Bölüm 34

352 16 0
                                    

"Beni bugün yak,yarın yeniden doğarım.Sen sıcak suya elini değdiremezken,ben ateşle oynarım"

                                            Siyam/40

"Nereye Çisem hanım ?"

"Şirkete"

Biraz çalışırsam,rahatlardım belki.Camdan baktım.Onun ne yaptığını bilmiyordum,karşıma çıkmamıştı.Çıkmaması daha iyiydi.Ama Yaman'ı özlemiştim.O şakacı tavırlarını.

"Çisem hanım ?"

Başımı çevirdim.

"Telefonunuz çalıyor"

Çantamda ki telefonu çıkardım.

"Efendim ?"

"Çisem,ne oldu ? Ne dedi sana ?"

"Şirkete geçiyorum,oraya gel"

Tamam diyerek kapattım.

🌧️🌧️🌧️

Şirkete gelip,odama çekildim.Koltuğa kuruldum.10 dakika sonra geldi.Koltukta yanıma oturdu.

"Ne oldu ?"

"Kayra, Pars ile ilgili birşey söyleyeceğini söyledi"

Yüzü kızardı.Beyaz teni olduğundan hemen belli ediyordu.

"Ne diye seni darlıyor hâlâ ? Senin neler atlattığını bilmiyor herhalde"

Onun sinirli hallerine rağmen saçını karıştırdım.

"Ona cevabımı verdim,merak etme sen,beni düşünen canım arkadaşım"

Gülümsedi.

"Tabi seni düşünücem Çisem.Sen benim yanımda oldun,bende senin yanında olacağım "

Tebessüm ettim.

"Teşekkür ederim "

"Teşekkür almıyorum ben.Görevimi yerine getiriyorum sadece"

Biraz daha sohbet ettikten sonra artık eve gitmiştim.

Eve gidip,direk uyumuşum yorgunluktan.İyiki de hemen uyumuşum.Yoksa Pars ile ilgili şeyin ne olduğunu düşünür dururdum.

Pars

Kayrayı ikna etmek zor olmuştu ama başarmıştım.Çisemi getirmesine ikna etmiştim.

Karşısına çıkmadan önce bir kez olsun görmek istiyordum.Yaman yanıma oturdu.

"Birazdan gelecek"

dedi,sevinçle.Onu da hayatından silmişti.Yaman bir süre konuşmadı benimle,bu sebepten ötürü.Ama Barlası yakalamak adına kırgınlığını bir kenara itmişti.

Barlası bulmuştuk sonunda.Onu işkence ede ede öldürmek sinirimi gram azaltmamıştı.Fakat yapacak birşey yoktu.

O piçi bulmama Karan da yardım etmişti.Ona da bir teşekkür borçluydum.

"Geliyor pars"

Kapıdan girdi,yanında ki cüsseli adamlarla.O değişikti,bunu biliyordum zaten.

Yerine oturdu,konuşmaya başladılar.Onda sevdiğim kabarık,kıvırcık saçlar yoktu.Dümdüzdü.Çillerini makyajla kapatmıştı.Ama biliyordum ki ben onu hâlâ çok seviyordum.

İlk Başta Siyah Ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin