Yarım saat boyunca kapıda dikilmiştim.Sonunda Pars çıktığında açık kalan kapıdan baktım.Kayra uyumuştu.Anlaşılan o ki aralarında ki tatsızlığı çözmüşlerdi.Şimdi benim sıramdı.
Bana bakmadan uzaklaşmaya başladığında arkasından seslendim.
"Pars"
Bana döndü.En iyisi uzatmadan söylemekti.
"Alielevi işlerine karışmamalıydım.Özür dilerim"
Yüz ifadesi sertti ama dediği şeyler o ifadeyi hafifletiyordu.
"Karışmakla iyi yaptın Çisem.Özür dilemene gerek yok "
Ağzımı açıp,konuşacağım sırada çoktan bana arkasını dönmüştü.Bana sinirli miydi ? Anlamamıştım.Her neyse ben özrümü diledim sonuçta
"Kızım ne diye bekliyorsun burada ?"
"Bana yatağacağım yeri gösterir misiniz rica etsem "
Kafasına vurarak,kendine söylendi.
"Benim akılsız kafam unuttu kızım.Sen kayranın odasında yatsan olur mu ? Diğer odada Yaman ve Pars birlikte kalıyor "
Başka bir oda isteyecek kadar yüzsüz değildim.Olanla idare edecektik.
"Olur, sıkıntı yok.Ben eşyalarımı alayım"
"Tamam allah rahatlık versin"
"Size de "
Aşağı inip, kapıda ki eşyalarımı odaya çıkarırken Parsla, Yaman'ın odasından sesler duydum.
"Bu Çisem seni kediye çevirdi valla"
Yaman'ın acı dolu sesi kulaklarıma ulaştığında telaşlanmıştım.
"Ah acıdı"
"Birdaha böyle konuşmazsın artık"
Daha fazla dinlemeden odaya çıktım.Kıyafetlerimi değiştirip, kayranın yanına yattım.
Pars
Çisemin beni durdurmak için onu dediğini biliyordum.Ama yine de üzülmüştüm.Ben üzülmüştüm.Komikti böyle hissetmem.
Çisemin kayranın odasına çıkmasından sonra orda dikilmenin anlamsız olduğuna karar verdim.Ve bahçeye çıktım.
Buz kadar soğuklukta hava yüzüme çarparken sigaramı yakmak için çakmak aradım.Ama bulamadım.
Bir işte doğru gitsin hayatımda.Yanımdan çakmağı uzattığında hırsla aldım elinden.
"Bunu kayranın önünde yapmamalıydın"
Kendimi tutamamıştım o an.Herşey somutlanmıştı resmen.Çisemin sesi hariç birşey duymamıştım.Sessiz kaldım.
"Çisemin seni durdurması seni korkutmuyor mu ? "
Evet,korkuyordum.Beni değiştirmesinden korkuyordum.Değişmek, kötü bir olaydı en azından benim için.
"Sessiz kalman bana cevapları veriyor Pars"
"Siktir git Yaman"
Elini omzuma koydu.
"Bir gün Çisem de siktir olup gidecek.O zaman ne yapacaksın ?"
Düşüncesi bile içimi sızlatmıştı.Omzumdan elini kurtardım ve ona döndüm.Yüzüne karşı emin sesimle konuştum.
"Hiçbir yere gitmeyecek!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
Chick-Lit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...