Gizemli Adam

15 0 0
                                    

Kimi zaman kendimi bir okyanusun ortasında kayıp gibi hissediyorum. Bu sabah uyandığımda kendimi yenilenmiş buldumm.

Affetmem gereken bir kayıp yanım vardı. Babamı gerçek babamı affettim. Kendime yeni sayfa açarken sadece ama sadece pişman olduğum sanki değerini bilemediğim ve bence yarım kalan bir hikayeyi tamamlamam gerekiyordu. Buluşup, görüşüp en azından konuşmak biraz olsun içimde bir şeyleri sonlandıracaktı.

Tam geçmişle gelecek arası düşüncelerde kaybolurken; Kapı çaldı kimseyi beklemiyordum. Daha önceden pansiyon için gelecek olan biriside yoktu. Kapıyı açmadan önce delikten baktım gelen kişi bir erkekti.

Üzerinde limon sarısı bir sweatshirt vardı. Altına dikkat edemedim. Saç rengide Sarıydı .
Meraklı olduğumu belli etmemek adına soğuk bir sesle
" Kimsiniz?" Dedim.
" Pansiyon için geldim. Kusura bakmayın herşeyi anlatacağım kapıyı açar mısınız? Dedi.
Kapıyı açtım ve kocaman bir krem rengi bavulla beraber gerçekten bura da yaşamaya gelmişti.
Hikayeseni çok merak ederken bir yandan onu inceliyordum . Hikâyesini anlatmadan önce boş olan odayı gösterdim. Odaya yerleşmeye başladı ve uzun süredir yıkanmadığı burnuma gelen pis bir kokuyla kendini belli ediyordu.

"Banyoya görebilir ve dilediğiniz zaman kullabilirsiniz. " Dedim. Sevimli gözükmek istiyordum. Bu adam Yavru kedi gibiydi. Sahipsiz ve bir eve muhtaç. Neden bu adama içten içe acımıştım. Kendi odama geçtim. Kapıyı kapadım ve rahat etmesi için. Bu evde kendini iyi hissetmesi için uğraşmaya karar verdim.

Uzun süre odasından çıkmadı sadece banyo yapmak için çıktı ve tüm gün odasındaydi. Odasında ne yaptığını bilmiyordum.

Telefonuma gelen mesaj olmasaydı tamamen aklımdan çıkmıştı.

1 yeni Mesaj

Yıldız ikimize akşam için bir masa ayarladım. Seni akşam 20:00'da almaya geleceğim. Sabırlanıyorum.

EVET LAVİNA MAHALLESİ BU AKŞAM İÇİN HAZIRLANMA ZAMANI ..

48

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin