Annem benden habersiz; komşularıyla başına gelenleri konuşuyor ve anlatıyordu."Yıldız Babasını kaybettikten sonra, bu mahalleye gelmemek isteme sebebimi sadece parasızlık olsun diye bilmesini istedim, herkes şuan unutmuş gibi yapsada kimse buradan gidişimi unutmadı biliyorum, kimse yediğim dayakları, ailemin baskısını , özellikle buradaki yaşıtlarımın bildiği bir olay var.
Eskiden yazdığım günlükleri odamda saklıyordum, ogünleri hatırlamak istemesemde Yıldız bulmamalı, nereye sakladığımı bilmiyorum, yarın Yıldız tatil beraber evi temizleyeceğiz.
Bundan 17 sene önce yaşamımı değiştiren olayla karşılaştım, aslında her şey ozaman başladı.
Ben çok oyuncu olmak istiyordum, bunun için hep okuldan kaçıyor, setlere gitmeye çalışıyordum,bizim Mahallede Fikret adında birisi vardı.Mahallemizin en yakışıklı erkeğiydi bilemedim işte kalbim aktı, her okula gidişimde.
'' Seni babana söyleyeceğim , neler yaptığını biliyorum'' derdi, en yakın arkadaşım Remziye ağzından kaçırmıştı benim bu oyunculuk sevdamı, Babam Annem öldükten sonra kız kardeşlerimle , erkek kardeşime hem anne hem baba oldu üzerimize çok düştü, ama ben onu dinlemeyi bırakın hep Kocamın bana sunduğu yaşamı istedim, Canerle o setlerde uzaktan oyuncuları izlerken tanıştım.
Bizim Mahalleye bir set kurulmuştu, onu izlemeye gidiyorduk, Caner çok hoş bir beyfendiydi, onu gördüğümde.
''HAYATIMI KURTARAN ADAM''
Olacağını bilmiyordum, içimdeki herşeyi anlatmak istiyorum tüm olanları , Ve artık ayağa kalkıp bütün olanlarla yüzleşme zamanımız geldi.
'' FİKRET YILDIZ'IN GERÇEK BABASI''
Sesini bile çıkarmadan dinleyen komşular. Bu gerçeği neden onlara anlatmadığından yakınıyorlardı. Annem o gün çok ağlamış bana daha sonradan anlattığında gerçekleri söyledi bunları.3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA MAHALLESİ
Literatura FemininaHER EVİN VE MAHALLENİN KENDİNE ÖZEL SIRLARI VARDIR. Yıldız Babası intihar ettikten sonra; Zengin Hayatından vazgeçip. Annesinin Eski Mahallesine taşınmak zorunda kalır. Zengin bir kız olarak 17 yaşına kadar büyüyen Yıldız. Seneler Sonra Annesinin; S...