Kendimi bir şeye veda ederken; hep yarım hissediyorum. Kısa bir süre mahalleme veda etmem gerekti belkide uzun bir süre . Lavinia mahallesi benim için sıradan bir yer değil benim hem sırdaşım hem arkadaşım hem ailemdi.
Belki dediğim şey insanlara garip veya benim ruh hastası olduğumun hissiyatını verebilirdi fakat bazen insan konuşma ihtiyacı duyar bazen anlaşılmak veya bir nefes ister yanında. Benim hayatımda arkadaş kelimesini tamamlayacak kimse yoktu bunu artık değiştirmeye karar verdim en azından bu virane yerin ne olacağını bilmek ve bir plan kurmak zorundaydım .
Babamın arkadaşı olan kadının adı: Aydan'dı 23 yaşlarında benden iki yaş Küçük olan bir kızı vardı.
Ne zaman 25 yaşıma geldim Nasıl bir ömür geçirdim bilmiyordum. Çabala çabala başa dön en başa dön yine çabala sanki bir yere dönüp duruyor ve en başa adım atıyordum. Bura da kalmamı Aydan abla istemişti .
Teyze kelimesini pek sevmezdi 45 yaşlarında olsa bile genç olduğuna inanırdı. Babamın benim için düşündüğü yeri benim üzerime yapmak için bazı işlemler gerekiyordu ve hem Orayı benimsemek için kalmaya karar verdim .
Temizlikçi tutmaya ,yeniden dizayn etmekte gerekiyordu . Evlerinin bahçesinde bir çok ağaç ve çiçek vardı yapraklar yerlere savrulmuş sonbahar bahçeyi kaplamıştı. Pembe bir hamak vardı ve küçük küçük masalar. Evin odaları çok büyük değildi . Eşyalar çok azdı sade bir yaşamı tercih etmişlerdi.
Evlerinde halı bile yoktu kızının odasının yanından bana bir oda göstermişti. Kızının eski sevgilisi trafik kazasında öldükten sonra içine kapanmış yemek dışında odasından çıkmadığını öğrendigımde çok üzülmüştüm.Onunla iletişim kurmaya karar vermiştim.
Önce evime gidip eşyalarımı toplamam ve bura da kalmak için kendimi hazırlamam gerekiyordu.
Evime geldiğimde bir kaç eşya aldım ,bir kaç aile fotoğrafı ve içimde yarı heyecan yarı hüzün vardı umutluydum.
Bana şans dile Lavinia mahallesi şimdilik hoş çakal ....
68
(DEVAM EDECEK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA MAHALLESİ
Chick-LitHER EVİN VE MAHALLENİN KENDİNE ÖZEL SIRLARI VARDIR. Yıldız Babası intihar ettikten sonra; Zengin Hayatından vazgeçip. Annesinin Eski Mahallesine taşınmak zorunda kalır. Zengin bir kız olarak 17 yaşına kadar büyüyen Yıldız. Seneler Sonra Annesinin; S...