BÖLÜM 8 YENİDEN BAŞLAMAK

12 2 0
                                    

Çocukluğundan kalma anılarla beraber kalmak kimi zaman iyi olsa da bazen seni kimsesiz hissetirebiliyormuş.  Gerçekten hazırmıydım kendimi eski anıların ortasında bulmaya yoksa eski anıları bırakıp yeni anılar mı Biriktirmeliydim?

Kafam bazen karışık bir durum alıyordu. O gece erkenden uyudum havalar giderek soğuyor sonbahar giderek kendini kışa bırakıyordu. Sabah gözümün açılmasıyla beraber anlamsızca gözümü tavana diktim eskimiş duvarlar üstüme üstüme geliyor bana kocaman bir boşluk hissi veriyor beni sabaha hazırlamıyordu.  

Kendimi bir şekilde  motive ettim ve biraz ruj,biraz allık sürdüm . Bol bir elbise giydim saçlarımı uzun süredir aslında mora boyamak istiyordum. Bunu yine düşündüm .
Sabah 7 gibi beni almaya geldiler ve yeni iş yerime başlayacaktım.

Caner babam hayatımda tanıdığım en gerçek karakterdi . Kendime gelip burada yeniden bir hayat kurmam gerekliydi.

   Zor olan yeni bir hayat kurmak mı yoksa eskiden noktaladığın yerden yeniden başlamak mı zordu?

  Hayalimde virane bir küçük dükkan yoktu en azından bu konu hakkında konuşmuşmuyduk bilmiyordum.

               Bizim evin 3 sokak ilerisinde unutulmuş minik bir ev gibi bir yerdi burası küçük bir bahçesi vardı. Nedenini sonradan öğrendim ortak olduğum kadın burayı zamanında babamdan almış fakat bu kadın burasını aslında bana hediye etmek istiyormuş çünkü ; rüyalarında hep babam kızımı yalnız bırakma ne olur burasını onca senelik arkadaşlık hatrımıza ona ver demiş.

     Peki ya ben şimdi ne yapacağım? Kabul edip yeniden bir hayal inşa etmek ne kadar zor olabilir?

Evet Lavinia Mahallesi bu virane yeri yeniden adam etmeye varım. Babacığım kızın seni hiç unutmadı ve merak etme burası çok güzel bir yer olacak...

     Zorlar başarılmak için vardır...

                                                                                            67

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin