Duyduklarım doğruydu.İşte bu doğruluk karşısında tek kelime edemedim.
"Sen güçlüsün.Daha 17 yaşında bir genç kızsın.Senin yaşındakilerin aklında daha farklı düşünceler dolanır.Senin aklıma ise tek şu düşünce var.İyi biri olma düşünceli.Ömrünün sonuna kadar tek bir insana bile hata yapmak istemiyorsun.Ama bunu kimse yapamaz.Çünkü insanoğlu hata yapa yapa öğrenir"
Bitirdiğinde haklı olduğuna karar verdim.Bende insandım sonuçta.Bende hata yapabilirdim.Ve mutlu olmayı hak ediyorum.Hatta en çok ben hak ediyordum.
1 hafta boyunca Cenk Bey'in yaptığı konuşmalarında çok etkisi vardı böyle düşünmeme.
"Haklısınız"
Eğdiğim başımı kaldırdım.
"Sanırım haklısınız"
"Sanırım haklıyım"
İkimizde de güldük.Sonrasında devam etti.
"Artık buraya gelmeni istemiyorum"
"Neden ki ?"
Elinde tuttuğu defter ve kalemi masanın üstüne bıraktı.Kollarını masaya dayadı.
"Çünkü sen zaten iyileştin"
Ben artık deli felan değil miydim ? Aklımda ki düşünceler gidecek miydi ? Heyacanlanmıştım rahat bir nefes alacağım için.Heyacanım yüzüme yansımıştı.
"Hemen heyacanlanma ve sana yapacağın şeyleri söylediğimde beni iyi dinle"
Uyarısını dinleyerek
"İyileştin diye onu artık duymayacaksın diyemiyorum,onu duyabilirsin.Onu duyduğunda dediklerini dinlememeye çalış.Kitap oku, birileriyle konuş ya da ders çalış.Fakat sana demiyorum ki iç sesini dinleme.Ben sana sadece onu dinleme diyorum,iç sesin o ayrı kişi"
Öyleydi.İlk başlarda onu iç sesim sanmıştım.Herşeyden habersiz olarak.
"Kendine bazı zamanlar kulak vermelisin ki kararlarını belirleyesin.Ne demek istediğimi anladın mı ?"
Kafamı sallarken cevapladım.
"Evet anladım"
Ayağa kalktığında,bende kalktım.Önümde durdu,elini uzattı.
"İstediğin zaman yanıma gelebilirsin"
Elini sıktım.
"Teşekkür ederim herşey için"
"Bu benim işim"
Cenk Bey'in odasından çıktığımda koltukta oturan Parsı gördüm.Ben çıkana kadar telefonunu bakıyordu.Yerinden doğruldu.
"Ne oldu?"
Yüzümün gülümsemesinden bahsediyordu galiba.
"İyileştim "
dedim.Buna karşılıklı tebessüm etti.
"Biliyordum iyileşeceğini"
Ben bile bilemezken o nasıl biliyordu iyileşeceğimi.Çünkü inanıyordu bana,ben kendime inanmazken.Yine astım suratımı
"Yine ne oldu ?"
"Birşey yok"
dediğimde fazla üstlmemeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
Chick-Lit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...