"Yavuklu" kelimesinin anlamını bilmiyordum.Anlamaz gözlerle baktığımda,diğerleri gülmeye başlamıştı.
"Yok Ayşen teyzem,yavuklusu değil"
Kayra araya girdiğinde teyze gülümsedi.
"O zaman talip çıkar kızıma"
Ondan sonra dank etmişti bana.Utançla gözlerimi başka yere diktim.
"Fesubanallah "
Diyen Pars masaya ilerlemeye başladı.Bizde arkasından.
Masaya oturduğumuz da iki üç gelip Parsla selamlaşmış ardından gitmişlerdi.
Ortam çok sıkıcı olmaya başladığında sonunda gelin ile damat gözükmüştü.Gelin muhteşem bir gelinlik giymişti.Kabarıktı ama yakışmıştı.Damat ise fit duruyordu.Gençlerdi ama o gördüğümüz çift baya yaşlıydı.Kayraya yaklaştım.
"Çocukları değil mi ?"
Başını iki yana salladı.
"Kızın annesi onu doğururken öldü, babası ise intihar etti.Ona da dedesi ve babaannesi baktı"
Kıza çok üzülmüştüm.Yaşadığı şeyler onu kötü etkilemiş olmalıydı.Annesi ya da babasını hiç tanıyamamış.Buna rağmen mutluydu.Herkese gülecek saçıyordu.
Nikah kıyıldığı zaman dans etmeye kalktılar.Mikrofondan diğer çiftleri de çağırdılar.
Bir beyefendi yanıma gelerek,elini uzattı.Kumral biriydi.
"Benimle dans eder misiniz? ?"
Tanımadığım bir adamla dans etme fikri hiç hoş değildi.Ellerini vücudumda dolaştıracktı.Yani dans etmek için bu gerekliydi.
"Hayır, istemiyorum"
Yüzü asıldı ve geri çekildi.Kendi masasına gitti.O sırada kayra yaklaştı.
"O bizim sülanenin en yakışıklı bekarıdır.Ne diye reddettin ?"
"İstemiyorum"
Diyerek kestirip attım.Parsın yerinde duramadığını görebiliyordum.O adamın yüzüne yumruğunu geçirmek istediğini elini yumruk yaptığından anlıyordum.
İkinci dans müziği başladığı zaman yan masamızda ki sarışın kız Pars'ın yanına geldi.Kulağına eğilerek bişey dedi.Parsın yüz ifadesi değişmeden kızın elini tutarak dans pistine götürdü.
Boğazımda düğüm oluşmuştu,yutkunamadım.Dolu gözlerle gözlerine baktım.Gözlerinde anlamdıramadığım bir ifade vardı.Yaman bana endişeyle bakıyordu.Ağlayacağımı çözdüğümde
"Benim biraz hava almaya ihtiyacım var"
Diyerek masadan kalktım.İkinci katta olduğumuz için terasa çıktım.
Kollarımı mermere dayayarak, gökyüzünde ki yıldızlara baktım.Işıl ışıl parlıyorlar,ışık saçıyordu.Ben hep yıldızlara özenirdim,bu sebepten.
İnsanlara karşı neşeli,sevecen gözükmek isterdim onlar gibi.Elimden geldiğince başarıyordum bunu.Bazı zamanlar olmuyordu tabi bu.Sonuçta bende insanım üzgün, kızgın olabilirim.Şuan olduğu gibi.
Parsa kırgın,o kıza sinirliydim.Onu kıskandığımı kabul ediyorum.Başka biriyle gördüğümde kalbime iğne batıyor gibiydi.Bu iğnenin ucu çok sivriydi.
Omzuma atılan ceket ile arkamı döndüm.Dansı bırakıp nasıl gelmişti ? İçimden güldüm.Yanıma geldi.
"Bu soğukta ne diye çıkıyorsun terasa ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Başta Siyah Ve Beyaz
Romanzi rosa / ChickLit"Bu adamın yanından korkmam ve kaçman gerekirken sen bu adamın inine girmeye başlıyorsun.Ve inan bana güzelim bu şarjörü dolu olan bir silahın önüne atlamak kadar aptalca" ... "Her geçen gün senden nefret etmem için bana sebep veriyorsun.Ve inan ban...