"Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık"
Denizin ufkuna baktı bu sefer.Kirli beyaz gökyüzü ile mavi deniz birleşmişti.Kirli beyaz yağmurun göstergesiydi.
Yanımda ki adama baktım.Onun hakkında merak ettiğim soruyu şimdi sormalı mıydım ? diye tereddütte kaldım sonra merakım üstün geldi.
"Şirketlerin çok fazla bunun için yıllarını harcamış olmalısın"
Cümlemim altında yatan mesaj bariz belliydi.
"Yaşımı mı soruyorsun ?"
Utanmasam bende direk böyle sormayı bilirdim.Cevap vermemem onun için bir cevaptı.
"25 yaşındayım"
Aramızdaki yaş farkı gözler önündeydi.Tam tamına 7 yaş farkı.Fazlaydı.
Normalde olsa abi diyeceğim yaştaydı.Suskunluğum karşısında başka bir konu açarak bu konudan kaçındı.
"Eğer istersen seni şirkete götürebilirim"
Pars'ın yanında şirkete girme görüntüsü aklıma gelince heyacanlandım.
"Gerçekten götürür müsün ?"
"Evet"
Sevecen bir gülümseme ile
"Teşekkür ederim"
dedim.Oda teşekkürümü kabul edip,başını salladı.Biraz daha durduk sessizce öyle ta ki o şu cümleyi kurana kadar
"Merak etme seni hayallerinden mahrum etmeyeceğim.Sınavdan sonra gitmekte özgürsün"
Bir tepki vermedim dışımdan.İçimden ise bir burukluk yaşıyordum.Beni öylece bırakmasının burukluğunu.Halbuki ben bunu istemiyor muydum en başından beri ?
Gitmek,kurtulmak son 5 aydır hayalini kurduğum şeydi.Şimdi ise üzülüyordum.Sana ne oluyor Çisem ?
Ayaklandığında vereceğim cevap yarım kaldı.
"Benim başka yere gitmem gerek sen tarık ile eve geç"
"Tamam"
Bende ayağa kalktım.O arabasına binerken,ben hâlâ onu izliyordum.Arabası gözden kaybolduğunda arabaya bindim.
Dalgın bir şekilde camdan bakıyordum.Sorunun cevabını düşünüyordum.
"Çisem"
dedi tarık bir iki kere.Üçüncü deyişinde duyabilmiştim onu
"Efendim Tarık ?"
"Dalgın gözüküyorsun.Bir sorun mu var ?"
Samimi bir ilişkimiz olmasa da bunu bana soruyordu.
"Ne yalan söyleyeyim tarık, gerçekten kaybolmuş hissediyorum"
Bir iç çektiğinde onun da pek iyi olmadığını anladım.
"Bende kaybolmuştum ama yanımda ki kişiler sayesinde kendimi buldum"
"Nasıl ?"
Bana da sırrını anlatmasını,bundan kurtulmayı istedim.Direksiyonu sıkan elleri gevşedi,omuzları düştü.
"Bak şimdi aynaya baktığında sormak istediğin,kafanda bir süredir dolanan şeyi sor.Herkese yalan söyleyebilirsin ama kendine asla yapamazsın.Bunu denersin ama sadece denersin Çisem içinde ki şeyi uzun zaman saklayamazsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
Chick-Lit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...