İkiletmeden çıktı.
"Neden yemedin?"
"Çünkü doymuştum"
Bana doğru gelerek yatağıma yani yanıma oturdu.
"Bir iki şey yiyince kimse doymaz"
"Ben doyarım"
Elini saçlarına götürdü, karıştırdı.
"Çok inatçın"
"Huyum kurusun"
dediğimde güldü.Yanlış duymadınız güldü.
Gözlerim gülüşünde takıldı.Gülüşü bir insanın içini ısıtacak kadar içtendi.İstemeden olsa da bende gülmüştüm.
Katil olan bir adamla şuan güldüğüme inanamıyordum.Açıkcası Parsı normal hayatta görsem yani katil olmadığını bilsem onunla konuşabilirdim.
Gülmemiz durduğunda,bana dikkatlice bakıyordu.
"Beni güldürebilen insan sayısı azdır"
Buna ne denirdi bilmediğimden sadece kafamı salladım.Bir süre ikimizde sessiz kaldık.
"Ne konuşmak istiyordun?"
Evet Çisem şimdi Parsı ikna etmelisin yoksa ömür boyu bu yerde kalmaya devam edeceksin.Onun haricinde birde eğitim göremeyeceksin ve başlamak için can attığın kariyer hayatına asla başlayamayacaksın.
Yüzüme bir tebessüm ekleyip, gözlerimi masum bir köpek yavrusuna çevirdim.
"Okul konusunda konuşacaktım.Biliyorsun ki ben 12.sınıfım yani seneye sınava girmem gerek.Sınava girmem için de derslerime girmem gerek.Derslerede girmem için okula gitmem gerek"
Yüzüme uzunca baktıktan sonra
"Hayır"
dedi.Sakin ol Çisem hâlâ ikna edebilirsin.
"Ama lütfen lütfennn"
"Masum bakışların,kelime uzatmaların bir işe yaramıyor"
Öyle mi ? Demek ki iyi Çisemin devri bitti.
Ayağa kalkarak ,odada volta atmaya başladım.
"Hayır anlamıyorum bu evde daha ne kadar beni tutmayı planlıyorsun, anlamıyorum "
"кучи син"(orospu çocuğu)
Dediklerimin hiçbiri etki etmezken, bilmediği bir söz
"Ne dedin?"
Oda ayağa kalktı ve kolumdan tutarak beni durdurdu.Asla ona söylediğimin Türkçesini söyleyemezdim.Kolumu çekiştirerek
"Hiçbir şey"
"Bu hiçbir şey olsaydı bu kadar tırsmazdın "
Tırsmak mı? Evet oldukça.Hemde fazlasıyla.Ama bunu belli etmemeliydim.Elinden kurtularak uzaklaştım.
"Bulgarcaydı değil mi?"
"Evet"
Ellerini beline koyarak, kafasını yukarıya kaldırdı.Adem elmasını belirgin bir şekilde görebiliyordum.Yutkundu.
"O kelimenin anlamını çok kolay bulabilirim.Biliyorsun değil mi?"
Çok iyi biliyordum tabiki.Onun en fazla 2 dakikasını alırdı bulması.Ama bu kelimenin anlamını yüzüne söyleyemem.Söylersem beni ortada bulamayabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
ChickLit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...