"Bir gün insanlar tanrıya ihanet etmiş.Masumiyeti kaybetmiş,yeryüzü lanetlenmiş.Aşk nefrete,şefkat kine,sevgi kadere evrilmiş.İnsanlar kedere boyun eğmiş,benliklerine yenilmiş.Artık ölü kalpli insanlar,ruhun aslını kaybetmiş "
-i
Dün gece karanlıkta açtığım için ismi görmemiştim.Şimdi gayet net görüyordum.Kendini telefonuma böyle kayıt etmesine yüzsüzlük mü desem,özgüven mi desem bilemiyorum.
"Çisem"
"Pardon,ben sizi tanıyamadım.Telefonumda kayıtlı değilsiniz"
Kısa süreliğine afalladı.
"Nasıl ? Ben kayıt ettim.Dün gece konuştuk..."
"Yanlış kayıt etmişsin demek ki"
Ne olduğunu anlayınca
"Sevgilin değil mi ?"
"Emin değilim "
Trip atmaya devam.
"Ayrıldık mı yani ? Bu kadar mı ?"
"Emin değilim "
"Çisem,bak gerçekten -"
Anons sesiyle uçağımızın kalkacağını duydum.
"Kapatmam gerek.Uçağımız kalkıyor "
"Çisem -"
Yüzüne kapatarak onu kızdırdığımın farkındaydım.Ama yapacak bişey yoktu.Uçağı kaçırmam istediğim son şeydi.Onu indikten sonra arardım.
🌧️🌧️🌧️
Arayamadım.Annem bir an olsun yanımdan ayrılmadı.Mesaj dahi atamadım,sevgilim yazısını görecek diye.
🌧️🌧️
Taksicinin parasını ödeyip,indik.Çiçek dükkanımızın önündeydik.Büyük annenin yeriydi burası tabi ondan sonra anneanneme kaldı.Ölmedi ama işler zorlaştı onun için.Anneannemden sonra kime kalır orası muamma.
Bavullarımızla içeri girdik.İlk önce fark eden dayım oldu.Fakat sadece gülümsemekle yetindi.Gelen komşuyla sohbet eden Katrina ninenin gözü kayınca,gözleri ışıldadı.
Bu kısım Bulgarca
"Benim çiçeklerim gelmiş !"
Ayağa kalkmasına müsade vermedim.Elini öpüp,sarıldım.
"Ee sen hâlâ yaşlanmamışsın "
"Yalan söyleme kız"
Yanaklarına sulu öpücükler bırakırken
"Ben dürüst bir insanım "
O sırada annemde annesiyle kucaklaştı.Biz ayrılınca yer değiştirdik.
"Kuzum"
Diyerek sarıldı.
"Ne kadar büyümüşsün.Genç bir kız olmuşsun"
"Daha 7 ay önce gördün.Hemen büyüdüm mü ? "
Alayla söylediğimde gülmeye başladı.Ondan da ayrılınca dayıma sarıldım.
"Annem doğruyu söylüyor.Bana yetişmişsin"
Omzuna vurarak,gerçeği hatırlattım.
"Sen 30 yaşındasın 20 değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
ChickLit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...