"Hiçbir zaman anlayamazsın: Giden sevse gitmeyi ister miydi,peki ya kalan sevse: gitmesine izin verir miydi ?"
Pablo Neruda
Sınavı bitirmiş ve çıkmıştım.TYT'ye girmiştim ilk önce.Başarılı olmuştu benim için.Ama benim için önemli olan AYTdi.Yani yarın gireceğim sınav.
Yarın
AYT'den de çıkmıştım.Harika geçmişti.Çok mutluydum.Anneme sarıldım koşarak.
"Çok iyiydi anne.Mimarlığa puanım yetecek"
"Aferin kızım"
Sesi titrediğinde ağlayacağını anlamıştım .
"Ağlama sakın.Bu gülenecek birşey"
"Tamam,tamam ağlamıyorum.Eve gidip,bunu kutlayalım.Ne dersin ?"
Cevap vereceğim sırada telefonum çaldı.Arayab kişi Pars'dı.
"Bir dakika"
diyerek ondan uzaklaştım.Kaç haftadır konuşuyorduk şimdi ne olmuştu acaba ?
"Alo ?"
"Çisem,benim evime gelebilir misin ? Bir konuyu konuşmalıyız"
"Ama-"
"Çok önemli"
"Tamam,geliyorum yarım saate"
Annemin yanına gittim.
"Anne ya arkadaşımın sınavı kötü geçmiş baya.Gidip ona destek olsam"
Yüzü asıldı.
"Olur kızım.Biz sonra yaparız kutlamayı"
"Teşekkürler"
diyerek yanağını öptüm ve taksi çevirerek,adresi verdim.Bildirim sesi gelince elime aldım.
Kayra: Çisem baya iyi geçti,çok mutluyum
Çisem: Benimde iyiydi baya
Yaman: Ah yavrularım,aferin size
Gülerek kapatma düğmesine bastım.
🌧️🌧️🌧️
15 dakikanın ardından evin önündeydim.Bu evi de özlemiştim.Az zaman geçirmemiştim.
Koruma beni görünce,kapıyı ikiletmeden açtı.İçeriye girdiğimde salonda kimseyi göremedim.
"Pars ?"
Yukarıda ki kata çıktım.Fakat orda da ses yoktu.Ne oluyordu ?
Son çare Parsın girmemi istemediği son kata çıktım.Koridorun sonunda ki odadan sesler geliyordu.
Demek ki burdalar.Oraya ilerledim,kapıyı açmama bir iki adım kalmıştı ki adımı duyunca durdum.
"Çisem bunu hak etmiyor"
Bu Yamanın sesiydi.Ben neyi hak etmiyordum ? İyice kulak dayadım.
"Onu her zaman koruyacağıma söz verdim.Öyle olacak Yaman.Ben kararım da eminim.Böylesi daha iyi"
Bu da Parsın sesiydi,yorgun geliyordu.
"Daha mı iyi ?! Çisemin ne düşüneceğini söyleyeyim sana.Beni artık sevmiyor,beni önemsemiyor,beni hiç sevmemiş!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
ChickLit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...