Bölüm 31

378 17 2
                                    

"Düşelim mi bu gece aynı rüyaya ? İster misin kokuna sarılayım biraz ? Uzaktan...

Annemle indiğime dair arama yapmıştım.Kayra ve Yamanla grubumuza da mesaj atmıştım.Hatta sokak fotağraflarını atmıştım.

Çisem:

Kayra: Yuh be muhteşem gözüküyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kayra: Yuh be muhteşem gözüküyor

Yaman: Hâlâ buraya geri dönmek istiyorsun değil mi ? Bak sakın dönmemezlik yapma

Tek haber vermediğim pars kalmıştı.Yatağıma uzanarak arama butonuna bastım.

"Efendim ?"

"Merhaba"

"Üzgünüm güzelim,arayanı görmedim.Nasılsın ? Oralar hoşuna gitti mi ?"

Abartılı şekilde anlatmaya başladım.

"Hoşuma gitmek ne kelime bayıldım resmen.O binalar beni benden aldı.Hele müzelerin dış görünümü harikaydı "

Gülerek konuştu.

"Güzeldir,müzeleri gezmeyi unutma "

Duraksadım.Anlamaya çalıştım dediğini

"Sen buraya geldin mi daha önce ?"

"İş için gelmiştim "

"Anladım "

dedim esneyerek.

"Yorulmuşsun.Yarın da erken kalkman lazım.Uyusan iyi olur"

"Ama seninle konuşmak istiyordum"

"Daha sonra da konuşuruz.Şimdi uyumalısın"

"Tamam öyle olsun ama yarın akşam bu kadar kısa sürmez haberin olsun "

Görmesem de bu çocukça tavrıma gülümsediğini biliyordum.

"Haberim olduğu iyi oldu.İyi geceler deniz kızı"

"Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum"

Telefonu kapattığım gibi uyumuşum.

🌧️🌧️🌧️

Turnuvanın ilk günü bitmişti.Sorular zordu ama bu tarzda ki sorulara alışıktım.10 sorudan 7'si doğruydu.Fakat daha fazla olmalıydı.Diğerleri 9 soru doğru yapmıştı.

İngiliz bir kız, Fransız bir erkek birde Alman erkek vardı.

Suratım asık çıktık binadan Burcu hoca ile

"Suratını asma hemen,onlara yetişeceksin.Gidip,çalışmalısın o tarzda ki sorulara.Biz en iyisi olana kadar.Ne dersin ?"

Buruk bir tebessümle

İlk Başta Siyah Ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin