Bölüm 13

1K 28 2
                                    

Çisem

Sabah kahvaltıda Parsı görmemiştim.Belki işi çıkmıştır diyerek fazla önemsemedim.Son kez aynaya bakıp,kendimi düzelttikten sonra dışarı çıktım.Anında biri karşımda belirdi.

"Çisem hanım"

Yerimden sıçradım.

"Üzgünüm,sizi korkutmak istememiştim"

"Sorun yok"

diyerek gülümsedim.Bu kişiyi tanıyordum.

Parsla benim güvenliğim hakkında konuşmuşlardı.Yanlış hatırlamıyorsam adı tarıktı.

"Pars beyin işi çıktığı için bugün ben bırakacağım sizi"

"Ne işi var ?"

Sorum karşısında endişelendi.Oysa ki endişelenecek bir soru sormamıştım.Yani anlamıştım birşeyler döndüğünü.

"Klasik şirket işleri"

Yememiştim ama yemiş gibi gözükmeliydim.

"Anladım"

"Buyrun"

Arabanın kapısını açtığında bekletmeden bindim.Oda oturunca

"Birdaha kapıyı benim için açma,elim var"

Dikiz aynasından kısa bir an bana baktı.

"Nasıl isterseniz Çisem hanım"

Tarık hiçbir zaman hanım lafını eksik etmiyordu.Ve bu beni rahatsız ediyordu.Çünkü kendimi yüksek görmüyordum.Şuan o konuma gelmemiştim.

"Bana hanım diye de seslenme"

"İşte o olmaz"

Kaşlarımı çattım.

"O niye?"

"Pars bey kızar "

Pars bey derken bile korkuyordu.Parsın bana görmek istemediği yüzü ilk tanıştığımızda görmüştüm.Fakat o ilk ve son kez olmuştu.Birdaha görmedim.

"Bana nasıl hitap edileceğine pars mı karar veriyor ? Ben öyle denmesini sevmiyorum "

Anlayışla başını salladı.

"Peki ne dememi isterseniz ?"

"Adımla hitap edebilirsin"

"Tamam Çisem ha-"

Cümlesini yarıda kesti.

"Tamam Çisem ama sadece baş başa kaldığımızda"

Gülümsedim

"Tabiki aramızda "

Okula geldiğimizde

"Görüşürüz tarık "

"Görüşürüz Çisem "

Arabadan indim ve okula ilerledim.O sırada da tarık gitmişti.

🌧️🌧️🌧️

Öğlen tenefüsünde geldiğimizde üstümü değiştirmek için soyunma gitmiştim.Çünkü beden dersiydi.

Kimle oynadığımı sorabilirsiniz.Alacağınız cevap kimse olur.Oynamak istemiyorum ama neden hocamız bize zorla valeybol  oynatıyordu.

Altıma kısa bir şort üstüme de bir crop giydim.Dışarısı soğuk olsa da beden salonu sıcaktı.Onun için böyle giymiştim.

İlk Başta Siyah Ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin