar olabileceğini söylemişti doktor.Sonuçta az kalmıştı gelmelerine.

Geçmesi için beklemeye başladım ve yavaş yavaş karnımı okşamaya başladım.Böyle yapınca tekmeleri biraz olsun azalıyordu fakat bu sefer işe yaramamıştı.Bu tekmeler sıklaşmaya başlamıştı.

Gözlerimi sıkıca yumarak acıyı indirgemeye çalıştım.Pars bir sorun olduğunu anlayarak koluma nazikçe dokundu.

"Çisem ne oldu ?"

Onu panik yapmak istemiyordum fakat gerçekten acıyordu.

"Pars-""

Cümlenin devamını getiremedim çünkü suyumun geldiğini hissettim.Sıcak şu bacaklarımdan aşağı doğru ilerliyordu.Kafamı eğip aşağıya baktığımda Pars da yerinden kalkarak yanıma geldi ve oda baktığında

İlk Başta Siyah Ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin