Yaman da kendi arabasını park ettikten sonra yanıma geldi,elini omzuma attı.
"Beğendin mi bizim buraları ?"
"Harika, bayıldım"
"Öyledir"
O gelince elini omzumdan çekip, uzaklaştı.Yamana bakıp,burnumu kırıştırdım.Kulağıma yaklaştı.
"Boşuna öyle yapma kızım, korkuyorum valla"
"Korkak"
Pars önden gittiği için bizi duyması fazla ihtimal değildi.Böyle konuşmamızın sebebi oydu.
Kapıya bir iki defa vurduktan sonra 50 yaşlarına yaklaşmış diye tahmin ettiğim kumral bir kadın kapıyı açtı.
Bizi görünce gözlerinde ki mutluluğu görmüştüm.Pars ilk önce elini öptü ardından sıkıca sarıldı.Kim olduğunu anlamaya çalışırken
"Halam"
dediğinde anlamıştım.Yamanda gidip, sarılmıştı.
"Sen gittikçe güzelleşiyor musun ?"
Elini Yamanın sırtına şakacı bir tavırla vurdu.
"Git şuradan eşşek sıpası"
Bu hareketlerinden anlıyordum ki yamanın annesi değildi.
Kapıda sadece ben kalmıştım.Bana bakan kadın, şaşkın gözlerle beni inceliyordu.
"Halam,bu kız bir arkadaşımın bana emaneti.Kısa süreliğine yanımda kalıyor"
İyi yalan sıkıyorsun Pars.Bunu duyduğunda sevecen tavırla
"Gel kızım, kapıda durma"
dedi.Çok tatlıydı gerçekten.Benden de yaşça büyüktü.Terbiyesizlik yapmak istemediğimden elini öptüm.Oda
"Adın ne kızım ?"
"Çisem efendim"
Sırtımı okşadı.
"Efendim demene gerek yok,Fadime hâlâ desen yeterli"
Buna karşılık gülümsedim.
"Tamam Fadime hala"
Solana geçtiğimizde fadime hala beni yanına oturtturdu.
"Annen,baban ne iş yapar ?"
Parsa baktığımda başıyla onay verdi.Ve yanlış görmüyorsam o gülüyordu başkalarının yanında.
Demek ki halasını gerçekten seviyordu.
"Annem avukat babam ise ...ben küçükken vefat etti"
Öyleydi.Benim için bir ölüden farksızdı.Elimi tuttu.
"Basın sağolsun kızım.Çok zor birşey annenin yaptığı.Bende anlayabilirim onun ne çektiğini"
Kaşlarım çatıldığında açıklama yaptı.
"Benim kocam kızım çok küçükken vefat etti "
"Başınız sağolsun "
"Dostlar sağolsun "
Kızı olduğunu söylemişti.Belki arkadaş olabilirdik.Pars kendi kuzenini izin verirdi herhalde.
"Harbiden Kayra nerede ?"
"Hiç sorma pars"
Bir anda hüzünlenmişti.İyi birşey olmadığı kesindi.Bende endişelenmiştim.Kayra denen kızı tanımasam da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
ChickLit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...