Evden uzaklaşarak,orman yoluna geçmiştik.İkimizde birbirimize bakmıyorduk.Ben açık olan camdan akan yolu izlerken.O pür dikkat yola odaklıydı.
Arkamızdan da bir düzine siyah arabalar geliyordu.Neden bu kadar güvenliğe gerek vardı? Bilemiyorum.Gerçi o tehlikeli biri ve tehlikeli işlerle uğraştığı kesindi.
Açık olan camın kapatılmasıyla ona doğru baktım.Sorgulayan bakışımı görünce
"Hava esiyor,hasta olacaksın"
Beni düşünmesi hoşuma gitmiş miydi? Galiba evet.Gülümseyerek kafa salladım.Ah aptal Çisem adama neden gülümsüyorsun.Tamam de geç işte.
Bakacak, ilgilenecek birşey bulamayınca başımı eğerek ellerimle oynamaya başladım.Uzun ve ince parmaklarım vardı.Tırnaklarım sayesinde daha da uzun duruyordu.Tabi tırnaklarımın yanında ki yaraları saymazsak.
Çizim yapmaktan dolayı olmuştu.Orda yapacak birşey olmayınca bütün zamanımı çizim yaparak geçirmiştim.
Ben düşüncelerime dalmışken yanımdan uzatılan peçeteyi görünce başımı kaldırdım.Kafasıyla kucağımda duran ellerimi işaret etti.Baktığımda ise kanadığını gördüm.
Ben bile fark etmezken o fark etmişti.Uzattığı peçeteyi alırken mırıldandım.
"Teşekkür ederim"
Ben peçeteyi bastırırken, yola odaklanarak
"Rica ederim"
diyerek devam etti.
"Ellerine ne yaptın?"
Acaba söylersem kızar mı diye düşündüm,eşyalarını karıştırdığım için.
"Ş-şey..."
Gözlerini kısa bir an bana dikti.
"Ney?"
"Çalışma masasının çekmecesinde ki deftere birşeyler çizdim onun için"
Korkarak yüzüne baktığımda beklediğim gibi olmadığını gördüm.Aksine gülümsüyordu.
"Bunun için mi kekeliyorsun?"
"Kızacağını düşünmüştüm"
"Neden kızayım Çisem?"
"Eşyalarını karıştırdım"
Gülümsemesi silinirken
"Sen o odada kalıyorsun ve o odada ki eşyalar senin,benim değil.Anladın mı?"
"Anladım"
diyerek,ellerime baktım.Kanaması durmuş yine kabuk bağlamıştı.
Yanımda hareketlenen Parsa baktım.Çatık kaşlarıyla cebine baktı sonrada ceketinin iç ceplerini de kontrol etti.Aradığını bulamayınca pes etmiş yüz ifadesiyle
"Önündeki torpidodon sigara paketini verir misin?"
Başıma dolu yağacak.Pars soru sorarak birşey istedi.Ona şaşkınca bakışlarımı yakalayarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
Literatura Feminina"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...