"Ne ölmek nefessiz kalmaktır ne de yaşamak nefes almaktır.Yaşamak ; sevilmeyi hak eden birine yaşamanı harcamaktır "
Oğuz Atay
"Tamam geçsin içeri"
Ardından bana döndü.
"Sakin ol,sıkıntı çıkarma"
Kaşlarım havalandı.
"Benden yana şüphen olmasın"
Kast ettiğim imayı anladığında çenesini sıktı.Kapıda ki kişiyi görünce ayaklandı.Ben ise oturduğum yerden kalkmadım.Tanımadığım bir adamın karşısında ayağa kalkmazdım.Tokalaşmaları bitince
"Seni tanıştırayım oğlum"
Benim şuan tanıştırma kısmıydı.Ayağa kalktım,önünde durdum.Elimi uzatmadan.
"Pars Arslanoğlu"
dedim sert sesimle.Oda bana aynı şekilde karşılık verdi.
"Karan Akman "
Ortamda ki gerginliği bozan kişi Ahmet abiydi.
"Masaya geçin"
Bizim aramızda ki soğukluk onun sakinliğini ortadan kaldırmıştı.Bende ona saygısızlık yapmak istemezdim ama olan ortadaydı.
Ona anlaşma yapacak kadar güvenmiyordum.Anlaşma büyük olunca iş daha da ciddiye biniyordu.Bu alemde öğrendiğim birşey varsa oda kimseye güvenmem gerektiğiydi.
Masaya oturduk,ben karanla karşı karşıyaydım.Ahmet abi ise çaprazımız da kalıyordu.
Karanla birbirimize sinirli, agresif bir şekilde bakıyorduk.Tek olmamam tebessüm oluşturdu.Bu hareketimle iyice germişti onu.Ahmet abi olmasa yüzüme yumruk indireceği kesindi.Masanın üzerinde duran ellerini yumruk yaptı.
"Karan sakin ol ve Pars şunu kes"
Karan ayaklandı.
"Bu böyle olmaz abi"
Bende ayaklandım.
"Anlaşma olamaz"
Çenesi sıktı ve bana bakarak
"Olamaz "
dedi.Bizim bu halimiz Ahmet abiyi artık çileden çıkarmıştı.Elini masaya vurarak
"Oturun!"
İlk önce oturmadık
"İkinci defa demem"
Onunla göz göze geldik.İkimiz içinde önemli bir konuma sahip olan bu adamı kaybetmek istemedik ve yerimize oturduk.
"Küçük çocuklardan farkınız yok"
"Abi-"
"Abi-"
Sözümüzü kesti
"Alıp veremediğiniz ne bilmiyorum.Fakat birbirinize karşı önyargılı yaklaştığınızı görebiliyorum"
Ona baktı ve sesindeki emir ile
"Pars hakkında ki düşünceni söyle"
dedi.İlk başta egoist yüzünü buruşturdu sonrasında ise Ahmet abinin pes etmeyeceğini gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
Chick-Lit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...